Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Biks2 schreef:Ja hij is nu werken dus gaat niet opnemen. Ik heb gevraagd of we vanavond kunnen bellen.
Qua dat ik zelf verder swipe, ik snap je wel daarin. Mijn reden hiervoor is dat vrij snel kenbaar heb gemaakt wat ik wil en na date 3 ook gezegd dat ik hem wel zag zitten. Nog niet verliefd natuurlijk, maar wel leuk. Ik krijg dus NUL terug qua wat hij wilt en of hij mij leuk vindt. Iedereen zegt dan, kijk naar zijn acties en niet naar woorden, en die acties zaten juist wel goed. Maar ergens knaagde het toch, dat ik geen duidelijkheid kreeg. Omdat die voor morgen op de planning staat had ik inderdaad in die tussentijd niet verder hoeven te gaan swipen, maar wilde mijn blik alvast verruimen zodat de eventuele teleurstelling mee zou vallen.
Biks2 schreef:Ja hij is nu werken dus gaat niet opnemen. Ik heb gevraagd of we vanavond kunnen bellen.
Qua dat ik zelf verder swipe, ik snap je wel daarin. Mijn reden hiervoor is dat vrij snel kenbaar heb gemaakt wat ik wil en na date 3 ook gezegd dat ik hem wel zag zitten. Nog niet verliefd natuurlijk, maar wel leuk. Ik krijg dus NUL terug qua wat hij wilt en of hij mij leuk vindt. Iedereen zegt dan, kijk naar zijn acties en niet naar woorden, en die acties zaten juist wel goed. Maar ergens knaagde het toch, dat ik geen duidelijkheid kreeg. Omdat die voor morgen op de planning staat had ik inderdaad in die tussentijd niet verder hoeven te gaan swipen, maar wilde mijn blik alvast verruimen zodat de eventuele teleurstelling mee zou vallen.
Suzanne F. schreef:Chickyy schreef:NIVEA.. Niet Invullen Voor Een Ander is een mooie om altijd toe te passen.. Wat wil je zelf? Dat is het enige wat er toe doet..
Janine wil dus een langere man. Klaar dan toch?
De vijver zal wat minder groot zijn, maar de ene heeft die eisen en de andere heeft weer andere eisen.
Ik ben dan niet op zoek maar mijn eisenpakket zou zo belachelijk groot zijn dat er eigenlijk niemand aan kan voldoen. De lengte is dan weer niet echt een issue, groter dan 1.75 m is al prima.![]()
Maar verder vind ik eigenlijk maar heel weinig mannen aantrekkelijk, echt zelden.
Benzz schreef:Biks2 schreef:Ja hij is nu werken dus gaat niet opnemen. Ik heb gevraagd of we vanavond kunnen bellen.
Je doet te ingewikkeld. Je hebt pas 6 dates gehad. Geniet gewoon en probeer niet overal een sticker op te plaatsen en hem in hokjes te duwen. Ik zou zelf knettergek worden als iemand zo met mij omgaat.
Zonnetje81 schreef:Dan nog is zeggen ja ik swipe nog want jij geeft mij het gevoel dat.....is denk ik geen positieve inslag om daar positief op te reageren. Mijn ervaring is dat mensen dan juist defensief worden.
janderegelaa schreef:Nou ben ik lang (1.90) en bezet maar ik vind het wel sexy een langere vrouw naast me. Ik zou er niet zo onzeker over zijn Janine.
pien_2010 schreef:Jammer Jan dat jij bezet bent....want je lengte is wel een pre!
Benzz schreef:Biks2 schreef:Ja hij is nu werken dus gaat niet opnemen. Ik heb gevraagd of we vanavond kunnen bellen.
Je doet te ingewikkeld. Je hebt pas 6 dates gehad. Geniet gewoon en probeer niet overal een sticker op te plaatsen en hem in hokjes te duwen. Ik zou zelf knettergek worden als iemand zo met mij omgaat.
Biks2 schreef:Claimen en duidelijkheid willen is toch niet hetzelfde?
Ja, dat is goed advies Raineri. Ik ben benieuwd