Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hannepan schreef:Waaauwie, die gaat wel heel lekker! Merk je ook iets van volgers erdoor?
_activeme schreef:Granoek schreef:Mijn laatste filmpje is door 2 pagina’s gedeeld en die gaat nu na 5 dagen nog steeds super hard, echt heel raar. Dat heb ik nooit gehad, zit op 33000 weergaven en 6200 likes wtfff
waauw super gaaf! Volg ik jou trouwens al? Kan het allemaal niet meer bijhouden
nenahdm schreef:@Granoek, heb hetzelfde ‘probleem’. Alleen stoort dit mij niet echt, en als ik dan comments zou gemist hebben dan kijk ik gewoon op mijn post?
_activeme schreef:Zijn jullie wel eens benaderd door Equiapparel?
Kreeg dit berichtje van hun.
Hello
We're looking for individuals who would like to represent Equiapparel, a fun upbeat equestrian jokey clothing brand as an ambassador.
If you’re interested in promoting us in your city, please answer with the following details so we can take a look at your profile
- Your name
- Your age
- How long you've been into horses
- What country you live in
- & how you can help us get promoted
Equiapparel
Ghostattack schreef:_activeme schreef:Zijn jullie wel eens benaderd door Equiapparel?
Kreeg dit berichtje van hun.
Hello
We're looking for individuals who would like to represent Equiapparel, a fun upbeat equestrian jokey clothing brand as an ambassador.
If you’re interested in promoting us in your city, please answer with the following details so we can take a look at your profile
- Your name
- Your age
- How long you've been into horses
- What country you live in
- & how you can help us get promoted
Equiapparel
Deze kreeg ik ook gisteren