Maar die hint ging een beetje zwemmen samen met een andere hint die ik wilde geven. Mag ik het gooien op stoned zijn van de pijnstillers?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rink schreef:Rambogirl schreef:Rink, mij is altijd geleerd dat al t goede en kwade in 3en komt. Je 3 kwade heb je al gehad, dus maak je klaar voor 3 goede.
Voor iedereen fijne feestdagen!
Dat hoop ik dan maar! Mijn laatste 2 jaar heeft niet zo mee gezeten helaas.. op zich ben ik allang toe aan 3 positieve![]()
Fijne feestdagen voor alle Santa’s
Banjer schreef:Ik ben echt superblij met mijn pakket Romy… het past echt zo goed bij me..
En die witte chocoladepasta met aardbeien… kende het nog niet, maar damn, wat is dat gruwelijk lekker zeg! De paarden krijgen de snoepjes (en ze vinden ze heerlijk!), maar de pot gaan we gebruiken om er ontbijtgranen in te doen, als ie eenmaal gewassen is
Dispar_Vulgo schreef:Even een kleine update van m’n pakket…
Bijna alle (5!!) chocoladerepen zijn al op![]()
En gelijk verslaafd geraakt aan legpuzzels maken. Super leuk! En binnen 2 dagen af![]()
[ [url=m/RMjD60.jpg]Afbeelding[/url] ]
Al met al valt m’n pakket dus super blij met m’n pakket!
xZiva_ schreef:Pauline schreef:Jaaaaa er zijn weer santa’s geraden. Zijn er niet veel meer dan denk ik?
Ik heb de mijne nog niet geraden..
Had de hint hier al gedeeld en om een extra hint gevraagd dus ik wacht dat maar af denk ik..
fohadie schreef:Neeee, natuurlijk is Daan13 niet mijn Santa!!
De enige echte Santa van mij draagt de naam....... -AB-!!
Tuurlijk, de kat kwam mij idd bekend voor en je woont in Groningen. En ook wij hebben best veel gemeen met elkaar.
Dank je wel voor je leuke pakket!
xZiva_ schreef:Pauline schreef:Jaaaaa er zijn weer santa’s geraden. Zijn er niet veel meer dan denk ik?
Ik heb de mijne nog niet geraden..
Had de hint hier al gedeeld en om een extra hint gevraagd dus ik wacht dat maar af denk ik..
Megane schreef:Bienotje schreef:Nou, gelukkig was er wat speurhulp die wat hints meedachten.
Megane! Ben jij mijn santa?!
Jaaa!!
Je had goede hulp haha, ik kom morgen even terug op de hints!
_AB_ schreef:fohadie schreef:Neeee, natuurlijk is Daan13 niet mijn Santa!!
De enige echte Santa van mij draagt de naam....... -AB-!!
Tuurlijk, de kat kwam mij idd bekend voor en je woont in Groningen. En ook wij hebben best veel gemeen met elkaar.
Dank je wel voor je leuke pakket!
Ik ben inderdaad je Santa!
Fijn dat je blij bent met de cadeautjes
De biertjes komen uit Groningen, de worst ook![]()
En idd, Frey is een herkenbaar Katje door haar snor