Niobe schreef:We komen er niet uit met de nieuwe kittennamen. Ik wil Dolly en Ozzy en Stefan wil Missy en Lalo.
Kan ik hier een poll beginnen?
Dolly en Ozzy, punt.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Marcella schreef:Nog steeds digid storing.
Niobe schreef:We komen er niet uit met de nieuwe kittennamen. Ik wil Dolly en Ozzy en Stefan wil Missy en Lalo.
Kan ik hier een poll beginnen?
Mkango schreef:Huisgenoot is eindelijk opgerot, maar hij heeft zowel alle drie de kliko's als de vuilnisbak in de keuken volgegooid, dus niemand anders kan wat weggooien; van de twee rollen vuilniszakken die ik twee weken geleden gekocht heb, is niets meer over; er liggen nog een heggenschaar, droogrek en verfblikken van hem in de tuin; hij heeft zijn bijna lege fles afwasmiddel laten staan, en de vollere fles meegenomen. Echt, ik hoop zo dat hij uitglijdt in de douche en verdrinkt, misselijk pokkejong.
Mkango schreef:Huisgenoot is eindelijk opgerot, maar hij heeft zowel alle drie de kliko's als de vuilnisbak in de keuken volgegooid, dus niemand anders kan wat weggooien; van de twee rollen vuilniszakken die ik twee weken geleden gekocht heb, is niets meer over; er liggen nog een heggenschaar, droogrek en verfblikken van hem in de tuin; hij heeft zijn bijna lege fles afwasmiddel laten staan, en de vollere fles meegenomen. Echt, ik hoop zo dat hij uitglijdt in de douche en verdrinkt, misselijk pokkejong.
chanicha schreef:_San87_ schreef:De pillen die de hond krijgt zijn echt bizar duur. Als hij er goed op reageert zou hij ze dagelijks moeten krijgen, maar dat zou 300 euro per maand kosten. Enkel dat medicijn. De rest komt er nog bij
. Dat is 3600 per jaar.
Wat een geld San![]()
Is toch niet normaal meer!
Sodera schreef:Haha, kak, heb ik dat net gemist.Mkango schreef:Huisgenoot is eindelijk opgerot, maar hij heeft zowel alle drie de kliko's als de vuilnisbak in de keuken volgegooid, dus niemand anders kan wat weggooien; van de twee rollen vuilniszakken die ik twee weken geleden gekocht heb, is niets meer over; er liggen nog een heggenschaar, droogrek en verfblikken van hem in de tuin; hij heeft zijn bijna lege fles afwasmiddel laten staan, en de vollere fles meegenomen. Echt, ik hoop zo dat hij uitglijdt in de douche en verdrinkt, misselijk pokkejong.
Ik moest aan je denken toen de The Best Social Media vorige week op zoek was naar ervaringen met huisgenoten....
black_kelpie schreef:Volwassenen die compleet hysterisch worden van spaarzegels.
"Wilt u zegeltjes voor de mini's?"
"Oh nee hoor, dank je"
Gerda verderop in de rij: "OOOOH MAG IK ZE DAN??!"
DuoPenotti schreef:en dat in een rijk welvarend land...mensen in de kou...
En dat ligt echt allemaal niet aan Rusland als je ziet hoeveel winsten de energiebedrijven maken.
En onze regering.... zat er warmpjes bij en keer er naar...
Schandalig hoe dit land zo naar de afgrond is gebracht.
Benzz schreef:DuoPenotti schreef:en dat in een rijk welvarend land...mensen in de kou...
En dat ligt echt allemaal niet aan Rusland als je ziet hoeveel winsten de energiebedrijven maken.
En onze regering.... zat er warmpjes bij en keer er naar...
Schandalig hoe dit land zo naar de afgrond is gebracht.
Dit is natuurlijk niet waar. Er is vrij snel een tegemoetkoming gekomen voor huishoudens die het minder hebben en daarna is het prijsplafond ingesteld. Regering heeft echt veel gedaan om alles te ontlasten.