Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

pien_2010

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 14:57

Soms vind ik het wel ingewikkeld hoor, al die redenaties en zo...lijkt me lastig....

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 15:02

Biks2 schreef:
Ja hij is nu werken dus gaat niet opnemen. Ik heb gevraagd of we vanavond kunnen bellen.

Qua dat ik zelf verder swipe, ik snap je wel daarin. Mijn reden hiervoor is dat vrij snel kenbaar heb gemaakt wat ik wil en na date 3 ook gezegd dat ik hem wel zag zitten. Nog niet verliefd natuurlijk, maar wel leuk. Ik krijg dus NUL terug qua wat hij wilt en of hij mij leuk vindt. Iedereen zegt dan, kijk naar zijn acties en niet naar woorden, en die acties zaten juist wel goed. Maar ergens knaagde het toch, dat ik geen duidelijkheid kreeg. Omdat die voor morgen op de planning staat had ik inderdaad in die tussentijd niet verder hoeven te gaan swipen, maar wilde mijn blik alvast verruimen zodat de eventuele teleurstelling mee zou vallen.

Je doet te ingewikkeld. Je hebt pas 6 dates gehad. Geniet gewoon en probeer niet overal een sticker op te plaatsen en hem in hokjes te duwen. Ik zou zelf knettergek worden als iemand zo met mij omgaat.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 16:55

Biks2 schreef:
Ja hij is nu werken dus gaat niet opnemen. Ik heb gevraagd of we vanavond kunnen bellen.

Qua dat ik zelf verder swipe, ik snap je wel daarin. Mijn reden hiervoor is dat vrij snel kenbaar heb gemaakt wat ik wil en na date 3 ook gezegd dat ik hem wel zag zitten. Nog niet verliefd natuurlijk, maar wel leuk. Ik krijg dus NUL terug qua wat hij wilt en of hij mij leuk vindt. Iedereen zegt dan, kijk naar zijn acties en niet naar woorden, en die acties zaten juist wel goed. Maar ergens knaagde het toch, dat ik geen duidelijkheid kreeg. Omdat die voor morgen op de planning staat had ik inderdaad in die tussentijd niet verder hoeven te gaan swipen, maar wilde mijn blik alvast verruimen zodat de eventuele teleurstelling mee zou vallen.

Ik zou niet bellen vanavond, maar morgen tijdens de date (maar daar heb je wel een portie lef voor, en ik heb geen idee of ik dat in jouw plaats zou hebben) vragen: "Goh, moet je luisteren... dit is nu onze 6e date. Ik ben wel benieuwd wat je intenties zijn, want ik wil eigenlijk wel graag weten waar ik mijn tijd in investeer, ik heb mijn intenties al wel duidelijk gemaakt en wil daar iets mee. Als dat niet wederzijds is, moeten we het misschien maar bij deze date laten."

Of - en dat is misschien het laffere pad - de date annuleren met een vage reden en kijken of hij over de brug komt. Maar dat is niet echt het type stoere sterke vrouw dat je wilt zijn verwacht ik.

Suzanne F. schreef:
Chickyy schreef:
NIVEA.. Niet Invullen Voor Een Ander is een mooie om altijd toe te passen.. Wat wil je zelf? Dat is het enige wat er toe doet..

Janine wil dus een langere man. Klaar dan toch?
De vijver zal wat minder groot zijn, maar de ene heeft die eisen en de andere heeft weer andere eisen.

Ik ben dan niet op zoek maar mijn eisenpakket zou zo belachelijk groot zijn dat er eigenlijk niemand aan kan voldoen. De lengte is dan weer niet echt een issue, groter dan 1.75 m is al prima. :')
Maar verder vind ik eigenlijk maar heel weinig mannen aantrekkelijk, echt zelden.

De vijver is nog verrassend groot in mijn omgeving moet ik zeggen, maar het is wel oprecht jammer. Ik heb er vandaag eens even over nagedacht en wat mensen geobserveerd en ik geloof dat ik het maar moet laten gaan. Zo'n jongen verdient het ook niet dat een meid zo onzeker naast hem loopt. En met hakken aan is het verschil al snel 15+ centimeter en ik draag vaak hakken.
Hij doet er overigens heel erg chill over, begrijpt en respecteert mijn issue er wel mee.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 17:47

Nou ben ik lang (1.90) en bezet maar ik vind het wel sexy een langere vrouw naast me. Ik zou er niet zo onzeker over zijn Janine.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 18:58

Jammer Jan dat jij bezet bent....want je lengte is wel een pre!

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 18:58

Benzz schreef:
Biks2 schreef:

Je doet te ingewikkeld. Je hebt pas 6 dates gehad. Geniet gewoon en probeer niet overal een sticker op te plaatsen en hem in hokjes te duwen. Ik zou zelf knettergek worden als iemand zo met mij omgaat.

Snap ik ook wel. Het is wel lastig hoor, maar denk toch dat ik morgen de aanpak van Janine toepas. Ik wil ook gewoon iemand die kan zeggen dat hij mij leuk vindt. En er vol voor gaat om uit te zoeken of er meer in zit. Die signalen krijg ik nog niet helemaal en dat zou na 6 dates wel mogen.

We hebben wel gebeld, twee uur lang, over van alles (koetjes en kalfjes). Was gezellig. En morgen dan in real life.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 19:07

Wellicht dus zorgen om niks? :)

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 19:12

Nou, ik weet niet. Ik denk dat ik wel de beslissing moet maken dat het beter is niet verder te daten.
Want onze leefstijlen zijn best anders, hij heeft het ook de hele tijd druk. Ik had gezegd dat ik het leuk zou vinden om een dagje op te trekken en dan kan hij pas 3 weken later.

Ook ben ik heel duidelijk in wat ik in de toekomst wil, hij (nog) niet, of moet daar morgen ineens mee komen.

Denk niet dat hij een relatie heel hoog prioriteert, of gewoon pas als hij iemand heel leuk vind, en hij swiped niet voor niks door.

Maar ik zal morgen wel opbiechten dat ik zelf verder swipe, en dat ik dat doe omdat ik 0 bevestiging van hem krijg. En dat ik heb gezien dat hij dat ook doet. Dus ik wil morgen én weten hoe hij mij ziet, én horen hoe hij zijn toekomst ziet. Maar ik denk niet dat het goed gaat komen eigenlijk..

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 19:32

Hm ik weet niet of het positief werkt als je iemand voor de voeten werpt dat je weet dat degene swipet en jij dat daarom ook nog doet. Ik zou het meer bij mezelf houden, iets van ik vind je leuk en zie er wel meer in. Zie jij dat ook? Jammer als dat niet is, leuk als dat wel zo is.

Mijn inmiddels ex heb ik na een week of 5 gezegd (toen hij wilde dat ik mee zou gaan naar de doop van zn neefje en me had voorgesteld aan zn familie) dat ik er onzeker en niet prettig bij voelde dat hij tinder er nog op had staan. Hij heeft het er toen zelf afgekiept. Ipv zeggen ik check jou en ik zie dat je nog wel eens inlogt....

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 19:37

Ohh ja ik swipte al voordat ik wist dat hij dat deed hoor. Dus het is geen actie reactie. We moeten het denk ik hebben over waarom we het allebei nog doen.

Wel goed hoe jij dat had aangepakt indd!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 19:46

Dan nog is zeggen ja ik swipe nog want jij geeft mij het gevoel dat.....is denk ik geen positieve inslag om daar positief op te reageren. Mijn ervaring is dat mensen dan juist defensief worden.

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 19:49

Zonnetje81 schreef:
Dan nog is zeggen ja ik swipe nog want jij geeft mij het gevoel dat.....is denk ik geen positieve inslag om daar positief op te reageren. Mijn ervaring is dat mensen dan juist defensief worden.

Jaa misschien wel. Is het wat te direct. Ik heb daar wel een handje van. Bedankt voor de tip

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 20:10

Ik zou het positief brengen, ik vind je leuk ik zie er meer in.....en dan hopelijk dat hij duidelijkheid kan geven wat hij wil.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 20:14

Zonnetje81 schreef:
Ik zou het positief brengen, ik vind je leuk ik zie er meer in.....en dan hopelijk dat hij duidelijkheid kan geven wat hij wil.

Dit zou ik ook doen, niet meteen te direct worden

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 20:25

Laat jullie wel weten hoe het ging :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 20:31

janderegelaa schreef:
Nou ben ik lang (1.90) en bezet maar ik vind het wel sexy een langere vrouw naast me. Ik zou er niet zo onzeker over zijn Janine.

Dank, maar ik ben bang dat het voor mij niet helpt want dat knopje heb ik nog niet gevonden :P
Ben wel benieuwd wat er sexy is aan een vrouw die langer is dan jij...

pien_2010 schreef:
Jammer Jan dat jij bezet bent....want je lengte is wel een pre!

Toch mooi dat Jan een partner heeft? Niet elke lange man komt automatisch in aanmerking bij een vrouw die op zoek is lijkt me. Anders had ik die van vorige week nog wel een kans gegeven :+

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 21:28

Janine ik maak een grapje want lengte vind ik totaal niet belangrijk.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 07:42

Benzz schreef:
Biks2 schreef:

Ik kan ook echt niet tegen claimen. Maar de ene 6 dates zijn de andere niet, dus lastig te zeggen.

Ik zou in het gesprek geen verwijten maken biks2. Hou de eer aan jezelf. Zeg gewoon dat je het idee hebt dat de klik ontbreekt, thats it. Je merkt dan snel genoeg aan z'n antwoord of hij meer uitleg wilt of niet. Als hij echt doorvraagt kun je het altijd doen. Maar zou zeker niet of voorhand er zo instaan. Je wint er zelf niks mee, behalve dat je zelf ook constant door die negatieve gevoelens moet.

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 09:40

Claimen en duidelijkheid willen is toch niet hetzelfde?

Ja, dat is goed advies Raineri. Ik ben benieuwd

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 09:59

Daar zit verschil in ja, maar daarom is de toon van je boodschap heel belangrijk.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 10:49

Biks2 schreef:
Claimen en duidelijkheid willen is toch niet hetzelfde?

Ja, dat is goed advies Raineri. Ik ben benieuwd

Klopt helemaal. En misschien was ik niet duidelijk. Maar als iemand een gesprek zou beginnen met alles wat ze opvalt aan mijn gedrag en daar direct betekenis aan zouden hangen zou ik wegrennen. Niet gezegd dat je doet, of gaat doen hoor. Maar ik zou dat heel drukkend vinden en ervaren als claimen.

Snap wel goed day je hier uit hoor! Daar is het topic ook voor. Maar geniet gewoon van het daten en als iets niet werkt, het zij zo. Het leven is te kort om je zorgen te maken over iemand die je zo kort kent.

nereids

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 14:46

Ik ben het ook met Raineri eens.

Zouden jullie je laten ophalen & thuis brengen door je tinderdate (als hij het aanbiedt) of wachten jullie de eerste date af en rijden liever zelf? Je kent die persoon natuurlijk nog niet echt.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 14:51

nereids schreef:

Zouden jullie je laten ophalen & thuis brengen door je tinderdate (als hij het aanbiedt) of wachten jullie de eerste date af en rijden liever zelf? Je kent die persoon natuurlijk nog niet echt.

Zou ik echt niet doen. Ik rijd altijd zelf.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 14:52

nereids schreef:

Zelf rijden

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 14:52

Ik rijd ook altijd zelf. Ik zit er echt niet op te wachten dat een date meteen m'n adres heeft. Plus ik wil zelf kunnen gaan wanneer ik zin heb