Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jolliegirl schreef:Dat onze katten bij de oppas(familie) de boel elke dag onderzeiken...
Maar ze wilden zelf maar 1 kattenbak hebben staan...
En ze nu niet meer op onze katten willen passen..
Het gaat jaren goed..en nu ineens gebeurt dit.
Ik snap dat ze dit vervelend vinden..en we hebben gezegd de kosten te vergoeden van schoonmaak en nieuwe matjes..
Volgende week urine maar even laten controleren van de katten..
En blij dat ze thuis weer 3 bakken hebben...
Pfff
Jolliegirl schreef:Dat onze katten bij de oppas(familie) de boel elke dag onderzeiken...
Ik snap dat ze dit vervelend vinden..en we hebben gezegd de kosten te vergoeden van schoonmaak en nieuwe matjes..
Pfff
Maddy_Paola schreef:Jolliegirl schreef:Dat onze katten bij de oppas(familie) de boel elke dag onderzeiken...
Pfff
Heb je niet iemand die gewoon bij jou thuis langs kan gaan? Zodat ze in hun eigen omgeving kunnen blijven?
Foaly schreef:Als ze zelf maar één bak neerzetten dan is dat ook wel een beetje dom
Roosch schreef:Vervelend, dat is niet fijn thuiskomen!
Dat is inderdaad waarom ik mijn katten nooit ergens anders naartoe breng. Ik zorg ervoor dat vrienden in de omgeving voor ze kunnen zorgen en anders ga ik niet. Ik ga niet met ze leuren, ze zijn gehecht aan hun eigen huis, eigen bakken, eigen plekje en dat wil ik niet in de war schoppen omdat ik zo nodig weg wil.
Twee weken overleeft hij wel, maar als het langer is, dan heb ik liever dat hij niet al die tijd alleen zit.black_kelpie schreef:Mijn vriend moet morgen over Doha terug naar huis vliegen en nu hebben ze het luchtruim van Qatar dichtgegooid
xxxmh schreef:Denk dat ik een blaasontsteking heb, lekker in het weekend. Hopelijk gaat het vanzelf weg want heb zo geen zin in antibiotica, had in januari ook antibiotica en zo misselijk van geweest.
rien10 schreef:Foaly schreef:Als ze zelf maar één bak neerzetten dan is dat ook wel een beetje dom
Maar dat is wat ze willen. Hun goed recht. Ik zou ook niet op piesende katten willen passen.