Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sababber schreef:Neverland schreef:
Het antwoord staat al helemaal bovenaan op deze pagina... Eerste bericht op deze pagina gaat over een date
Ik bedoel niet een eenmalige date zeg maar.. Maar mensen die hier daadwerkelijk hun soulmate hebben gevonden.. Dat er mensen een keer daten via tinder snap ik. Maar wat ik er tot nu toe van hoor is vooral het tinderella sprookje wat ik hier in het topic tegen kwam.
xAlice schreef:Iemand nog een leuke date op de planning?
Ik heb een beetje gefaald geloof ik haha. Tinder gebruikt om vrienden te vinden in het buitenland dus vakkundig gefriendzoned en nu stiekem toch een beetje spijtWeet even niet hoe ik daar mee om moet gaan haha
Vionaa schreef:Hele tijd hier niet gepost, wel steeds meegelezen.
Jongen leren kennen, eigenlijk verliep het contact altijd super leuk. Elkaar ook al vaak gezien, voor het laatst afgelopen zaterdag. Alleen het contact verloopt nu wat stroef, krijg geen vragen terug en heb ook niet het idee dat hij mij nog graag wil spreken (krijg aan de andere kant dan wel weer veel snapchats).
Ik heb hem laatst gevraagd hoe hij het nu zag (kennen elkaar al een tijdje, is ook al meer gebeurd), was hij niet heel duidelijk in, behalve dat hij wel wou blijven zien.
Maar door dat stroeve contact via whatsapp krijg ik enorme twijfels, misschien nergens goed voor, maar weet eigenlijk net zo goed wat ik hier nu van moet denken.
Jildau schreef:Is dat typisch voor mannen ofzo? Ik heb het echt superleuk met m'n date en afgelopen weekend was echt helemaal top. Maar als we niet samen zijn verloopt het Whatsapp contact gewoon echt niet zoals het in real life is. Kan niks liefs vanaf.
Weet niet zo goed of het een gevalletje 'he is just not that into you' is of typisch mannengedrag.
Doubtless schreef:Of gewoon irl afspreken & met elkaar pràtensocial media/appen is een keuze...
Vionaa schreef:Haha, lekker toevallig weer! Bij mij is het meer zo dat het eerst heel anders was, daar krijg ik twijfels van. En afspreken doen we meestal via app, dus dan moet je daar ook wel een beetje kunnen communiceren als dat dan voornamelijk via mijn kant komt is dat wel jammer..
Bellen doe ik eigenlijk nooit..
UhNee schreef:xAlice schreef:Iemand nog een leuke date op de planning?
Ik heb een beetje gefaald geloof ik haha. Tinder gebruikt om vrienden te vinden in het buitenland dus vakkundig gefriendzoned en nu stiekem toch een beetje spijtWeet even niet hoe ik daar mee om moet gaan haha
Hahaha had je dat niet van te voren aangegeven dan?