Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 12:06

Emmaa_ schreef:
Jolien87 schreef:
Ja, niet dus.
Wij hebben hier ook al jaren last van en bellen telkens keurig de afzenders, in dit geval ook deurwaarders. Voor zij überhaupt overgaan op deuren openbreken en weet-ik-veel wat voor drama, moeten zij bij de gemeente checken wie er op dat adres wonen. En als het goed is zullen ze dan zien dat jullie daar inmiddels wonen en niet meer de geadresseerden.
Wat wel is aan te raden, is om zelf een adres onderzoek aan te vragen bij de gemeente om zeker te zijn dat enkel jullie op dat adres staan ingeschreven en niet meer de vorige bewoners. Zolang de vorige bewoners/geadresseerden daar niet meer staan ingeschreven dan hoef je écht niet bang te zijn dat de deurwaarder op een dag met een breekijzer in je gang staat.

Dat is het geval als die persoon zich heeft uitgeschreven ja. Dat was bij ons niet het geval, aangezien we haar stempas in november ook kregen.

Dan moet je dat eens heel snel gaan regelen dat die persoon uitgeschreven wordt van jullie adres!

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 12:54

Ik ben best wel pissed -O- .
3 jaar geleden bij de huisarts geweest voor geïrriteerde amandelen. Amandelsteentjes elke paar dagen, en de dag dat ik heen ging was 'ie er uiteraard net weer uit geschoten. Aangegeven dat ik er best last van had, maar helaas. Onder het mom; "er zit niks dus er is niks" ben ik naar huis gestuurd. Om over mijn neusspray verslaving nog maar te zwijgen. Ik was niet verslaafd, maar gewoon chronisch neusverkouden.
Nu, 3 jaar later, blijkt het dat ik chronisch ontstoken amandelen heb. Ze moeten eruit, en dan gaan ze tijdens de operatie ook meteen kijken hoe het zit met de neusamandelen.
Ik heb me al die tijd niet serieus genomen gevoeld, en nu blijkt dit er te zijn. Blij dat er nu serieus verder gekeken wordt, jammer dat het zo lang heeft moeten duren -O-

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 13:32

Ik stel een vraag/doe een voorstel bij mijn SLB'er over 'curriculum aanvullende activiteiten' ( :r )
Reageert hij "Ik moet zeggen dat ik het niet zo 1-2-3 zie zitten, de caa link die jij voorstelt. Maar niet geschoten altijd mis."
Wat moet ik daar nou weer mee. Ik stel toch juist die vraag zodat ik weet of dat mogelijk is of niet. Wat wil je nou van mij :roll:
Ga een eind wegwezen met je "familie is het allerbelangrijkste!" :evaw:

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 13:58

Hier gisteren ook al ruzie met mentor. Heel verhaal gedaan wat me dwars zit, want dat wou hij graag weten. En ik wou graag weten wat hij in mijn situatie zou doen. Antwoord: Oke, jij hebt ook altijd wat.

Dankjewel, eikel.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 13:59

Sommige mensen kunnen beter niet begeleiden ofzo...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 14:01

Steeph schreef:
Sommige mensen kunnen beter niet begeleiden ofzo...

Nee precies! Lekker leraar laten zijn maar laat de rol van slb'er of mentor maar over aan iemand met wat meer tact en begrip.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 14:05

Ik heb een reactie op mijn vraag om verheldering.
Citaat:
Het CAA punt kunnen we beter mondeling overleggen; te gemakkelijk ontstaan er onduidelijkheden via de mail. Ik neem binnenkort wel contact met je op.

En met binnenkort bedoel je... over 3 maanden? :roll:
Ik wil gewoon een ja of nee, hoe moeilijk is het?!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 14:07

Dat ik uit bed wil, maar de kat bovenop mij blijft liggen. Schijnbaar denk ze dat ik nog een nachtdienst moet werken. :')

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 14:13

Myrthe3 schreef:
Hier gisteren ook al ruzie met mentor. Heel verhaal gedaan wat me dwars zit, want dat wou hij graag weten. En ik wou graag weten wat hij in mijn situatie zou doen. Antwoord: Oke, jij hebt ook altijd wat.

Dankjewel, eikel.

Heerlijk zulke mensen. :n

Ik heb dat een tijdje geleden ook gehad op mijn werk, zo'n opmerking (kan er toch ook niks aan doen dat sommige dingen niet na één dag of sessie over zijn 8)7 ). Sindsdien houd ik de "waarom" en "vertel nou" vragen maar op afstand...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 16:28

Dat mijn dimlicht kapot ging en nog voor wij het konden maken ik al werd tegengehouden door politie. Proces verbaal en kan mij binnen de maand gaan melden met mijn auto. Jongens toch :( Het ging kapot op vrijdag, licht is besteld en deze dinsdag werd ik al tegen gehouden :(

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 17:39

Dat de meniere weer even kwam klieren, ga gewoon weg stomme stoornis _-:( _-:( _-:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 17:45

DeMolenhoek schreef:
Dat mijn dimlicht kapot ging en nog voor wij het konden maken ik al werd tegengehouden door politie. Proces verbaal en kan mij binnen de maand gaan melden met mijn auto. Jongens toch :( Het ging kapot op vrijdag, licht is besteld en deze dinsdag werd ik al tegen gehouden :(

Maar... Je mag officieel ook niet rijden met een kapot dimlicht, dus is toch niet heel raar? :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 17:50

Klopt, maar kon helaas niet anders. Ik moest naar de dokter. Toch erger ik mij erin. Les geleerd, vanaf nu haal ik ze op voorraad.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 21:41

Mandarijn schreef:
Myrthe3 schreef:

Dankjewel, eikel.

Heerlijk zulke mensen. :n

Ik heb dat een tijdje geleden ook gehad op mijn werk, zo'n opmerking (kan er toch ook niks aan doen dat sommige dingen niet na één dag of sessie over zijn 8)7 ). Sindsdien houd ik de "waarom" en "vertel nou" vragen maar op afstand...

Zucht zo herkenbaar zulke docenten/leidinggevende...
Zo heeft mijn leidinggevende ooit tegen mij durven te zeggen; ''Je hoeft toch niet mee met je moeder naar het ziekenhuis? Het is toch maar borstkanker type 1''. En toen werkte ik in een ziekenhuis... En ze wist dat mijn moeder geen partner heeft |o. Zulke mensen zou je graag een tik willen geven met die plaat voor hun kop.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 22:01

Aan mijn skills om alles wat pas heet kwijt te raken. Mijn id kaart is al ongeveer een halfjaar pleitte en mijn pinpas ben ik nu net kwijtgeraakt.. al weet ik van die laatste wel dat ie thuis ligt.

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 22:10

Dat verf de nare eigenschap heeft dat het moet drogen -O-

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 22:11

dat ik naar de kapper wil maar nog niks van dode puntjes heb

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 22:20

Dat mijn paard toch enorm vast bleek te zitten. Vandaag is de osteopaat geweest nadat ze maandag licht onregelmatig was.

Ik krijg de uitleg / uitslag nog op papier...
Beide knieën achter, maar ook haar bekken. En als ik het goed zeg zat haar wervelkolom met heiligbeen scheef, heiligbeen een stukje omhoog naar linksgebogen.
En haar kaak zat deze keer links wat vast, maar dat is niet gek... beetje reactie op de rest. Ze zag tevens een licht ontstoken tandje dus tandarts komt eind feb.

Arm dier :(:) ik voel mij schuldig
Laatst bijgewerkt door Ineke2 op 31-01-19 23:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 22:22

Trui schreef:
dat ik naar de kapper wil maar nog niks van dode puntjes heb

Ruilen?

Ineke, je hebt in ieder geval iemand laten komen :(:). Je hebt je kop niet in het zand gestoken. Je bent er mee bezig en het gaat goed komen. Jezelf niet te kwalijk nemen, is niet nodig. Paarden zijn hard voor zichzelf he..

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 22:49

Dat mijn werk, wegens personeels tekort, nu stopt met één van de vulavonden, maar aan de andere kant mijn huisgenoot wel heeft afgewezen omdat ze "maar een half jaar kan werken" |o

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 23:05

Jikkeee schreef:
Ineke, je hebt in ieder geval iemand laten komen :(:). Je hebt je kop niet in het zand gestoken. Je bent er mee bezig en het gaat goed komen. Jezelf niet te kwalijk nemen, is niet nodig. Paarden zijn hard voor zichzelf he..

Dankje <3

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 01:38

Slapen lijkt niet te lukken.. Elke keer als ik weg lijk te zakken in slaap, schrik ik weer wakker omdat ik bang word van dat gevoel.. Stomme angststoornis, ik wil je niet.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 01:40

Zet een fijn luisterboek op of zoiets?

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-19 01:41

Dat de tank van mijn auto mijn portemonnee aan het inhalen is.. -O-

Hoog tijd voor salaris. :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 01:43