996981 schreef:En terecht dat we open gaan (al ben ik echt teleurgesteld dat wederom de horeca aan het kortste eind trekt. Waarom in godsnaam?)
[ [url=m/Et63Or.jpg]Afbeelding[/url] ]
https://nos.nl/artikel/2413138-nederlan ... -wel-nodig
Hoe omikron zich gedraagt lijkt in de verste verte niet op de modellen waarop het beleid gebaseerd is. Als je er in het bedrijfsleven zo naast zit met je voorspellingen kun je een andere baan zoeken
[ [url=m/lPx9y8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Omikron lijkt de uitgelezen kans om immuniteit op de bouwen.
Dank voor deze cijfers/grafieken, mooi om naast elkaar te zien. Ik denk ook dat omikron dé uitgelezen kans is om Covid te normaliseren en daarmee de wereld uit te helpen qua maatregelen. Ik draag mn steentje bij, ik snotter mee
(positief getest, volledig gevaccineerd alleen een loopneus so far ondanks zwangerschap). Als je de verwachtte 80.000 besmettingen op 18 miljoen mensen gooit (zal minder zijn ivm kinderen) duurt het 225 dagen totdat iedereen een rondje heeft gehad
, ook de niet gevaccineerden. Krijgt uiteindelijk ook iedereen immuniteit

en dat is waar de meesten voor vakantie natuurlijk geen zin in hebben.
Het is in de praktijk anders als dat er voorgespiegeld wordt. Mijn broer en schoonzus zijn niet geënt en gewoon met de kerst bij ons op bezoek geweest. We zijn uit eten geweest, hebben gerodeld enz. Zij zouden geen skipas kunnen kopen, maar daar kwamen ze ook niet voor.
Wat ik wil zeggen is dat ze hun eigen regels gewoon niet eens kunnen handhaven.
aan die meerderheid.
en vooral eens dankbaar vanwege het bovenstaande; dat de samenleving collectief de ramp vóór vaccins door gedrág afgewend heeft. Heeft afgezien voor de zorg en de kwestbaren zonder zélf veel last van het virus te hebben. Denk daar eens aan; dat de overóvergrote meerderheid ook vóór vaccins niet/nauwelijks last had van covid.
aan de samenleving.