Gisteren kaasfondue gegeten wat de heftigste gal aanval in jaren heeft getriggerd. Zit al vanaf half 3 af en aan bij de wc omdat mijn maag het niet meer trekt.
Kotsmisselijk wakker worden, bijna overgeven, overal over struikelen en halfnatte sokken omdat ik zo snel geen andere kon vinden dan het paar dat aan de waslijn hing.
Is vandaag al voorbij?
MarlindeRooz
Geplaatst: 19-09-22 07:49
Vriendje heeft de vloer beschadigd in het vakantiehuisje met de houtkachel. Dikke brandgaten in het tapijt.
Britta31
Je weet in elk geval dat je je vriend niet met vuur moeten laten spelen in jullie eigen huis
MyWishMax
Geplaatst: 19-09-22 08:23
Ik denk eerder dat tapijt bij een houtkachel niet handig is. Er kan altijd wat uitspringen dus je houdt qua vloer rekening daarmee... Geen slimme keuze dus.
Klant die echt al -tig aanpassingen heeft gevraagd zoals meer uren, andere uren, nog meer uren, andere dag, wekelijks ipv 2 wekelijks etc. Sinds een tijdje is het wekelijks maar hij zegt wel om de haverklap af. Is ook al een paar keer tegen mij uitgevaren (zoals bv zijn was doen. Korte was duurt al een uur, droogkast duurt 3,5 uur. Maar dan boos zijn dat ik op 3 uur geen 3 wassen kan draaien en 2 droogkasten kan afwerken) Vandaag weer een annulering voor deze week en ben er klaar mee. Heb een andere klant die wanhopig wacht op een ander tijdstip ivm gezondheidsredenen. Ik plan die dan wel in en neem dan wel een andere klant. Dit kost mij verdorie altijd of verlof, of geld, of dan kan ik weer 1 keer op een totaal vreemde plaats gaan.
Bon moeten scannen voor punten, maar app scant hem niet. Handmatig invoeren krijg ik een foutmelding dat er te weinig cijfers zijn, de streepjescode heeft 5 cijfers minder als verplicht? Lekker dan, heb wel betaald voor die punten.
Keizerinnnn
Geplaatst: 19-09-22 10:03
fotolijstje schreef:
Stage zoeken gaat poedersuiker
Je was toch aangenomen bij dat andere bedrijf waar je poos terug op zat te wachten.
fotolijstje
Geplaatst: 19-09-22 10:06
Keizerinnnn schreef:
fotolijstje schreef:
Stage zoeken gaat poedersuiker
Je was toch aangenomen bij dat andere bedrijf waar je poos terug op zat te wachten.
Nee, ik was geselecteerd in de selectie Maar ik ga sowieso verder zoeken want de selectie is pas in november en ik moet na de kerstvakantie al stage lopen!
Lau
Geplaatst: 19-09-22 10:09
Nog 2 weken en dan heb ik vakantie ik ga vandaag mijn collega’s niet vermoorden. Want ik heb bijna vakantie bijna ik kan het al ruiken
Marocje
Geplaatst: 19-09-22 10:26
Vrijdag mijn kat heel plotseling moeten laten inslapen op driejarige leeftijd (accuut nierfalen).
Vandaag mijn dochter naar school brengen: normaal lopen beide katten altijd een stuk mee, wachten me op en lopen dan weer mee terug naar huis. Nu was het stil. Geen kat die mee liep. Zo stom dat je dan toch ff kijkt waar ze blijft
Al ruim een week lagen er allerlei bouwmaterialen in de poort. Geen idee hoe of wat of van wie. Ze lagen wel in de weg waardoor parkeren lastig was tot buurman ze weggesleept heeft. Is het blijkbaar van bedrijf die vandaag ineens komt klussen. Niet bij mij of de andere buurman in de poort maar juist de 2 huizen aan de andere kant. Dus moeten ze via mijn tuin (geen idee waarom niet gewoon via de tuin waar ze moeten zjjn). Heb alles dicht gedaan maar hond is dus heel pissig door continu vreemde mensen in de tuin die de aanbouw opklimmen.
Ik heb nu al koppijn van het gebonk en de hond proberen te kalmeren. Ik haat zulke dingen, gooi gewoon een fiets briefje door de bus oid dat je erbij moet dan zorg ik dat ik niet thuis ben met hond. Of ga gewoon via de tuin waar je moet zijn en maak het het probleem van die bewoners
Mijn aanhangwagen is afgekeurd op een lichtje dat al 7j een barst vertoont en nog perfect werkt.
De staatskas zal geld nodig hebben.
Anoniem
Geplaatst: 19-09-22 12:17
Ik huur momenteel een kamer met alleen een bed + een kast, geen bureau of zo, dus ik spendeer idioot veel tijd in pyjama, zittend op bed. Vandaag had ik alleen een pyjamabroek aan en zat heerlijk topless te laptoppen tot ik ineens gebeld werd. WhatsApp videogesprek - o ja, kak, de makelaar. Ik kijk op de klok en zie dat het half 11 is. Nu hadden we om half 12 Nederlandse tijd afgesproken, maar 'half 12' in het Engels is 12.30u, niet 11.30u. Ik had met mijn bijdehante brein dus 11.30u in mijn kalender gezet, want 12.30u -1 uur is 11.30u. Gelukkig kon ik nog net een tanktop van gisteren uit m'n wasmand vissen.
Zebrastreep
Geplaatst: 19-09-22 12:19
De boot die heel heel maar dan ook heel erg schommelt je kan niet eens lopen
Tja de boten naar de waddeneilanden stellen niks voor
_San87_
BKB 2024 winnaar 2D
Geplaatst: 19-09-22 12:26
Zebrastreep schreef:
De boot die heel heel maar dan ook heel erg schommelt je kan niet eens lopen
Tja de boten naar de waddeneilanden stellen niks voor
Probeer eens een platbodem als de Tiger langskomt .
Captain
Geplaatst: 19-09-22 13:24
poedersuiker wat niet werkt op [***].. Nou prima ga ik wel wat voor mezelf doen joe!
Dat ik ergens een afspraak maak, ze ziet dat ik het meteen in mijn agenda zet. Dan vervolgens als ik thuis ben een mail krijg met de afspraak erin, die ik dan weer moet bevestigen en ik daarop weer een mail krijg dat de afspraak is bevestigd. Ik vind het maar een hoop gedoe voor een afspraak.