Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Maar moet ik dan wachten tot DHL mij belt, weet iemand dat toevallig? Ik kan niet online een afspraak maken en ook niks vinden op hun website daarover.
) nynke55 schreef:Ik zie op internet inderdaad iemand die een telefoontje kreeg wanneer het pakket geleverd wordt. Wel logisch, ze willen zo'n groot ding ook niet heen en weer gaan slepen.
Alja schreef:Idd Ineke
Iets savonds verkopen, rond 20 uur ofzo en dan de volgende ochtend om 11 uur al vragen als het verzonden is.....
Maar er zitten lekkere koekenbakkers bij soms. 

zal wel optisch bedrog zijn haha Suzanne F. schreef:Heb er nu eentje die reageert op mijn advertentie met: interesse.
Ik reageerde er niet op, ook omdat ik het artikel al aan iemand anders vergeven had.
Krijg ik net nog een reactie van de betreffende persoon: ???
Nou dat is lekker communicatief. Pfff. Ik heb eigenlijk geen zin om er sowieso op te reageren eigenlijk.
Suzanne F. schreef:Heb er nu eentje die reageert op mijn advertentie met: interesse.
Ik reageerde er niet op, ook omdat ik het artikel al aan iemand anders vergeven had.
Krijg ik net nog een reactie van de betreffende persoon: ???
Nou dat is lekker communicatief. Pfff. Ik heb eigenlijk geen zin om er sowieso op te reageren eigenlijk.