Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Chickyy

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 12:28

NIVEA.. Niet Invullen Voor Een Ander is een mooie om altijd toe te passen.. Wat wil je zelf? Dat is het enige wat er toe doet..

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 12:37

MayoNeighs schreef:
Er is wel een verschil tussen niet verder gaan omdat je denkt dat hij geen langere vrouw wil/aantrekkelijk vindt OF niet verder gaan omdat kleinere mannen jouw type niet zijn. Het eerste speelt waarschijnlijk op vanuit onzekerheid en kan je aan werken. Het is niet eerlijk om woorden in zijn mond te leggen. Het zou dan ook jammer zijn deze man niet op z'n minst 1 keer te zien. Zoals gezegd; de meeste dates worden niks. Om welke reden dan ook.
Het tweede kan je weinig aan veranderen, je type is je type, hoewel mannen buiten dat type je ook best kunnen verrassen.

Probeer de mannen meer vanuit je eigen perspectief te bekijken en niks voor hen in te vullen. Sowieso zijn vooroordelen voor niets goed. Laat je meenemen, laat teleurstellingen gebeuren en laat jezelf ook verrassen. Het leven is al veel te moeilijk zónder na te denken voor een ander; maak het jezelf een klein beetje gemakkelijker.

Mooi omschreven. De keuze ligt uiteraard bij jou Janine, je moet doen waar jij zin in hebt. Maar als die vent verder helemaal top is (volgens jouw omschrijving ;) ) en het is puur die lengte... Geef het een kans. Wie weet valt het in het echt gewoon heel erg mee. Of zijn z'n goede punten dusdanig goed dat je de minpunten niet eens meer ziet.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 13:07

Raineri schreef:
Verder zijn mijn eisen niet zo zwaar: zelfstandig ademen en zindelijk is een pre.

:')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 13:11

Chickyy schreef:
NIVEA.. Niet Invullen Voor Een Ander is een mooie om altijd toe te passen.. Wat wil je zelf? Dat is het enige wat er toe doet..

Janine wil dus een langere man. Klaar dan toch?
De vijver zal wat minder groot zijn, maar de ene heeft die eisen en de andere heeft weer andere eisen.

Ik ben dan niet op zoek maar mijn eisenpakket zou zo belachelijk groot zijn dat er eigenlijk niemand aan kan voldoen. De lengte is dan weer niet echt een issue, groter dan 1.75 m is al prima. :')
Maar verder vind ik eigenlijk maar heel weinig mannen aantrekkelijk, echt zelden.

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 14:28

Iedereen heeft wel een eisenpakket, de èèn wat groter dan de ander en dat geeft niks. Het is uiteindelijk waar je voor openstaat en vanaf kan/wil wijken.

Net zo goed als een rugzak, bij de èèn een volle en de andere is het een kleintje. Je hoopt dat er niks meer bijkomt! Soms tref je iemand die er wat bij stopt en soms iemand die hem wat leger maakt. Thats life!
Zolang je geen verwachtingen hebt kan het ook niet tegenvallen.

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 14:52

Hey,

Ik heb morgen een zesde date met iemand maar ik heb gezien dat hij zijn Bumble profiel heeft aangepast. Hieruit maak ik op dat hij verder aan het swipen is.

Wat zouden jullie doen? Ik wil het liefst afzeggen nu en hem niet (nooit) meer zien.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 14:57

Ik zou het bespreken. Er kunnen legio redenen zijn waarom het profiel is aangepast. Bijvoorbeeld omdat hij zichzelf van de markt haalt. Omdat zijn bezette vriend eens wilde swipen. Omdat hij nog meer visjes in het water heeft. Omdat hij zich verveelde. Omdat hij jou niet genoeg ziet zitten. Omdat hij bindingsangst heeft...

Zeker als je elkaar al wat vaker hebt gezien zou ik het gewoon vragen. En dan niet veroordelend: "waarom heb je dat gedaan?!?" Maar in een gesprek. "Ik zag dat je... ik ben nieuwsgierig, ben je nog actief?"

Misschien heeft ie een goede reden. Misschien is het een zak hooi. Maar dan geef je hem wel een kans om dat uit te leggen en verban je niet iemand uit je leven op een aanname die wellicht niet eens klopt.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 15:02

Hebben jullie al uitgesproken dat je exclusief bent? Zo niet dan zou ik er niet te zwaar aan tillen.

Maar je kunt het altijd even bespreken als je hem weer ziet. Zonder gesprek alles afkappen is ook zonde

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 15:05

Ja jullie hebben wel gelijk. Ik swipe eerlijk gezegd ook zelf nog steeds. Reden omdat ik ook niet weet of dit meer gaat gaat worden tussen ons (ik wil wel).

Misschien heb ik wel een van z’n vrienden geswiped ofzo.

Nou ja, wel lastig. Morgen hebben we afgesproken maar daar is nog niks concreet over (ook slecht teken natuurlijk). Moet het maar even afwachten :=

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 15:06

Biks2 schreef:
Hey,

Ik heb morgen een zesde date met iemand maar ik heb gezien dat hij zijn Bumble profiel heeft aangepast. Hieruit maak ik op dat hij verder aan het swipen is.

Wat zouden jullie doen? Ik wil het liefst afzeggen nu en hem niet (nooit) meer zien.

Dat betekent dus dat jij ook nog op Bumble zit? Hij kan dus hetzelfde denken.. Spreek het uit, vraag wat hij wil en geef aan wat jij wil..

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 15:07

Biks2 schreef:
Ja jullie hebben wel gelijk. Ik swipe eerlijk gezegd ook zelf nog steeds. Reden omdat ik ook niet weet of dit meer gaat gaat worden tussen ons (ik wil wel).

Nou ja, wel lastig. Morgen hebben we afgesproken maar daar is nog niks concreet over (ook slecht teken natuurlijk). Moet het maar even afwachten :=

Waarom afwachten? Je kunt zelf ook iets voorstellen en het concreet maken?

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 15:08

Ik heb al aangegeven wat ik wil en wat ik van hem vindt. Hij komt niet over de brug met zijn wensen (had hij nog niet over nagedacht zei hij). Maar hij vond wel dat ik een punt had dat het belangrijk was om na te denken dus dat is hij gaan doen. Morgen zouden we er een serieus gesprek over voeren of we dan wel of niet verder gaan met elkaar. Maar nu lijkt het net alsof die keuze al is gemaakt en hij mij niet informeert voordat hij verder gaat

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 15:10

Chickyy schreef:
Biks2 schreef:

Ik wil niet opdringerig overkomen en nu voel ik me al helemaal niet in de positie om initiatief te nemen, want volgens mij wilt hij mij dus niet (meer) :+

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 15:11

Biks2 schreef:
Ik heb al aangegeven wat ik wil en wat ik van hem vindt. Hij komt niet over de brug met zijn wensen (had hij nog niet over nagedacht zei hij). Maar hij vond wel dat ik een punt had dat het belangrijk was om na te denken dus dat is hij gaan doen. Morgen zouden we er een serieus gesprek over voeren of we dan wel of niet verder gaan met elkaar. Maar nu lijkt het net alsof die keuze al is gemaakt en hij mij niet informeert voordat hij verder gaat

Dat is jouw aanname.. Wacht gewoon morgen even af wat hij dan zegt..

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 15:12

Biks2 schreef:
Chickyy schreef:

Ik wil niet opdringerig overkomen en nu voel ik me al helemaal niet in de positie om initiatief te nemen, want volgens mij wilt hij mij dus niet (meer) :+

Initiatief nemen is toch niet opdringerig? Hou op zeg.. Niet zo onzeker, dat is pas onsexy :n

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 15:14

Wat jij doet is selffulfilling prophecy.. Je denkt dat hij je niet wil, dat straal je (onbewust) uit en dat komt dan ook uit..

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 15:16

Chickyy schreef:
Wat jij doet is selffulfilling prophecy.. Je denkt dat hij je niet wil, dat straal je (onbewust) uit en dat komt dan ook uit..

Ja?

Ik vind het lastig, neem wel initiatief hoor. Ik laat hem echt niet altijd als eerste appen, en kom ook met ideeën. Maar wil ook graag dat het uit zijn kant komt, en ik krijg heel vaak traag antwoord.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 15:18

Ik zou het er morgen met hem over hebben en zeker niet via whatsapp. Gewoon even afwachten en proberen niet te veel zelf in te vullen...

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 15:18

Biks2 schreef:
Chickyy schreef:

Ja?

Ik vind het lastig, neem wel initiatief hoor. Ik laat hem echt niet altijd als eerste appen, en kom ook met ideeën. Maar wil ook graag dat het uit zijn kant komt, en ik krijg heel vaak traag antwoord.

Dan kun je jezelf afvragen wat jij wil.. Kijk niet naar wat jij voor iemand voelt, maar naar het gevoel dat iemand jou geeft. Blijkbaar geeft deze man jou niet een heel fijn gevoel..

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 15:20

Zal ik vragen of hij mij kan bellen vandaag?

Ik weet niet of ik wil wachten tot morgenavond. En we hebben ook nog nieteens een tijd afgesproken voor morgen, dus dat kan ook het onderwerp van gesprek zijn.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 15:26

Biks2 schreef:
Zal ik vragen of hij mij kan bellen vandaag?

Ik weet niet of ik wil wachten tot morgenavond. En we hebben ook nog nieteens een tijd afgesproken voor morgen, dus dat kan ook het onderwerp van gesprek zijn.

Maar dan ga je bellen om te zeggen dat hij nog actief op Bumble is geweest. Ik vind dat wel controlerend overkomen...

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 15:29

Haha ja klopt, dat ga ik ook niet zeggen. Ga beginnen over de plannen morgen en zal even vragen of er iets veranderd is. We hebben elkaar nu meer dan een week niet meer gezien en het contact werd steeds minder dus ja

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 15:33

Biks2 schreef:
Haha ja klopt, dat ga ik ook niet zeggen. Ga beginnen over de plannen morgen en zal even vragen of er iets veranderd is. We hebben elkaar nu meer dan een week niet meer gezien en het contact werd steeds minder dus ja

Dat lijkt me een beter idee :)

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 15:40

Heb je zijn nummer? Dan zou ik hem zelf even bellen.
"Hey, over morgen: zullen we dit en dit gaan doen? Zo laat?"
Dan hoor je vanzelf wel of hij daar zin in heeft. Ik ben zelf enerzijds meer van het appen, maar vind het wachten daarna zoooo vreselijk. Dus daarom liever bellen. Dan trek je de pleister er in één keer af en kun je daarna ook nog trots zijn op jezelf dat je zo lekker pro actief bezig bent geweest.

Nu ik hoor dat je zelf ook nog aan het swipen bent, vind ik het een beetje pot-->ketel dat je het naar vind dat hij nog swipet haha.

Een goed gesprek lijkt me op zijn plaats :)

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 15:48

Ja hij is nu werken dus gaat niet opnemen. Ik heb gevraagd of we vanavond kunnen bellen.

Qua dat ik zelf verder swipe, ik snap je wel daarin. Mijn reden hiervoor is dat vrij snel kenbaar heb gemaakt wat ik wil en na date 3 ook gezegd dat ik hem wel zag zitten. Nog niet verliefd natuurlijk, maar wel leuk. Ik krijg dus NUL terug qua wat hij wilt en of hij mij leuk vindt. Iedereen zegt dan, kijk naar zijn acties en niet naar woorden, en die acties zaten juist wel goed. Maar ergens knaagde het toch, dat ik geen duidelijkheid kreeg. Omdat die voor morgen op de planning staat had ik inderdaad in die tussentijd niet verder hoeven te gaan swipen, maar wilde mijn blik alvast verruimen zodat de eventuele teleurstelling mee zou vallen.