Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Marocje schreef:Vrijdag mijn kat heel plotseling moeten laten inslapen op driejarige leeftijd (accuut nierfalen).
Vandaag mijn dochter naar school brengen: normaal lopen beide katten altijd een stuk mee, wachten me op en lopen dan weer mee terug naar huis. Nu was het stil. Geen kat die mee liep. Zo stom dat je dan toch ff kijkt waar ze blijft
Captain schreef:Lau schreef:Een of ander dom wijf dat op mijn tas wilde gaan zitten. Je vraagt toch of je even mag zitten als ik je niet gelijk zie…. Echt zo klaar met al die poedersuiker mensen.
Ik vind het asociaal als mensen hun tas op een stoel hebben dus ik zou hetzelfde hebben gedaan.
Lau schreef:Een of ander dom wijf dat op mijn tas wilde gaan zitten. Je vraagt toch of je even mag zitten als ik je niet gelijk zie…. Echt zo klaar met al die poedersuiker mensen.
friendly schreef:Captain schreef:
Ik vind het asociaal als mensen hun tas op een stoel hebben dus ik zou hetzelfde hebben gedaan.
Ik sta hier hetzelfde in als Lau. Ja je kan de tas er ook niet neerzetten maar als je niks aan je mond mankeert kan je jezelf ook even kenbaar maken.
Marocje schreef:Vrijdag mijn kat heel plotseling moeten laten inslapen op driejarige leeftijd (accuut nierfalen).
Vandaag mijn dochter naar school brengen: normaal lopen beide katten altijd een stuk mee, wachten me op en lopen dan weer mee terug naar huis. Nu was het stil. Geen kat die mee liep. Zo stom dat je dan toch ff kijkt waar ze blijft
fleurtjeuh schreef:Ik wil andere nagellak op mn nagels maar ik heb geen zin om mn nagels te doen..
En ik wil eigenlijk nieuwe kleuren hebben om te lakken
kampioen2be schreef:fleurtjeuh schreef:Ik wil andere nagellak op mn nagels maar ik heb geen zin om mn nagels te doen..
En ik wil eigenlijk nieuwe kleuren hebben om te lakken
Ik heb zo een vergadering maar ben al de hele dag niet helemaal lekker dus ik doe lekker online mee, en zit hier ook al te zoeken naar een leuke kleur om er op te doen