Overwegstoring tussen dieren een arnhem, dus de trein van half 5 reed niet en de trein van 5 uur deed er een uur over.
Was het toen wel zat

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gianti schreef:Waarom stop je een hond in een kinderwagen(en ik heb een klein ding van 2kg, maar heeft niet voor niets zelf pootjes)
mvdende schreef:WHOO easy...
Er zat helemaal geen kind in de kinderwagen maar een pup van 5 maanden. Een pup die als hij niet in de kinderwagen had gezeten, nu moest dood was geweest omdat hij onder de voet gelopen zou zijn.
Waarom ik dan in godsnaam met een pup in een kinderwagen naar het vuurwerk festival ga? Om hem te laten wennen aan de knallen. Nu is het maar 2x 10 minuten herrie, terwijl het met oudjaar veel langer knalt. Daarnaast "moeten" we dit jaar naar vrienden en om precies 12 uur wordt er altijd druk geproost, waardoor ik misschien niet de aandacht aan Skip kan geven om hem "comfortabel" te krijgen met het vuurwerk. Tijd die ik in Scheveningen wel had.
Dan mogen jullie het asociaal vinden dat ik een buggy mee had, maar hoe anders? 13kg ga je echt niet meer in je handen houden voor geruime tijd.
Caitlin_K schreef:Gister naar het concert van Imagine Dragons, concert was echt geweldig.
Terugreis zou moeten zijn van Arnhem naar Den haag.
Wat een drama.
Om 22.45 direct naar buiten gesjeesd om de bus te halen. Nou, het duurde alleen al 30 minuten voor we in de pendelbus waren. Wat was het druk! Goed, aansluiting hadden we nog. Met de trein naar Ede-Wageningen, was ook prima. We moesten nu de snelbus die ons naar Utrecht zou brengen ivm treintraject die er dus uitgehaald was. Namen ze bussen waar +- 40/45 man in konden, terwijl er ruim 200 man stond te wachten op de bus. Het duurde ruim een half uur voor er een tweede bus kwam, en er werden gewoon keer op keer mensen geweigerd. We hebben 2 bussen voor ons neus zien vertrekken (dus wij hadden nog een beetje geluk). Kwamen we vrij laat (denk rond 01.30) aan in Utrecht, hadden we door de bus dus onze aansluiting gemist, konden wel via Schiphol. Die zou vertekken om 02.11, kwam dat ding uiteindelijk pas om 02.39 waardoor we onze aansluiting op Schiphol miste. Hierdoor hebben we toch Ongeveer een uur vast gezeten op Schiphol. (Lekker uitgestorven daar). Uiteindelijk de trein naar Den haag kunnen pakken, en de taxi naar huis genomen. Man, lag pas half 6 in bed.