Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marcella schreef:Okay morgen even bellen, maar ga nu zelf even naar de maximale van 2 tramadol per dag.
En toen bedacht ik bloeddruk meten. Bingo die is erg laag (92/66). Saturatie was ook iets laag, maar niet extreem. Temperatuur 35,5 ook aan de lage kant.
MarlindeRooz schreef:Heb net gedoucht en heb m’n haren twee keer gewassen omdat ik een masker in deed.
En er kwam echt heel veel haar weer uit. Terwijl ik het voor die tijd al geborsteld had. Ik probeerde m’n haaruitval weg te stoppen want ik kon er toch niks aan doen. Maar ik er wel echt heel verdrietig van nu. Ik hou bijna niks meer over.
Suzanne F. schreef:MarlindeRooz schreef:Heb net gedoucht en heb m’n haren twee keer gewassen omdat ik een masker in deed.
En er kwam echt heel veel haar weer uit. Terwijl ik het voor die tijd al geborsteld had. Ik probeerde m’n haaruitval weg te stoppen want ik kon er toch niks aan doen. Maar ik er wel echt heel verdrietig van nu. Ik hou bijna niks meer over.
Het is wel echt de tijd van het jaar om meer haren te verliezen. Neem je goed je vitaminen?