Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

fjordjes

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-22 23:57

Dat ik moe ben maar niet weet waarom

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-22 03:48

Niet kan slapen ondanks de medicatie die ik gisteren heb genomen.

Straks gaat die rotwekker weer,zou fijn zijn als ik toch nog even kan slapen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-22 07:27

Emoties.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-22 07:47

Dat ik vannacht dacht dat teckel dood was omdat hij niet bewoog in bed. Vind een teckel van 7 kilo onder een verzwaringsdeken van 9 kilo ook best heftig. Maar meneer is groot fan. :=

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-22 07:53

MarlindeRooz schreef:
Dat ik vannacht dacht dat teckel dood was omdat hij niet bewoog in bed. Vind een teckel van 7 kilo onder een verzwaringsdeken van 9 kilo ook best heftig. Maar meneer is groot fan. :=

Jaa, teckels zijn gestoord <3.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-22 08:58

Rete dure opleiding aan het doen. Begin April examens, zou in een safari auto moeten zijn. Inmiddels is de auto al weken kapot en wordt er al lang gezegd "de monteur komt vandaag, zo niet moet ik een auto huren voor jullie." Nou uiteraard wordt er niks gehuurd.
Waarschijnlijk gaan we ons examen te voet doen. Ook leuk maar heb ik weinig aan. Ik ben straks safari gids die niet weet hoe ze een 4x4 bak moet rijden en hoe ze dieren moet benaderen.

We kunnen hier absoluut niet over praten met de eigenaar. Ik kan straks geen werk vinden. Ik heb geen geld om ergens een stage te gaan doen om te leren rijden. Echt, ik weet niet wat ik hier mee moet.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-22 09:13

_San87_ schreef:
MarlindeRooz schreef:

Jaa, teckels zijn gestoord <3.

Hij is nu boos omdat hij niet het nep-schapenvelletje op mijn bank mag kapot trekken. Ik ben een afgrijselijk slechte oppas. -:(-

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-22 09:33

Dat ik gisteren bij de AH bezorging 40,- aan boodschappen niet had ontvangen, klantenservice zegt het te gaan verrekenen en ik dat binnen een uur op m'n app zou moeten zien maar het staat er nog steeds niet. _-:(

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-22 10:03

Gister boerenkool te eten gekregen....
Dit in combinatie met niet goed nadenken en een beetje lactose te hebben gegeten is niet zo grappig :Y)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-22 10:28

Ik dacht vanmorgen nog “goh heb allang in stilte kunnen studeren”.
Mijn buren hun muziek: bonk bonk bonk

… nog 5 dagen, 23 uur en 27 minuten.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-22 11:11

Dochter is ziek geweest Incl nachtje ziekenhuis. Komt ex net langs met een cadeautje van opa en oma en een kaartje van een nichtje van zijn vriendin. Hartstikke lief natuurlijk maar dan meteen er achter aan. Neem je het van de week wel weer mee terug? Echt kerel, of geef het pas als ze bij jou is, of vraag het gewoon even aan mij buiten dochter om.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-22 11:48

Wordt weer constant gebeld door vreemde 06 nummers :\

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-22 12:38

Dat mijn broertje en zijn vriendin op het laatste moment afzeggen voor een lang weekend weg voor 40 jarige huwelijk ouders.
De reden kan ik ergens nog begrijpen, mijn ouders hebben contact gehad met iemand die positief getest is. Dit contact is afgelopen weekend geweest en zij hebben zich vandaag getest, dit was negatief. Zij wil geen risico nemen, kan ik begrijpen, maar..

Alleen het was wegens haar al ontzettend moeilijk iets te plannen, afspreken met z’n allen lukt amper door haar schema. En nu alsnog afzeggen.. Elke keer draait alles gek door haar en hij gaat erin mee. Dat vind ik jammer, het mooiste cadeau voor mijn ouders was met het gezin weg gaan en dat lukt nu niet. Plus dat wij alles hebben betaald dus flink wat hebben neergelegd voor hen en dat nu weggegooid geld is.
En dat maakt het nu een ergernis, alles draait altijd om haar en het gezin bij elkaar krijgen lukt gewoon niet meer.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-22 12:40

Dat broertje waar ik een crush op had? Oh gemiste kans voor mij.

Wat balen dat ze zo dwarsligt!

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-22 12:47

Urbanus schreef:
Dat broertje waar ik een crush op had? Oh gemiste kans voor mij.

Wat balen dat ze zo dwarsligt!

Hahaha ja die ja. Nog steeds een schatje maar slechte keuze qua partners. Vind het vooral rot voor m’n ouders. Geld kan me gestolen worden maar ze wilden gewoon tijd met ons doorbrengen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-22 12:48

Arethe schreef:
Dat mijn broertje en zijn vriendin op het laatste moment afzeggen voor een lang weekend weg voor 40 jarige huwelijk ouders.
De reden kan ik ergens nog begrijpen, mijn ouders hebben contact gehad met iemand die positief getest is. Dit contact is afgelopen weekend geweest en zij hebben zich vandaag getest, dit was negatief. Zij wil geen risico nemen, kan ik begrijpen, maar..

Alleen het was wegens haar al ontzettend moeilijk iets te plannen, afspreken met z’n allen lukt amper door haar schema. En nu alsnog afzeggen.. Elke keer draait alles gek door haar en hij gaat erin mee. Dat vind ik jammer, het mooiste cadeau voor mijn ouders was met het gezin weg gaan en dat lukt nu niet. Plus dat wij alles hebben betaald dus flink wat hebben neergelegd voor hen en dat nu weggegooid geld is.
En dat maakt het nu een ergernis, alles draait altijd om haar en het gezin bij elkaar krijgen lukt gewoon niet meer.

Als ze vorig weekend contact hebben gehad hebben ze vandaag dus negatief getest op minsten 5 dagen na positief contact? Ze zijn ook symptoomvrij veronderstel ik dus ik snap haar probleem niet.

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-22 12:49

Nu al zenuwachtig voor m’n wedstrijd met de pony’s morgen, stomme faalangst

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-22 12:49

Honger, maar ik ben mijn eten vergeten -O-

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-22 12:56

Moestuin schreef:
Arethe schreef:

Als ze vorig weekend contact hebben gehad hebben ze vandaag dus negatief getest op minsten 5 dagen na positief contact? Ze zijn ook symptoomvrij veronderstel ik dus ik snap haar probleem niet.

Ze is super voorzichtig geweest, de gehele periode met Corona. En dat kan ik ergens nog begrijpen. Maar dat m’n broertje dan ook maar thuis moet blijven snap ik veel minder. Ze wonen niet samen en zien elkaar alleen in het weekend.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-22 13:04

Nee dat snap ik helemaal niet dat hij dan ook niet mag mee gaan.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-22 13:23

Maar dan laat je hun toch betalen voor hun deel?

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-22 14:04

Jeetje Arethe, lekker zo'n schoonzus... Maar als ze niet eens samenwonen vind ik het ook een slappe actie van je broertje dat hij niet mee gaat. Ik zou dat ook wel met hem bespreken. Als je een fijne familieband hebt zijn dit soort uitstapjes de mooiste momenten. Vooral als ze er ooit niet meer zijn.

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-22 15:00

Rytir schreef:
Jeetje Arethe, lekker zo'n schoonzus... Maar als ze niet eens samenwonen vind ik het ook een slappe actie van je broertje dat hij niet mee gaat. Ik zou dat ook wel met hem bespreken. Als je een fijne familieband hebt zijn dit soort uitstapjes de mooiste momenten. Vooral als ze er ooit niet meer zijn.

Net inderdaad een goed gesprek gehad. Voor haar gevoel van veiligheid komt hij ipv vanavond morgen avond en blijft dan tot het einde. Hij is er in elk geval bij straks en snapt mijn punt.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-22 15:09

Pb me als het uitraakt xx

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-22 15:10

poedersuiker dat had in pb gemoeten.