Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Polarize

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:04

Ik heb altijd zulke koude voeten :') heb gelukkig dikke wollen sokken die ik de hele dag draag thuis, maar die zitten nu even in de was :++

ogidni

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:07

Toch vind ik de betekenis dan wel weer leuk:
- De Roos van Jericho is een droogtebestendige plant die na uitdroging weer aangroeit. De plant wordt vooral decoratief en symbolisch gebruikt en brengt in veel culturen vrede en geluk.

- Het vermogen van de plant om droge periodes te overleven en weer tot leven te komen wanneer hij water krijgt, wordt gezien als een krachtig symbool van vernieuwing en transformatie. Veel mensen geloven dat de Roos van Jericho positieve energie en geluk in huis brengt.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:34

Vuurwerk. _-:( _-:(

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:35

CupCakes_ schreef:
Ik heb het ding nog niet in water gezet, maar die plant heet De valse Roos van Jericho

Ik krijg de afbeelding even niet hier geplaatst.

_O-

Als het goed is heb je daar niet veel werk aan hoor. Schijnt juist een super makkelijke plant te zijn. Ik vind hem wel grappig.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:09

Polarize schreef:
Ik heb altijd zulke koude voeten :') heb gelukkig dikke wollen sokken die ik de hele dag draag thuis, maar die zitten nu even in de was :++

Toch wel in de wol was he? :))

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:13

Jolliegirl schreef:
Polarize schreef:

Toch wel in de wol was he? :))

Ngl ik gooi ze altijd bij de gewone was en hoop op het beste. Tot nu toe altijd goed gegaan :))

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:18

Dan is het geen 100% wol denk ik, of gewashed( ofwel een laagje polyester eroverheen ter "bescherming")
Echt wol krimpt bij normale was vanwege de plens koude water die erop komt bij het spoelen.

Dus een tip als je ooit echt echt wol hebt...doe het niet...
Ik heb er een harde les van geleerd met hele dure wollen kleding....
Mn baby past het nu zegmaar :')

Overigens mieter ik mijn oude lamswollen sokken wel in de gewone was..die zitten vol gaten en gerekt..die krimpen weer lekker in de normale was hahahaha

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:23

Oh een roos van Jericho!

Die vind ik juist heel leuk, precies omdat ze zo bijzonder zijn qua 'gedrag'.

Hebben heel weinig zorg nodig ook

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:15

(zie vorige ergernis) moederhond was niet aanwezig, beide ouders zijn Merle, moeder is de corgi en "ze zijn getest" maar er is geen bewijs.
En m'n vriendin trapt er gewoon in. Want geteste ouders geven ook geen 100% garantie.
Ik ben zo teleurgesteld.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:18

Dat wordt waarschijnlijk een harde leerschool. Jammer dat een dier hiervan de dupe is.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:21

En dure leerschool. :=

Wil haren wassen, maar ben zo raar in mijn hoofd. %)

Enige voordeel betreffende tramadol heb geen problemen om te stoppen ermee. :=

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:27

Ineke2 schreef:
Het is hier blijkbaar al oud en nieuw … -O-

Nu pas? :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:28

Shenavallie schreef:
Ineke2 schreef:
Het is hier blijkbaar al oud en nieuw … -O-

Nu pas? :')

Nee al wel eerder een paar knallen, maar gisteren was het de hele avond door en echt hard.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:34

Okay morgen even bellen, maar ga nu zelf even naar de maximale van 2 tramadol per dag.

En toen bedacht ik bloeddruk meten. Bingo die is erg laag (92/66). Saturatie was ook iets laag, maar niet extreem. Temperatuur 35,5 ook aan de lage kant.
Laatst bijgewerkt door Marcella op Gisteren, 13:01, in het totaal 2 keer bewerkt

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:41

Nyaleti schreef:
(zie vorige ergernis) moederhond was niet aanwezig, beide ouders zijn Merle, moeder is de corgi en "ze zijn getest" maar er is geen bewijs.
En m'n vriendin trapt er gewoon in. Want geteste ouders geven ook geen 100% garantie.
Ik ben zo teleurgesteld.

ik begrijp je frustratie :(:)

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:04

Marcella schreef:
Okay morgen even bellen, maar ga nu zelf even naar de maximale van 2 tramadol per dag.

En toen bedacht ik bloeddruk meten. Bingo die is erg laag (92/66). Saturatie was ook iets laag, maar niet extreem. Temperatuur 35,5 ook aan de lage kant.

Wat is lage saturatie? Dit zijn wel dingen die niet geheel gezond zijn hoor, zelfs een belletje naar de hap waard als ik medisch gezien kijk.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:16

Heb net gedoucht en heb m’n haren twee keer gewassen omdat ik een masker in deed.

En er kwam echt heel veel haar weer uit. Terwijl ik het voor die tijd al geborsteld had. Ik probeerde m’n haaruitval weg te stoppen want ik kon er toch niks aan doen. Maar ik er wel echt heel verdrietig van nu. Ik hou bijna niks meer over. -O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:17

Boven 90 nog in ieder geval met een goedkoop metertje.

Lage bloeddruk ben ik al bekend mee even als temperatuur. Was juist verbaasd dat mijn temperatuur boven de 36 zat laatste tijd. Zit er normaal onder. :+

En gok laag suiker, maar die kan ik niet testen. Maar na eten van wat roomijs knap ik een stuk op.

Kan komen omdat ik nog maar zelden snoep.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:17

MarlindeRooz schreef:
Heb net gedoucht en heb m’n haren twee keer gewassen omdat ik een masker in deed.

En er kwam echt heel veel haar weer uit. Terwijl ik het voor die tijd al geborsteld had. Ik probeerde m’n haaruitval weg te stoppen want ik kon er toch niks aan doen. Maar ik er wel echt heel verdrietig van nu. Ik hou bijna niks meer over. -O-

Het is wel echt de tijd van het jaar om meer haren te verliezen. Neem je goed je vitaminen?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:18

Suzanne F. schreef:
MarlindeRooz schreef:

Het is wel echt de tijd van het jaar om meer haren te verliezen. Neem je goed je vitaminen?

Het heeft bij mij een andere oorzaak dan “het seizoen” en daar wordt aan gewerkt. Alleen kan het zo nog 2 jaar duren voor m’n haar weer mooi is. En ja ik neem al de benodigde vitamines.

Heb godzijdank slag / Krul van mezelf dus als ik het los heb valt het nog wel mee. Maar er moet niet nog meer uitvallen. -O-

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:20

Wat sneu voor je. Er bestaan ook serums tegen haaruitval. Kérastase heeft een goede, die bevat Amonexil.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:26

Ah bedankt! Ik ga er eens naar kijken. Daar moet je wel vaak je haar vaker voor wassen… Maar dan maar droge jeukende huid. _O-

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:33

"laat ik onderzoek doen naar kant! Dat is leuk!"

Er zijn amper bronnen online te vinden. Als je niet in het kant werldje zit weet je bijna niks te vinden. Ik heb via een geweldige vrouw heel wat informatie gekregen en ze heeft mij meerdere boeken geleend die te maken hebben met mijn onderzoek.
Één van die boeken heeft gewoon geen auteur?? Nergens?? Hoe moet ik dit volgens apa7 vermelden?? Want net in dit boek staat precies de info die ik nodig heb :+

Mijn docent gaat het hier leuk mee hebben :')

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:38

Ik dacht ik rij even naar de kerstshow bij het plaatselijke tuincentrum...maar op de parkeerplaats ben ik weer omgedraaid. :=

Iedereen had hetzelfde idee. :+ Maar ik ga echt niet schuifelen binnen, bekijk het.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:55

Mijn moeder... Die spoort echt niet.

Mijn broer en zijn gezin wonen in het buitenland en zijn een weekje in Nederland.
Moeder altijd aan de klaag dat ze ze zo weinig ziet.
Is mijn broer, schoonzus en autistische neef daar.
Is ze blijkbaar weer eens haar oude zelf met een hoop drama.
Zo erg dat mijn neefje zo over de prikkels is gejaagd dat hij nooit meer naar oma wil. Wat ik 1000% begrijp.
Goed bezig mam en nu weer gaan klagen dat je ze zo weinig ziet...
Stomme doos!
Echt ik ga het niet meer aanhoren...