Op m'n werk zijn het afgelopen jaar 4 kinderen geboren. Gelukkig allemaal 'normale' namen, ik weet niet of ik me in zou kunnen houden bij sieurfhsjdbcvajldf of aosdjifajbc.
Celiien
Geplaatst: 06-02-15 16:04
Lila Lotus.. En de mensen kennende is t ook echt Lieeelaaaa
Paar pagina's terug werd Annelie genoemd, ik had vroeger een meisje in de klas die zo heette. Voor mij geen vreemde naam dus. In diezelfde klas zat ook Barselina.....die naam ben ik daarna ook nooit meer tegen gekomen.
Ik heb er weer een. Mijn zus heeft een schoonzusje die vd week was bevallen. Dus vanmiddag aan de telefoon vertelde ze erover. Ik vrolijk dat ik ' Ian ' een leuke stoere naam vond. Zuslief is even stil.. En geeft aan dat het uitgesproken wordt als Iejan.. En NOG erger, officieel eigenlijk als 'Ieeeeaaaaaaaaaaa.....n'
Ooh god.. Ik had de tranen over mijn wangen stromen en buikpijn van het lachen.... Zo klinkt een ezel namelijk ook... Nu waren de ouders al zo slim om te bedenken dat in Nederland mensen die naam niet zouden snappen, dus hadden er Ie-jan als uitspraak van gemaakt.. Horror.. Kind mag de rest van zijn leven iedereen verbeteren