Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 09:02

Pas toen ik mijn man leerde kennen werd 'hmmm leuk voor later' een keiharde ja. En hij heeft ze 33 jaar niet gewild totdat hij mij leerde kennen.

Dat soort dingen zijn gewoon niet in steen geschreven, dat maakt het zo lastig. Toen ik hem leerde kennen was zijn nee echt nog spijkerhard en heb ik een tijdje geleefd met het idee dat het er niet in zou zitten.

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 09:07

Sterkte Uhnee! Geef jezelf wat tijd om het te verwerken, je reactie is heel normaal nu :(:)

Renee: geen broedkip is misschien wel wat te direct uitgedrukt :Y) en inderdaad, een kinderwens kan soms veranderen doorheen de tijd.

Ik heb een heeeeeel fijn gesprek gehad met skireisjongen. Was best een intense avond met traantjes van mijn kant maar het heeft ons zoveel deugd gedaan. Hij heeft ook verklaard waarom hij na de skireis zo raar begon te doen en 2 maanden afstand heeft genomen. Ik was best even verschoten maar ik ben wel blij dat dat allemaal is uitgeklaard. Ik heb ook duidelijk gemaakt dat ik niet op zoek ben naar een langdurige scharrel en dat bevestigde hij ook. Ik heb hem vlakaf gevraagd wat hij wou, waarop hij vertelde dat het toch wel duidelijk is ondertussen na de laatste weken en mij graag ziet. We zagen elkaar de laatste weken dagelijks en ik merkte in zijn houding grote verschillen, maar het tis toch fijn dat alles nu duidelijk is.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 09:09

Ik heb ook zo iets, ik zie het wel... Wil nu geen keuzes maken voor ja of nee, net ook hoe de situatie dan is qua huis/financiën/werk en de relatie uiteraard.
Ik zie wel hoe het loopt!

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 09:09

Goed dat jullie een gesprek hebben gehad! Dus is nu wel duidelijk dat jullie eigenlijk een stel zijn ;)
Mooi dat je het toch een kans hebt gegeven en goed gepraat hebt, dat is wel heel erg belangrijk

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 09:12

Ja broedkip is ook gewoon echt een uiting uit pure frustratie hoor. En inderdaad te direct, schrikt een hoop mensen af. Je kunt er inderdaad niks van zeggen, maar ik vind dat mensen altijd te snel oordelen over mij. Dat het bij anderen later kwam dat kan best, maar ik heb echt gegronde redenen om het niet te willen. Dat gaat verder dan kinderen niet leuk vinden. Véél verder. En dan vind ik het niet eerlijk om met iemand te gaan daten terwijl ik er gewoon anders in sta. Zonde van mijn tijd. Heb mijn eerdere relaties ook verbroken vanwege de kinderwens van de ander.

Hij kende Bokt trouwens :+ Dat was dan wel weer apart. Verder echt een leuke vent hoor. Heb alleen nu last van de wijntjes.

Fijn dat je goed hebt gepraat florence :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 10:57

Reneee, ik heb precies hetzelfde, ik heb het dus wel in mijn profiel staan en merk meteen ook dat ik vaak weer ontmatcht wordt (mannen lezen volgens mij nooit meteen het profiel)
Ik heb liever minder matches dan.. Maar ik vraag het vaak ook nog wel voor de zekerheid.

Ik ben nu zelfs zover dat ik eigenlijk helemaal geen man wil die al kinderen heeft. Zelf kies ik er niet voor, waarom zou ik dan de kinderen van een ander wel willen. Met dezelfde beperkingen en ook nog eens een ex erbij kado :n

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 11:07

Ja dat lijkt me ook een ramp. Mijn ouders zijn uit elkaar gegaan toen ik 7 was en mijn vader heeft heel wat vriendinnen gehad. Mijn zusje en ik hebben die echt het leven zuur gemaakt. Mijn vader was wel heel duidelijk: ze zijn geen vervangende moeder en hebben niks over de kinderen te zeggen. En dat was maar goed, want zodra een van die vrouwen ook maar iets probeerde gingen we er loeihard tegenin. Wij waren echt hele vervelende pubers en sommige vrouwen dreven we tot waanzin. Natuurlijk zijn er ook lieve kinderen, maar dank je feestelijk. En dan nog de ex waar ze aan vast blijven zitten. Leverde bij ons ook altijd leuke situaties op. Vooral als de nieuwe vriendin dan lekker jaloers was :Y)

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 11:40

Ik heb wel kinderen
2 zelfs !
En dat is meer dan genoeg
Zit dus ook niet te wachten op iemand die nog een keer aan wil zetten voor een kind !
Maar denk dat die kans ook minder groot is met eind 30

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 11:47

Nee dat snap ik, dan wordt het huis ineens wel heel vol. En dan krijgen ze stiefbroertjes- en zusjes. Als ie al kinderen heeft dan.

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 13:15

Ik sta wel open voor kinderen maar niet nu, misschien ergens rond de 27/28. :')

Wat ik hoorde van m'n oma wordt het sowieso voor mij moeilijker om zwanger te worden.
Ik moet sowieso als ik zwanger ben 2 prikken maar ik hou echt niet van naalden. -O-
Maar over 2 maanden ben ik pas 19 dus ik moet er niet aan denken om nu al te beginnen aan kinderen, ik ben overigens ook nog de enige uit m'n oude klas samen met m'n beste vriendin die geen kind heeft. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 13:17

melissac schreef:

Wat ik hoorde van m'n oma wordt het sowieso voor mij moeilijker om zwanger te worden.
Ik moet sowieso als ik zwanger ben 2 prikken maar ik hou echt niet van naalden. -O-
Maar over 2 maanden ben ik pas 19 dus ik moet er niet aan denken om nu al te beginnen aan kinderen, ik ben overigens ook nog de enige uit m'n oude klas samen met m'n beste vriendin die geen kind heeft. :')

Nou die 2 prikken stellen niets voor naast een bevalling :')

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 13:20

Ik lees vaak ook het profiel pas het profiel lees bij een match, of bij een twijfelgeval. Maar ja als er weinig matches komen per maand is dat natuurlijk het makkelijkste, als ik veel wil lezen pak ik wel een boek :P

Ik heb wel een kinderwens, maar enkel bij een stabiele relatie. Komt ook door hoe ik het verder zie, maar ja als ik dus op Tinder lees geen kinderwens dan gaat die dame naar links, hoef je die discussie ook niet steeds te voeren want dat is toch voor beide een verspilling van tijd.
En ja, kinderwens is voor mannen toch makkelijker te zeggen dan voor vrouwen lijkt mij :P

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 13:30

Relaxed schreef:
melissac schreef:

Och hou op hoor. :') Moet er op dit moment echt niet aan denken. :') :')

Mijn moeder was wel jong moeder, ze was 21 toen ze m'n broer kreeg, 25 toen ze mij kreeg en 30 toen m'n broertje kwam.

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 13:33

Relaxed schreef:
melissac schreef:

Sorry... Maar waar kom je vandaan dat je "hele oude klas" behalve jij en 1 vriendin allemaal op 18-jarige leeftijd kinderen hebben? :?

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 13:36

Die bevalling valt nog mee, maar de ellende die daarna komt :+ Autsj..

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 13:38

Wij hadden een relatief kleine klas met 11 kinderen, waarvan er 2 al zwanger waren op de diploma uitreiking en de rest daarna zwanger is geworden.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 13:51

melissac schreef:
Wij hadden een relatief kleine klas met 11 kinderen, waarvan er 2 al zwanger waren op de diploma uitreiking en de rest daarna zwanger is geworden.

Zo, die hebben niet stil gezeten :=

Brengt het landelijke gemiddelde ook weer wat naar beneden :P

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 13:52

Flessuh schreef:
melissac schreef:

Zo, die hebben niet stil gezeten :=

Brengt het landelijke gemiddelde ook weer wat naar beneden :P

Ze moeten het lekker zelf weten, ik lig er niet wakker van. :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 13:53

Die bevalling zie ik niet tegenop. Maar de beperkingen van hoogdrachtig zijn vind ik stom.

Melissa, zat je op het VMBO?

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 13:54

lieveli schreef:
Die bevalling zie ik niet tegenop. Maar de beperkingen van hoogdrachtig zijn vind ik stom.

Ja dat was VMBO basis.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 14:21

lieveli schreef:

Nee niet? Weet je dat zeker? ~~}>

Agh wel/geen kinderen blijft voor sommige toch lastig. Ik snap als een man heel graag kids wil dat hij zoiets heeft van ik zorg er wel voor dat jii ze wil :+

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 14:24

Yonker schreef:
lieveli schreef:

Agh wel/geen kinderen blijft voor sommige toch lastig. Ik snap als een man heel graag kids wil dat hij zoiets heeft van ik zorg er wel voor dat jii ze wil :+

Ik wil eerst dat ik mijn leven op de rit heb voordat ik überhaupt ga denken over kinderen.

Eerst een eigen huis, werk, een leuke man en klaar zijn met school.

Ik zie mijn date vanavond weer, we gaan ergens wandelen maar ik ben een beetje zenuwachtig. :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 14:38

Je bent pas 19, je zou überhaupt nog niet over kinderen moeten nadenken imo :')

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 14:48

Yonker schreef:

Precies. :') Op deze leeftijd echt niet. :') :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 14:49

Yonker schreef:

Ja, het moet er toch uit dus al die ellende is ingecalculeerd :')

melissac schreef:
Yonker schreef:

Precies. :') Op deze leeftijd echt niet. :') :')

Nee man, je bent 19!