Ervaring met vinted

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 19:44

Ik vind de wol er niet zo lekker fluffy uitzien als waar ik normaal goede wol aan herken, het lijkt een beetje stug. A.D.H.V. de eerste foto dacht ik dat er wel een flink aandeel acryl ofzo in zou zitten.... Maar volgens het label moet dat niet zo zijn. En foto's kunnen vertekenen. Als ik jou was zou ik even vragen naar maten, voor het geval het gekrompen is ofzo.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 09:48

pmarena schreef:
Ik vind de wol er niet zo lekker fluffy uitzien als waar ik normaal goede wol aan herken, het lijkt een beetje stug. A.D.H.V. de eerste foto dacht ik dat er wel een flink aandeel acryl ofzo in zou zitten.... Maar volgens het label moet dat niet zo zijn. En foto's kunnen vertekenen. Als ik jou was zou ik even vragen naar maten, voor het geval het gekrompen is ofzo.

Ziet er inderdaad meer uit als een iets te heet gewassen wol trui :+

pmarena

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 10:10

Nouja ik vind het er niet per-sé zo uitzien hoor. Op de laatste foto ziet het er beter uit. Je ziet ook geen dingen strak staan of vervormd zijn ofzo. Maar ik krijg er gewoon niet zo'n luxe, zacht gevoel bij van de eerste 2 foto's. Kan echt aan mij / de kleur / de foto's liggen hoor, wellicht is het gewoon een heerlijke trui :)

cocktailtime

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 23:01

Liannevh schreef:
Klopt, dat komt omdat ze geen vervoer aanbieden vanuit Luxemburg naar Nederland. Toen mijn man een keer iets echt graag wilde hebben uit Luxemburg hebben we het naar een pakketpunt in België laten sturen en daar afgehaald.

Hoe kan je dit doen dan? Moet ik dan wat aanpassen in de instellingen?

Liannevh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 23:30

cocktailtime schreef:
Liannevh schreef:
Klopt, dat komt omdat ze geen vervoer aanbieden vanuit Luxemburg naar Nederland. Toen mijn man een keer iets echt graag wilde hebben uit Luxemburg hebben we het naar een pakketpunt in België laten sturen en daar afgehaald.

Hoe kan je dit doen dan? Moet ik dan wat aanpassen in de instellingen?

Ja, wij hadden ons adres aangepast in de instellingen en een het telefoonnummer gebruikt van een Belgische vriend van ons. Al was het telefoonnummer achteraf niet nodig geweest.

esther25

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-23 13:47

Meelezer komt even binnenvallen. Ik had een push-up BH gekocht op Vinted maar het blijkt om een maximizer tr gaan (waardoor ik hem ook niet pas). Ik heb de verkoopster al een bericht gestuurd maar krijg behalve excuses geen antwoord. Wat zouden jullie doen in deze situatie?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-23 13:49

Ehhhh geen idee in hoeverre je misleid bent? Ik zou het verschil niet weten hoor tussen wanneer je het zus of zo noemt. Er is toch een maat aangegeven neem ik aan, en die bepaalt toch of hij in theorie zou moeten passen....? Klopt de aangegeven maat dan niet :?

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-23 14:00

Wat stond er in haar omschrijving en waren de labels goed te zien?

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-23 14:07

Ik vind een maximizer en push up eigenlijk best hetzelfde, had het zelf misscien ook wel zo te koop gezet. :')

Klopt de cupmaat in het label wel waarmee deze te koop is gezet?

esther25

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-23 14:11

De maat klopt, in de beschrijving stond push-up. Het verschil is dat er bij een maximizer padding in de hele cup zit, waardoor er minder plaats is. Ik koop al jaren push up bh's van dit merk dus weet dat deze passrn, maar hier is er niet voldoende ruimte.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-23 14:15

Dat verschil had ik ook niet geweten en als push up verkocht. :o Maar voor jou als koper wel heel vervelend natuurlijk. Misschien dat je de verkoper nog kunt zeggen dat je het terug wil sturen en het anders als een probleem meldt bij Vinted?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-23 14:17

Ja jeetje.... je valt er dus over dat de BH een push-up genoemd werd, en de padding niet werd benoemd?
Was die ook niet zichtbaar dan...?

Ik snap wel dat je daarvan baalt. Maar ik snap ook goed dat iemand niet alle ins en outs weet van elk artikel dat 'ie verkoopt. En als je dat wèl weet en je zoekt iets specifieks, dat je er dan beter naar kan vragen zodat je wat meer zekerheid hebt. Dat heb ik ook bij bepaalde artikelen die ik graag koop, dat ik weet dat mensen vaak geen idee hebben of ze van de lievelingsbroeken van die kleine, de boys pants, de girls pants of de baggy pants te koop hebben. Dus als ik dan een specifiek model wil dan zal ik zelf even door moeten vragen.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-23 14:44

Ik snap dat het vervelend voor je is, maar ik wist tot nu eigenlijk ook niet het verschil. Voor mij zou het allemaal onder de push-up vallen, vrees ik. :o

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-23 15:18

Had zelfs nog nooit van een maximizer gehoord .. weer wat geleerd . Tja ik koop ook wel eens wat wat ik niet pas, maak ik foto en zet weer online .
Ik denk niet dat ze je bewust “ misleid “ heeft

esther25

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-23 17:36

Bedankt voor jullie input allemaal! Dan laat ik het zo en probeer ik hem zelf opnieuw te verkopen :j

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-23 23:59

Vanmiddag pakketje via Homer gestuurd maar hij staat nog steeds als niet verzonden. Heel hinderlijk…

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-23 10:58

Ik heb nu iets dat teruggestuurd is naar de verzender, is met DHL. Alles ging prima tot ik gisteren opeens het bericht kreeg dat het verkeerd gesorteerd was en vanmorgen opeens bericht dat het naar de afzender terug gaat. Ik baal want wil het graag hebben

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-23 11:53

Meer gehad dat het een dag duurde bij Homer voordat het pakketje als verzonden stond gekenmerkt?

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-23 12:23

Ja heb ik ook wel eens gehad.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-23 13:17

Ja, ik krijg daar altijd de zenuwen van, maar tot nu toe is het altijd goedgekomen.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-23 14:17

Hebben jullie ook problemen met DPD?
Als ik wat verstuur, dan krijg ik vrij snel de melding dat het is aangekomen, want zeker niet mogelijk is.
Het moet naar België of Frankrijk en dat kan niet in een paar uur tijd :+

Schijnbaar een (bekende) bug bij het scan systeem van DPD, wel heel irritant, want de kopers (en ik) kunnen dus nu de pakketjes niet volgen..

Ik heb nu een bundel verkocht van € 180 en krijg nu van Vinted de melding dat de transactie gecontroleerd wordt door Vinted. Zal dat te maken hebben met het bedrag? Het pakket is inmiddels wel al naar de koper verzonden..
Iemand die vaker gehad?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-23 14:39

Ik verkoop nooit zulke bundels :( ;)

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-23 14:48

Alja schreef:
Ik verkoop nooit zulke bundels :( ;)

Het gaat om gameboys en spellen, ik zou het er ook niet aan uitgeven haha. Maar er zijn verzamelaars en fans die dat wel doen (gelukkig voor mij :+)

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-23 15:17

Jullie mogen los met de kerstdecoratie. Dat is nu ook toegestaan :D

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-23 16:55

Hier inmiddels 5 paren schoenen te koop gezet. Als ze niet verkocht raken dan breng ik het wel naar de kringloop. Ik moet mijn schoenkast opruimen. Er past nu niks meer bij. Vriendlief zijn ene paar staat al in de slaapkamer en zijn oude paar wel in de kast, voor de rest is het allemaal mijn spul. :+