Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ninaphilo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 19:35

Ik ben benaderd door iemand uit Amerika die zegt samen te werken met een groot paardenbedrijf, ze wil 2 van mijn foto's online delen. Ik heb gezegd dat zolang ze mijn naam vermelden ik het goed vind. Het komt op een nieuwe instagrampagina. Staat nu nog niets op, geen idee of het legit is. Degene die mij benaderde werkt wel echt bij een gigantisch bedrijf ben ik achter gekomen na wat googlen. Ik word wel vaker door grote 'paardenlovers' pagina's benaderd maar die plaatsen uiteindelijk toch geen een van mijn foto's. Deze keer ben ik wel benieuwd wat er gaat gebeuren :+
Laatst bijgewerkt door khirshanta op 27-06-19 12:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Op verzoek gewijzigd

Granoek

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 19:58

Mijn laatste filmpje is door 2 pagina’s gedeeld en die gaat nu na 5 dagen nog steeds super hard, echt heel raar. Dat heb ik nooit gehad, zit op 33000 weergaven en 6200 likes wtfff

Hannepan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 20:15

Waaauwie, die gaat wel heel lekker! Merk je ook iets van volgers erdoor?

ninaphilo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 20:39

Wooow, lekker Granoek! Wat een getallen :))
Filmpjes doen het dus wel echt goed bij iedereen, helaas heb ik die niet als fotograaf :')

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 21:19

Ik heb 1 filmpje die echt super hard is gegaan (voor mijn doen) maar de overigen doen het niet beter dan de foto's. Blijft ingewikkeld. Al heb ik me er maar bij neer gelegd dat ik te 'saai' ben. Geen bijzonder ras, geen noemenswaardige vaardigheden oid :')

ninaphilo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 22:23

Iemand die mij een tijd elke keer volgde, ontvolgde, volgde, ontvolgde, en zo door, is me nu sinds een hele tijd weer gaan volgen. Ik ga maar niet meer terugvolgen.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 22:52

Hannepan schreef:
Waaauwie, die gaat wel heel lekker! Merk je ook iets van volgers erdoor?

Ja ik heb sinds dat filmpje, dus 5 dagen geleden nu 9279 volgers en kwam van 8899 ‘before’ filmpje

Maar dat merk ik vaker, foto’s waar ik het minst van verwacht, gaan vaak het best. En dan komen ineens ook heel veel volgers.

Had ooit een foto geplaatst van de achterkant van de trailer toen Dexter zijn staart over de klep had gegooid, heel onnozel maar die ging hárd. Zo raar haha

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 08:40

Bij mij gaan filmpjes altijd slechter dan foto's.

_activeme

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 08:49

Granoek schreef:
Mijn laatste filmpje is door 2 pagina’s gedeeld en die gaat nu na 5 dagen nog steeds super hard, echt heel raar. Dat heb ik nooit gehad, zit op 33000 weergaven en 6200 likes wtfff

waauw super gaaf! Volg ik jou trouwens al? Kan het allemaal niet meer bijhouden :')

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 08:54

Heeft iemand hier ervaring mee;

Als ik in de avond een foto plaats en ik ga slapen of ik kijk lang niet meer op de app (heb notificaties uit staan), dan geeft hij altijd maar max 100 likes door. Dus op het beginscherm staat dan bovenaan die melding met het roze hartje en daar staat nooit meer dan 100 bij. Als ik dan kijk op de foto kan het goed zijn dat daar dan bij staat 254 likes bv, maar bij mijn melding overzicht staan alleen de laatste 100 ‘interacties’.

Kan bv ook zijn 1 reactie en 10 likes, maar dus maar max 100.

Heb er mee leren leven maar als ik op iemand reageer dan gaan de antwoorden daarop vaak verloren omdat ik er geen melding van krijg

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 08:55

_activeme schreef:
Granoek schreef:

waauw super gaaf! Volg ik jou trouwens al? Kan het allemaal niet meer bijhouden :')

Dat weet ik dus niet, ik kan heeel veel mensen niet zien als ze me volgen omdat niet alle meldingen zichtbaar zijn, heb daar toevallig net een vraag over gesteld hierboven haha.
Wie ben jij op insta?

_activeme

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 08:55

alano_the_haflinger

_activeme

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 08:57

Heb gisteren een filmpje geplaatst en kreeg redelijk wat reacties beter dan met foto's. Ik heb nu 175 volgers. Niet iedereen liked mijn foto's. Ik like regelmatig foto's van andere en reageer ook best vaak.

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 11:53

@Granoek, heb hetzelfde ‘probleem’. Alleen stoort dit mij niet echt, en als ik dan comments zou gemist hebben dan kijk ik gewoon op mijn post?

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 11:56

nenahdm schreef:
@Granoek, heb hetzelfde ‘probleem’. Alleen stoort dit mij niet echt, en als ik dan comments zou gemist hebben dan kijk ik gewoon op mijn post?

Ja dat klopt, dat doe ik ook en dat is ook niet wat me stoort.

Maar als ik bij iemand anders op een foto reageer, en die persoon geeft me een antwoord onder zijn/haar foto, dan weet ik dat morgen niet meer en dat antwoord mis ik dan omdat ik de melding niet heb gehad zeg maar.
Ik kan de foto gaan terug zoeken en in de reacties kijken of iemand geantwoord heeft maar mijn geheugen is een zeef dus grote kans dat ik daar helemaal niet aan denk haha

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 12:05

Dat is inderdaad wel irritant soms, dat je maar zoveel notificaties terug kunt zien :j

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 16:27

Je kan toch ook van bepaalde dingen notificaties aan en van andere uit?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 20:16

Je kan notificatie-dingen uitzetten maar dat is volgens mij voor je mobiel, niet voor de app zelf. Als je dan de app opent zie je alsnog alles en ik denk als er daar meer dan 100 dingen staan dat je dus niet alles ziet. Maar ben niet zeker of ze dat bedoelt want ik heb daar nooit meer dan 100 dingen staan :+

Ik had daarstraks een concept daar heel netjes nog stond waar die moest staan, inclusief tekst ed. Maar toen ik hem wilde plaatsen lukte dat niet? Iemand die dit herkent? Is dat een dingetje bij insta? Heb eerder wel gelezen van concepten die verdwijnen maar hij stond er dus nog wel.

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 21:12

T gaat inderdaad gewoon tot 100, dus verder moet je gewoon zelf terug kijken :)

_activeme

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 09:38

Zijn jullie wel eens benaderd door Equiapparel?

Kreeg dit berichtje van hun.

Hello

We're looking for individuals who would like to represent Equiapparel, a fun upbeat equestrian jokey clothing brand as an ambassador.

If you’re interested in promoting us in your city, please answer with the following details so we can take a look at your profile

- Your name
- Your age
- How long you've been into horses
- What country you live in
- & how you can help us get promoted

Equiapparel

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 09:44

Benaderd nooit, alleen doodgegooid met alle landen van de wereld :=

Hannepan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 09:48

In het begin zijn ze mij idd ook met een leger accounts gaan volgen. Berichtje krijg je alleen als je ook echt een account gaat terugvolgen volgens mij.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 09:51

_activeme schreef:

Hello

We're looking for individuals who would like to represent Equiapparel, a fun upbeat equestrian jokey clothing brand as an ambassador.

If you’re interested in promoting us in your city, please answer with the following details so we can take a look at your profile

- Your name
- Your age

Equiapparel

Deze kreeg ik ook gisteren :+

_activeme

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 09:56

Ghostattack schreef:
_activeme schreef:

Hello

- Your name
- Your age

Equiapparel

Deze kreeg ik ook gisteren :+

Hahaha, ben toch geen Jokey :'). Heb je gereageerd?

_activeme

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 09:57

Hannepan schreef:
In het begin zijn ze mij idd ook met een leger accounts gaan volgen. Berichtje krijg je alleen als je ook echt een account gaat terugvolgen volgens mij.

Volgens mij volgen ze mij niet. Kreeg alleen dit berichtje van ze