Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_San87_ schreef:MarlindeRooz schreef:Dat ik vannacht dacht dat teckel dood was omdat hij niet bewoog in bed. Vind een teckel van 7 kilo onder een verzwaringsdeken van 9 kilo ook best heftig. Maar meneer is groot fan.
Jaa, teckels zijn gestoord.
Arethe schreef:Dat mijn broertje en zijn vriendin op het laatste moment afzeggen voor een lang weekend weg voor 40 jarige huwelijk ouders.
De reden kan ik ergens nog begrijpen, mijn ouders hebben contact gehad met iemand die positief getest is. Dit contact is afgelopen weekend geweest en zij hebben zich vandaag getest, dit was negatief. Zij wil geen risico nemen, kan ik begrijpen, maar..
Alleen het was wegens haar al ontzettend moeilijk iets te plannen, afspreken met z’n allen lukt amper door haar schema. En nu alsnog afzeggen.. Elke keer draait alles gek door haar en hij gaat erin mee. Dat vind ik jammer, het mooiste cadeau voor mijn ouders was met het gezin weg gaan en dat lukt nu niet. Plus dat wij alles hebben betaald dus flink wat hebben neergelegd voor hen en dat nu weggegooid geld is.
En dat maakt het nu een ergernis, alles draait altijd om haar en het gezin bij elkaar krijgen lukt gewoon niet meer.
Moestuin schreef:Arethe schreef:Dat mijn broertje en zijn vriendin op het laatste moment afzeggen voor een lang weekend weg voor 40 jarige huwelijk ouders.
De reden kan ik ergens nog begrijpen, mijn ouders hebben contact gehad met iemand die positief getest is. Dit contact is afgelopen weekend geweest en zij hebben zich vandaag getest, dit was negatief. Zij wil geen risico nemen, kan ik begrijpen, maar..
Alleen het was wegens haar al ontzettend moeilijk iets te plannen, afspreken met z’n allen lukt amper door haar schema. En nu alsnog afzeggen.. Elke keer draait alles gek door haar en hij gaat erin mee. Dat vind ik jammer, het mooiste cadeau voor mijn ouders was met het gezin weg gaan en dat lukt nu niet. Plus dat wij alles hebben betaald dus flink wat hebben neergelegd voor hen en dat nu weggegooid geld is.
En dat maakt het nu een ergernis, alles draait altijd om haar en het gezin bij elkaar krijgen lukt gewoon niet meer.
Als ze vorig weekend contact hebben gehad hebben ze vandaag dus negatief getest op minsten 5 dagen na positief contact? Ze zijn ook symptoomvrij veronderstel ik dus ik snap haar probleem niet.
Rytir schreef:Jeetje Arethe, lekker zo'n schoonzus... Maar als ze niet eens samenwonen vind ik het ook een slappe actie van je broertje dat hij niet mee gaat. Ik zou dat ook wel met hem bespreken. Als je een fijne familieband hebt zijn dit soort uitstapjes de mooiste momenten. Vooral als ze er ooit niet meer zijn.