Eilish schreef:Ik heb pretpark kaartjes op marktplaats staan. Zelf heb ik er €30 voor betaald via vakantieveilingen. Bij het park kosten ze €45. Dus mijn vraagprijs is 30, heb nu een bod van 15 (via pb , want ik heb vaste prijs gedaan). En iemand die een mooie prijs wilt voor gezinnen met kinderen die financiële problemen hebben.
Hopelijk komt er nog iemand die wel €30 of iig die richting op wil betalen.
zijn er nog mensen die dat durven kopen dan? Ik wil ook goedkoper naar pretpark maar durft dat echt niet via een particulier want je wordt opgelicht waar je bij staat
heel vervelend voor diegene die natuurlijk wel echt eerlijk zijn
Gut ik had er ook weer 1 hoor...
Ik had een mobiel te koop,iemand die reageerde maar wel reserve stond want ik had al 2 kijkers, maar die gaven niet thuis dus deze koper netjes een berichtje gestuurd en afgesproken op een avond van de week om 19.30
Ga ik van werk naar huis krijg ik een: "ja ik ben er om 20.00"
Nou dat vind ik al zo aso
A je vraagt eerst of het om 20.00 kan, en je legt het iemand niet op! En B dat doe je op tijd en niet ff snel er voor.
Dus ik bericht terug: oh....ok ,maar dan graag wel 20.00 en niet later want mijn wekker gaat om 04.30 en ik wil naar bed.
20.30.....geen koper, dus ik zeg tegen mn man: Ik ga naar bed en als die koper komt lekker laten staan want dit zijn geen afspraken!
20.40 ja hoor de koper aan de deur, wij hem laten staan want tja, je spreekt om 19.30 af...legt iemand gewoon op dat je 20.00 komt en komt dan 20.40 aankakken....dikke doei!
Gaat ie de hele galerij af en bij al mijn buren aan bellen!!
Ik ben naar buiten gevlogen met mn vermoeide kop, en heb hem flink laten weten wat ik er van dacht. Mafkees!
Ik dacht ja doei die telefoon ligt mij niet in de weg, ik heb niks te verliezen
Afijn, na een fikse uitbrander en discussie, bood hij zn excuus aan en vroeg hij of hij alsnog de telefoon mocht komen en heb ik maar ingested, gevolg ik lag fiks later in mn bed en de volgende dag oververmoeid
En dat voor 25 euro