Ik durf voor een simpel uitstrijkje niet naar de Huisarts.
En vandaag kreeg ik weer een brief maar met een zelftest erbij en dat zelfs durf ik niet..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Siggislief schreef:Ik erger aan mezelf waarom ben ik zo'n schijterd?
Ik durf voor een simpel uitstrijkje niet naar de Huisarts.
En vandaag kreeg ik weer een brief maar met een zelftest erbij en dat zelfs durf ik niet..
Probeer jezelf er toch overheen te zetten. Zelftest is helemaal niet eng hoor.
Siggislief schreef:Esmee_RS schreef:En ook een uitstrijkje bij de huisarts valt heel erg mee, hoor.
Ik ben het al vanaf mijn 30e voor het ontwijken.
En heb nu besloten om morgen vroeg om 8.30u meteen de huisarts te bellen..
Het kan er bij mij echt niet in komen, ik durf gewoon NIET.
Telpeva schreef:purny schreef:Mensen die een vooroordeel hebben over chronisch zieken en mensen met long covid. Want ze kunnen wel bepaalde dingen op een dag doen maar er wordt niet bij nagedacht dat ze daarna een halve of een hele dag naar de kl*te zijn.
Ik zat laatst samen aan tafel met twee vrouwen die allebei borstkanker (inclusief amputatie, chemo, allemaal narigheid) hebben gehad en daardoor een tijd helemaal uit de roulatie waren, bij mij zijn mijn ellebogen kapot en met zijn 3en zaten we dus een beetje ziek zwak en ongeschikt te wezen. Daar zaten we zo over te kletsen en toen kwam er een random iemand tussendoor met de opmerking dat ze wel jaloers was dat wij niet hoefden te werken