Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jildau

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 14:49

Ik denk zelfs dat juist een ander leuk iemand ontmoeten heeeeel goed kan werken tegen liefdesverdriet.

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 18:56

Jildau schreef:
Ik denk zelfs dat juist een ander leuk iemand ontmoeten heeeeel goed kan werken tegen liefdesverdriet.

Dat is één ding wat zeker is *\o/* !

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 17:20

Zeker waar ja, een vriend van mij kwam mij tegen toen zijn relatie net uit was. Probleempje voor hem dat ik al voorzien was van een vriend.. :+) maar vriendschappelijk hebben we nu ook veel aan elkaar (friendzoned :') ). Alleen snapte zijn ex niet hoe hij alles zo snel verwerkt kon hebben..

xAlice

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 17:29

Iemand nog een leuke date op de planning?

Ik heb een beetje gefaald geloof ik haha. Tinder gebruikt om vrienden te vinden in het buitenland dus vakkundig gefriendzoned en nu stiekem toch een beetje spijt :+ Weet even niet hoe ik daar mee om moet gaan haha _O-

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 17:32

Sababber schreef:
Neverland schreef:

Het antwoord staat al helemaal bovenaan op deze pagina... Eerste bericht op deze pagina gaat over een date :=

Ik bedoel niet een eenmalige date zeg maar.. Maar mensen die hier daadwerkelijk hun soulmate hebben gevonden.. Dat er mensen een keer daten via tinder snap ik. Maar wat ik er tot nu toe van hoor is vooral het tinderella sprookje wat ik hier in het topic tegen kwam.

Ik ben nu 2.5 Jr samen met mijn t tinderdate en hebben nu net een huis gekocht :D

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 18:09

xAlice schreef:

Ik heb een beetje gefaald geloof ik haha. Tinder gebruikt om vrienden te vinden in het buitenland dus vakkundig gefriendzoned en nu stiekem toch een beetje spijt :+ Weet even niet hoe ik daar mee om moet gaan haha _O-

Hahaha had je dat niet van te voren aangegeven dan?

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 18:24

xAlice schreef:

Afbeelding

Vionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 18:28

Hele tijd hier niet gepost, wel steeds meegelezen.

Jongen leren kennen, eigenlijk verliep het contact altijd super leuk. Elkaar ook al vaak gezien, voor het laatst afgelopen zaterdag. Alleen het contact verloopt nu wat stroef, krijg geen vragen terug en heb ook niet het idee dat hij mij nog graag wil spreken (krijg aan de andere kant dan wel weer veel snapchats).

Ik heb hem laatst gevraagd hoe hij het nu zag (kennen elkaar al een tijdje, is ook al meer gebeurd), was hij niet heel duidelijk in, behalve dat hij wel wou blijven zien.

Maar door dat stroeve contact via whatsapp krijg ik enorme twijfels, misschien nergens goed voor, maar weet eigenlijk net zo goed wat ik hier nu van moet denken.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 18:43

Vionaa schreef:
Hele tijd hier niet gepost, wel steeds meegelezen.

Jongen leren kennen, eigenlijk verliep het contact altijd super leuk. Elkaar ook al vaak gezien, voor het laatst afgelopen zaterdag. Alleen het contact verloopt nu wat stroef, krijg geen vragen terug en heb ook niet het idee dat hij mij nog graag wil spreken (krijg aan de andere kant dan wel weer veel snapchats).

Ik heb hem laatst gevraagd hoe hij het nu zag (kennen elkaar al een tijdje, is ook al meer gebeurd), was hij niet heel duidelijk in, behalve dat hij wel wou blijven zien.

Maar door dat stroeve contact via whatsapp krijg ik enorme twijfels, misschien nergens goed voor, maar weet eigenlijk net zo goed wat ik hier nu van moet denken.

goh daten we soms dezelfde?
:+

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 18:46

Is dat typisch voor mannen ofzo? Ik heb het echt superleuk met m'n date en afgelopen weekend was echt helemaal top. Maar als we niet samen zijn verloopt het Whatsapp contact gewoon echt niet zoals het in real life is. Kan niks liefs vanaf. :')

Weet niet zo goed of het een gevalletje 'he is just not that into you' is of typisch mannengedrag.

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 19:01

Ik join the club :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 19:05

jeetje ik heb nu echt het gevoel dat we allemaal daten met dezelfde ;)

zo leuk als hij hier is maar door de weeks, grrrrrrrrrrrrrrrrr

is die groepsapp er al eens, kunnen we ff fotos doorsturen en checken als het om dezelfde gaat :P

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 19:08

Misschien zijn ze doordeweeks bezig met hun offline leven?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 19:10

ja maar kom op!
een appje duurt geen uren :+

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 19:11

Jildau schreef:
Is dat typisch voor mannen ofzo? Ik heb het echt superleuk met m'n date en afgelopen weekend was echt helemaal top. Maar als we niet samen zijn verloopt het Whatsapp contact gewoon echt niet zoals het in real life is. Kan niks liefs vanaf. :')

Weet niet zo goed of het een gevalletje 'he is just not that into you' is of typisch mannengedrag.

Sommige mannen zijn niet de app-ers.. Uiteindelijk gaat het erom hoe het in real life gaat en dat hij initiatief neemt enz. Gaat dat niet goed, dan zou ik me zorgen maken
Laatst bijgewerkt door Pieter25 op 27-09-16 19:17, in het totaal 2 keer bewerkt

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 19:12

Tja niet iedereen geeft daar even veel prioriteit aan. Het kan natuurlijk zijn dat 'ie het idee heeft dat het wel goed zit & dat hij dus niet meer verplicht is om eindeloos te ouwehoeren over de app (bij veel mannen niet de favoriete bezigheid).

Als je geen antwoord krijgt wanneer je een daadwerkelijke vraag hebt of wanneer hij geen interesse toont op belangrijke dagen zou ik me zorgen maken. Als hij niet actief meelult zou ik me niet zo'n zorgen maken.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 19:41

Eigenlijk zou het zo veel makkelijker zijn om dan geen social media of mobieltje te hebben, ook geen onzekerheid meer.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 19:42

Of gewoon irl afspreken & met elkaar pràten ;) social media/appen is een keuze...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 19:42

Doubtless schreef:
Of gewoon irl afspreken & met elkaar pràten ;) social media/appen is een keuze...

_/-\o_

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 19:49

Doubtless schreef:

Maar dat is met een lange afstand en een druk leven niet altijd mogelijk. En als je elkaar eens in de week / anderhalf week ziet vind ik op een andere manier contact dan irl toch wel fijn soms. :D

Een app groep vind ik ook leuk trouwens!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 19:52

Dan bel je toch? Altijd nog beter dan onzeker worden over appen :)

Vionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 19:55

Haha, lekker toevallig weer! Bij mij is het meer zo dat het eerst heel anders was, daar krijg ik twijfels van. En afspreken doen we meestal via app, dus dan moet je daar ook wel een beetje kunnen communiceren als dat dan voornamelijk via mijn kant komt is dat wel jammer..

Bellen doe ik eigenlijk nooit..

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 20:50

Vionaa schreef:
Haha, lekker toevallig weer! Bij mij is het meer zo dat het eerst heel anders was, daar krijg ik twijfels van. En afspreken doen we meestal via app, dus dan moet je daar ook wel een beetje kunnen communiceren als dat dan voornamelijk via mijn kant komt is dat wel jammer..

Bellen doe ik eigenlijk nooit..

Ik denk echt dat als een man eenmaal beet heeft het app gedrag anders wordt hahaha.

We hebben zonet inderdaad gebelt! :)

xAlice

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 21:01

UhNee schreef:
xAlice schreef:

Hahaha had je dat niet van te voren aangegeven dan?

Ja dus. Was super duidelijk. Maar toen ging ik heel veel nadenken en nu denk ik oliebol miss had ik gewoon moeten daten ipv meteen friendzonen _O-
Not my finest moment

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 21:09

Maar kan je niet met flirten het wat rechtzetten?