Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
melissac schreef:Ik sta wel open voor kinderen maar niet nu, misschien ergens rond de 27/28.![]()
Wat ik hoorde van m'n oma wordt het sowieso voor mij moeilijker om zwanger te worden.
Ik moet sowieso als ik zwanger ben 2 prikken maar ik hou echt niet van naalden.![]()
Maar over 2 maanden ben ik pas 19 dus ik moet er niet aan denken om nu al te beginnen aan kinderen, ik ben overigens ook nog de enige uit m'n oude klas samen met m'n beste vriendin die geen kind heeft.
Relaxed schreef:melissac schreef:Ik sta wel open voor kinderen maar niet nu, misschien ergens rond de 27/28.![]()
Wat ik hoorde van m'n oma wordt het sowieso voor mij moeilijker om zwanger te worden.
Ik moet sowieso als ik zwanger ben 2 prikken maar ik hou echt niet van naalden.![]()
Maar over 2 maanden ben ik pas 19 dus ik moet er niet aan denken om nu al te beginnen aan kinderen, ik ben overigens ook nog de enige uit m'n oude klas samen met m'n beste vriendin die geen kind heeft.
Nou die 2 prikken stellen niets voor naast een bevalling
Relaxed schreef:melissac schreef:Ik sta wel open voor kinderen maar niet nu, misschien ergens rond de 27/28.![]()
Nou die 2 prikken stellen niets voor naast een bevalling
Flessuh schreef:melissac schreef:Wij hadden een relatief kleine klas met 11 kinderen, waarvan er 2 al zwanger waren op de diploma uitreiking en de rest daarna zwanger is geworden.
Zo, die hebben niet stil gezeten![]()
Brengt het landelijke gemiddelde ook weer wat naar beneden
lieveli schreef:Die bevalling zie ik niet tegenop. Maar de beperkingen van hoogdrachtig zijn vind ik stom.
Melissa, zat je op het VMBO?
Yonker schreef:lieveli schreef:Die bevalling zie ik niet tegenop. Maar de beperkingen van hoogdrachtig zijn vind ik stom.
Melissa, zat je op het VMBO?
Nee niet? Weet je dat zeker?![]()
Agh wel/geen kinderen blijft voor sommige toch lastig. Ik snap als een man heel graag kids wil dat hij zoiets heeft van ik zorg er wel voor dat jii ze wil