Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 16:45

Niobe schreef:
We komen er niet uit met de nieuwe kittennamen. Ik wil Dolly en Ozzy en Stefan wil Missy en Lalo.
Kan ik hier een poll beginnen?

Dolly en Ozzy, punt.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 16:46

Marcella schreef:
Nog steeds digid storing.

Bij mij deed ie het vanmiddag wel weer toen ik koos voor de verificatie met sms. Via de app ook storing. Kreeg al paniek dat mijn inlogcode ineens niet meer klopte :=

-
De kat is zo statisch dat ze gewoon knettert als ik over haar rug aai :') ze wil kusjes maar dan krijgt ze een stroomschokje op dr neus en zit ze tegen het plafond.

En dat ik over 2 weken ein-de-lijk naar de orthopeed kan. Uiteraard krijg je dan een beetje valse hoop want dit is het eerste gesprek van 10min. Spuit wil ik niet dus vervolg onderzoek gaat gewoon weer weken duren. Dan weer een week tot je de uitslag hebt etc etc.. pfff

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 16:46

Niobe schreef:
We komen er niet uit met de nieuwe kittennamen. Ik wil Dolly en Ozzy en Stefan wil Missy en Lalo.

Of van beiden één, dan hebben jullie allebei een naam naar keuze? :')

Mijn ergernis: nieuwe ramenlappers hebben half werk geleverd. Als ik bijbetaalde zouden ze het afmaken. Vriend heeft besproken dat ze alles zouden doen waar ik nu om vraag, maar dat gaan ze niet doen. :x

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 16:49

Niobe schreef:

Ozzy en Lalo :j

xPabloBokt
Fotograaf

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-23 16:53

Missy en Dolly vind ik wel bij elkaar passen maar een beetje tuttig.

Ozzy en Lalo dus als ik voor combi moet kiezen, maar ik vind Lalo een beetje een gekke naam.

Mozzy en Ozzy misschien? :+

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 16:58

Hahaha ja, we vernoemen onze katten altijd naar iemand uit tv series sport of muziek. Lalo komt uit Better Call Saul.
Dat is al beter dan wat Stefan eerst wilde, namelijk Pablo, als in Pablo Escobar _O-

Bedankt voor de suggesties tot nu toe!!

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-23 17:02

Oh dat doen mijn schoonzus en zwager ook!!

Hun katten heten nu Dexter (gigantische rode Noorse Boskat kater) en Zappa (klein bolletje pluis, moet ook een Noorse voorstellen maar is gekrompen in de was ofzo)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 18:03

Huisgenoot is eindelijk opgerot, maar hij heeft zowel alle drie de kliko's als de vuilnisbak in de keuken volgegooid, dus niemand anders kan wat weggooien; van de twee rollen vuilniszakken die ik twee weken geleden gekocht heb, is niets meer over; er liggen nog een heggenschaar, droogrek en verfblikken van hem in de tuin; hij heeft zijn bijna lege fles afwasmiddel laten staan, en de vollere fles meegenomen. Echt, ik hoop zo dat hij uitglijdt in de douche en verdrinkt, misselijk pokkejong. :r

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 18:07

Marcella schreef:
Nog steeds digid storing.

+1

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 18:32

Flip en Jojo.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 18:32

Mkango schreef:
Huisgenoot is eindelijk opgerot, maar hij heeft zowel alle drie de kliko's als de vuilnisbak in de keuken volgegooid, dus niemand anders kan wat weggooien; van de twee rollen vuilniszakken die ik twee weken geleden gekocht heb, is niets meer over; er liggen nog een heggenschaar, droogrek en verfblikken van hem in de tuin; hij heeft zijn bijna lege fles afwasmiddel laten staan, en de vollere fles meegenomen. Echt, ik hoop zo dat hij uitglijdt in de douche en verdrinkt, misselijk pokkejong. :r

Look at the bright side *\o/*

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 18:39

De pillen die de hond krijgt zijn echt bizar duur :oo. Als hij er goed op reageert zou hij ze dagelijks moeten krijgen, maar dat zou 300 euro per maand kosten. Enkel dat medicijn. De rest komt er nog bij :\. Dat is 3600 per jaar.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 18:54

Ik gebruik momenteel een ander programma als normaal om een logo te ontwerpen. Nou en ik word hier zo chagrijnig van, niks zit waar het hoort te zitten, standaard sneltoetsen en toetsencombinaties werken niet of doen andere dingen als verwacht, en elke keer als ik een basic optie zoek dan kan ik weer googlen en een kwartier zoeken. -:(-

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 19:16

fleurtjeuh schreef:
Niobe schreef:

Ozzy en Lalo :j

Eens.

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 19:17

Mkango schreef:

Ik moest aan je denken toen de The Best Social Media vorige week op zoek was naar ervaringen met huisgenoten....

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 19:19

_San87_ schreef:
De pillen die de hond krijgt zijn echt bizar duur :oo. Als hij er goed op reageert zou hij ze dagelijks moeten krijgen, maar dat zou 300 euro per maand kosten. Enkel dat medicijn. De rest komt er nog bij :. Dat is 3600 per jaar.

Wat een geld San :oo
Is toch niet normaal meer!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 19:24

chanicha schreef:
_San87_ schreef:
De pillen die de hond krijgt zijn echt bizar duur :oo. Als hij er goed op reageert zou hij ze dagelijks moeten krijgen, maar dat zou 300 euro per maand kosten. Enkel dat medicijn. De rest komt er nog bij :. Dat is 3600 per jaar.

Wat een geld San :oo
Is toch niet normaal meer!

Ja, ik ga morgen met de dierenarts bellen. Het is een middel tegen misselijkheid, dus we moeten sowieso even kijken of het aanslaat, maar als het dat doet, dan wil ik wel graag een alternatief en als dat er niet is, verder denken. Ik vind dat geen fatsoenlijke bedragen meer...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 19:32

Sodera schreef:
Mkango schreef:

Ik moest aan je denken toen de The Best Social Media vorige week op zoek was naar ervaringen met huisgenoten....
Haha, kak, heb ik dat net gemist. -O-

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 19:34

Ik vraag altijd aan degene achter mij of zij zegels sparen.
Meestal maak je er wel mensen blij mee.
Erom vragen zou ik niet durven :=
Maar ja brutale mensen hebben de halve wereld zeggen ze toch

black_kelpie schreef:
Volwassenen die compleet hysterisch worden van spaarzegels.

"Wilt u zegeltjes voor de mini's?"
"Oh nee hoor, dank je"
Gerda verderop in de rij: "OOOOH MAG IK ZE DAN??!"

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 19:37

DuoPenotti schreef:
en dat in een rijk welvarend land...mensen in de kou...
En dat ligt echt allemaal niet aan Rusland als je ziet hoeveel winsten de energiebedrijven maken.
En onze regering.... zat er warmpjes bij en keer er naar...
Schandalig hoe dit land zo naar de afgrond is gebracht.

Dit is natuurlijk niet waar. Er is vrij snel een tegemoetkoming gekomen voor huishoudens die het minder hebben en daarna is het prijsplafond ingesteld. Regering heeft echt veel gedaan om alles te ontlasten.

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 20:10

Ik moet een nieuwe tandartspraktijk vinden omdat ik over een paar maanden officieel ga verhuizen. Maar ik vind het spannend/eng omdat ik veel mondpiercings heb en ik bang ben dat ze daar negatief op gaan reageren :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 20:17

Benzz schreef:
DuoPenotti schreef:
en dat in een rijk welvarend land...mensen in de kou...
En dat ligt echt allemaal niet aan Rusland als je ziet hoeveel winsten de energiebedrijven maken.
En onze regering.... zat er warmpjes bij en keer er naar...
Schandalig hoe dit land zo naar de afgrond is gebracht.

Dit is natuurlijk niet waar. Er is vrij snel een tegemoetkoming gekomen voor huishoudens die het minder hebben en daarna is het prijsplafond ingesteld. Regering heeft echt veel gedaan om alles te ontlasten.

Maar het klopt toch dat mensen in de kou zitten? En die tegemoetkoming kwam pas maanden nadat de hoge tarieven begonnen, pas in november terwijl het al in januari speelde. Die 2x €190 komt ook niet eens in de buurt van hoeveel extra kosten ik heb gehad.
Ik geloof zeker dat er gedaan is wat kon, maar hoe het voor een toch wel flinke groep mensen is is echt gewoon dieptriest, en vaak ook nog de mensen die huren en geen keuze hebben om hun woning te isoleren of energiezuinig te maken.

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 20:21

Heb jij de kachel in de zomer aangehad? Toen was het niet echt nodig he! Prijsplafond is in november ingegaan en ik had daarvoor geen eens een kachel aan omdat het niet koud was buiten.

Vorig jaar januari speelde het nog niet, dat is pas in het voorjaar/zomer gaan spelen. Waarbij een hele groot gedeelte ook gewoon een vast contract hadden.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 20:22

Digid die nog steeds niet werkt. Kitten die in mijn tenen bijt.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 20:25

Inderdaad de digi d

Vandaag wilde ik een paspoort voor mijn dochter aanvragen.
5 jaar maar ze moet wel mee.
Het is nu vakantie en ik was een dag vrij.
Blijk je toestemming nodig te hebben van de andere gezaghebber.
Haar vader dus.
Hij was aan het werk.
Online kan je dit ook regelen via je digi d maar dat werkt dus helaas niet vandaag.