Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_San87_ schreef:Ik snap net nut niet
Ik gooi mijn gedroogde theebladeren in een recyclebaar theezakje, die gaat in de mok en klaar. Niet eerst leeggooien/schoonmaken als je nog een kop thee wil. Gewoon koker aan, oude zakje bij t groen, nieuwe zakje in de kop.
Shenavallie schreef:_San87_ schreef:Ik snap net nut niet
Ik gooi mijn gedroogde theebladeren in een recyclebaar theezakje, die gaat in de mok en klaar. Niet eerst leeggooien/schoonmaken als je nog een kop thee wil. Gewoon koker aan, oude zakje bij t groen, nieuwe zakje in de kop.
Het ziet er grappig uit, maar ik zie het schoonboenen al. Hier ook losse thee in een filterzakje (ik koop ze bij Xenos). We hebben ook van die metalen theefilters in de keuken staan, die je in je kopje kunt hangen en dan op een schoteltje kunt zetten, maar het eruit hannessen van de oude thee en dat schoonspoelen elke keer.... niet mijn hobby. Ik denk dat ik op dat gebied wat ongeduldig ben.
Foaly schreef:Jongens, het is 'waarom ben je blij' topic, niet het 'kraak af waar anderen blij mee zijn' topic
nick_en_ik schreef:Ik word zo blij met dit tevreden koppie, ze geniet echt zó intens van de kriebels![]()
Dat smoeltje![]()
[ Afbeelding ]
_San87_ schreef:Over thee gesproken, ik heb de voor mij perfecte theemok gevonden. Rond, groot en mooi.
[ Afbeelding ]
Mijn zondagmiddag. Thee, chocola en een boek.
nick_en_ik schreef:Ik word zo blij met dit tevreden koppie, ze geniet echt zó intens van de kriebels![]()
Dat smoeltje![]()
[ Afbeelding ]
Zonnehoed schreef:_San87_ schreef:Over thee gesproken, ik heb de voor mij perfecte theemok gevonden. Rond, groot en mooi.
[ Afbeelding ]
Mijn zondagmiddag. Thee, chocola en een boek.
Wauw, wat een mooie mok! Daar zou ik ook heel blij van worden!
Ik ga morgen met een vriendin naar de Marker Wadden en heb er heel veel zin in!Door een opeenvolging van diverse nare gebeurtenissen in mijn leven, was enkele weken terug álle energie uit mijn lichaam gezogen. Ik heb sindsdien allemaal kleine stappen genomen om tóch dingen te ondernemen, waarna ik wel telkens ontzettend moe was. 6 weken terug was een uurtje wandelen in het bos al zwaar, en nu denk dat ik klaar ben voor een hele dag op pad. Ben heel blij dat ik weer zover ben.
Suzanne F. schreef:nick_en_ik schreef:Ik word zo blij met dit tevreden koppie, ze geniet echt zó intens van de kriebels![]()
Dat smoeltje![]()
[ Afbeelding ]
Wat een dotje