Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ineke2 schreef:fokfanaat schreef:Het schijnt dat dat nu correct Nederlands is, maar ik vind het ook niks…
Ik lees en werk de hele dag met beleidsregels. Die zijn taalkundig wel correct geschreven en toch moet ik het soms ook een paar keer opnieuw om het vertalen naar toepassing in de praktijk.
Dat kun je niet menen, echt?! Hij wilt?! Ik ga emigreren geloof ik
zonnebloem18 schreef:Mijn wiskunde leraar zei altijd 'hoeveel ben je dan nodig' verschrikkelijk.
daantjuhhh schreef:iirrssjjee schreef:Vanmorgen door mn rug gegaan... Ga zondag op vakantie, dus hoop wel dat het snel wegtrekt.....
Dat is echt vreselijk.
Ik had dat ook maar gelukkig 2 weken voor de vakantie dus meer herstel tijd.
Een paar dagen van te voren lijkt mij echt vreselijk.
Hopelijk trekt het snel weg.
Anders zou ik toch even de huisarts bellen voor een pijnstiller!
Polarize schreef:En even een eigen ergerenis. Ik ben met de flixbus richting Berlijn, en we hadden een overstap van 2 uur in Hamburg, maar met de bus die al 45 minuten te laat kwam en nu in de file staan, wordt die 2 uur nog krap ook
Siggislief schreef:Ik erger aan mezelf, ik heb altijd bel angst gehad en soms denk ik ja bellen...
En zo'n moment heb ik nu ook maar ik krijg echt een error op dit moment dat ik niet meer durf te bellen.
Het is wel een dingetje dat wel moet gebeuren, want de afspraak is vandaag nog, dus uitstellen gaat hem niet worden.
DuoPenotti schreef:Siggislief schreef:Ik erger aan mezelf, ik heb altijd bel angst gehad en soms denk ik ja bellen...
En zo'n moment heb ik nu ook maar ik krijg echt een error op dit moment dat ik niet meer durf te bellen.
Het is wel een dingetje dat wel moet gebeuren, want de afspraak is vandaag nog, dus uitstellen gaat hem niet worden.
Helpt het om een briefje te schrijven met steekwoorden in wat je perse wilt zeggen of vragen?
Zo hielp mij het toen ik nog bel angst had
DuoPenotti schreef:@Siggislief
Top dat je het toch gedaan hebt!
En ja zo raar je weet dat het eigenlijk niets voorstelt. Je de ervaring daarna ook hebt. En toch zie je er de volgende keer weer tegenop.
We zitten raar in elkaar
Roodvos schreef:Femke_Tweety schreef:Van die mensen die in WhatsApp groepen níéts anders kunnen dan ellende delen en trauma sharen trauma sharen trauma sharen
(Knip)
Je kan berichten verwijderen hè (voor jezelf).
Dan wordt je er in elk geval niet steeds aan herinnerd als je de app opent.