Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rien10 schreef:DP, een afgrondland heeft geen riolering, corrupte politie, geen bestrating, geen openbaar vervoer, sloppenwijken, zwerfhonden/katten, op iedere hoek van de straat een bedelaar, geen voorzieningen voor gehandicapten etc.
Ik ben het totaal met je eens dat er een aantal dingen goed mis zijn en dat er veel te veranderen staat. Zoals het nu gaat, is het niet goed. Er moet een verandering komen.
DuoPenotti schreef:rien10 schreef:DP, een afgrondland heeft geen riolering, corrupte politie, geen bestrating, geen openbaar vervoer, sloppenwijken, zwerfhonden/katten, op iedere hoek van de straat een bedelaar, geen voorzieningen voor gehandicapten etc.
Ik ben het totaal met je eens dat er een aantal dingen goed mis zijn en dat er veel te veranderen staat. Zoals het nu gaat, is het niet goed. Er moet een verandering komen.
Dat is een hele diepe zware afgrond, ik vind het hier ook al een afgrond. Niet zo diep, maar zeker ook geen heuveltje meer.
mensen in de kou vind ik een vorm van afgrond.
Onze zorg holt ook achteruit, ja ook voor gehandicapten maar ook voor geestelijke hulp.
Maar ook oudere mensen waar geen plek maar voor is maar wel hulpbehoevend zijn. Die maar weer naar huis worden gestuurd.
Criminaliteit die oploopt en het bijna normaal is dat jonge gastjes elkaar neerschieten.
Dat vind ik best een afgrond.
Maar nee als je dat vergelijkt met de zwaar corrupte landen, nee dan niet.
Maar mag je het dan pas een afgrond vinden?
Ik zie dat anders.
rien10 schreef:Dat kan overal.DuoPenotti schreef:Dat is een hele diepe zware afgrond, ik vind het hier ook al een afgrond. Niet zo diep, maar zeker ook geen heuveltje meer.
mensen in de kou vind ik een vorm van afgrond.
Onze zorg holt ook achteruit, ja ook voor gehandicapten maar ook voor geestelijke hulp.
Maar ook oudere mensen waar geen plek maar voor is maar wel hulpbehoevend zijn. Die maar weer naar huis worden gestuurd.
Criminaliteit die oploopt en het bijna normaal is dat jonge gastjes elkaar neerschieten.
Dat vind ik best een afgrond.
Maar nee als je dat vergelijkt met de zwaar corrupte landen, nee dan niet.
Maar mag je het dan pas een afgrond vinden?
Ik zie dat anders.
OK, dan zijn we het dus niet met elkaar eens. Gelukkig kan dat gewoon in Nederland.
MyWishMax schreef:Pablo, sterkte
Roodvos, ik dacht hetzelfdeoh lekker 17 graden! Of niet lekker, maar beter als de 14/15 hier. Ik vind het ook wel een hoog verbruik voor 'maar' 17 graden eigenlijk???