Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Foaly schreef:Mensen die met een hond formaat mini cavia over de kermis en vrijmarkt lopen. Til dat beest op voordat er iemand op gaat staan alsjeblieft
Foaly schreef:Mensen die met een hond formaat mini cavia over de kermis en vrijmarkt lopen. Til dat beest op voordat er iemand op gaat staan alsjeblieft
paddington schreef:Foaly schreef:Mensen die met een hond formaat mini cavia over de kermis en vrijmarkt lopen. Til dat beest op voordat er iemand op gaat staan alsjeblieft
Wij hadden het er ook al over waarom mensen hun honden uberhoudt daar heen mee nemen.
Ben net thuis van 2 dagen struinen op diverse vrijmarkten dus ben verrot.
TessaxQuincy schreef:Dat op dagen als dit ik echt wilde dat ik vrienden had waarmee ik dingen kon doen, wetend dat iedereen allemaal leuke dingen doet en jij alleen maar thuis zit. (Ik heb hele erge sociale angst dus alleen is ook geen optie)
Roosch schreef:Groot deel van Nederland door het jaar heen: weg met het koninkrijk! fiets Willy!
Ook groot deel van Nederland tijdens Koningsdag: lang leve de koning! Vlag uit! Hossen!
Niobe schreef:Roosch schreef:Groot deel van Nederland door het jaar heen: weg met het koninkrijk! fiets Willy!
Ook groot deel van Nederland tijdens Koningsdag: lang leve de koning! Vlag uit! Hossen!
Datzelfde heb ik nu een beetje met het AI gedoe. Dezelfde mensen die constant van die lelijke AI plaatjes posten, maken zich nu druk dat hun foto’s gebruikt worden om AI te trainen![]()
Ik hoop maar dat het een beetje bewustzijn creëert