Kerst shows begin oktober

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Polarize schreef:"laat ik onderzoek doen naar kant! Dat is leuk!"
Er zijn amper bronnen online te vinden. Als je niet in het kant werldje zit weet je bijna niks te vinden. Ik heb via een geweldige vrouw heel wat informatie gekregen en ze heeft mij meerdere boeken geleend die te maken hebben met mijn onderzoek.
Één van die boeken heeft gewoon geen auteur?? Nergens?? Hoe moet ik dit volgens apa7 vermelden?? Want net in dit boek staat precies de info die ik nodig heb
Mijn docent gaat het hier leuk mee hebben
Suzanne F. schreef:cissy schreef:Ik woon én in een stiltegebied, buitengebied, klein Christelijk dorp én het is zondag. Je zou zeggen lekker rustig.
NOT!
Paar deuren verderop paar enorm krijsende gillende kinderen aan het buitenspelen.... haal @#$^$ je volume omlaag!
Ja dat is hier ook. Ik snap dat ook nooit.
Roodvos schreef:Polarize schreef:"laat ik onderzoek doen naar kant! Dat is leuk!"
Er zijn amper bronnen online te vinden. Als je niet in het kant werldje zit weet je bijna niks te vinden. Ik heb via een geweldige vrouw heel wat informatie gekregen en ze heeft mij meerdere boeken geleend die te maken hebben met mijn onderzoek.
Één van die boeken heeft gewoon geen auteur?? Nergens?? Hoe moet ik dit volgens apa7 vermelden?? Want net in dit boek staat precies de info die ik nodig heb
Mijn docent gaat het hier leuk mee hebben
Oooh, dit is echt een fantastisch excuus voor een lang weekend Brugge
https://www.kantcentrum.eu/
Geen idee wat apa7 is, maar als je iets moet invullen bij auteur zou ik voor O.N. Bekend gaan
Polarize schreef:Mijn vader heeft een plant meegenomen die mijn pake niet meer wou, echt een heel leuk plantje. Maar het is wel een alocasia, en dat bedacht hij thuis pas. We hebben een kat die planten vreet, dus nu moeten we alsnog een oplossing vinden voor die plant