Ervaring met vinted

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-23 14:03

Alja schreef:
Er komt altijd een review
Doe je het niet zelf dan komt er een automatische van vinted

Niet als je alleen koopt.

tengeltje11

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-23 14:21

Idd, enkel als verkoper komt er altijd een review

havermout

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 08:50

Ik heb nu voor het eerst dat een koper een ander artikel heeft gekregen dan ik verstuurd heb. Is bij de DHL iets misgegaan. Ze heeft op Vinted aangegeven dat er een probleem is omdat het artikel niet klopt. Ik heb haar mijn mail van DHL verstuurd. Wat zijn stappen die wij kunnen ondernemen? Want ergens is er natuurlijk nog iemand die het verkeerde artikel ontvangen heeft. Wel vervelend. Gelukkig gaat het vanuit mijn kant om iets van speelgoed van €5..

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 09:50

Vinted gaat erachteraan, kan het pakket niet gevonden worden dan krijgen jullie allebei het bedrag uitgekeerd van vinted.

tammiebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 11:08

Inderdaad, heb ik vorige maand ook gehad. Koper en ontvanger krijgen geld terug

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 23:09

Als 3 artikelen samen 21 euro kosten en het met bundelkorting op 16 euro nog iets komt, dan vind ik het heel irritant als iemand 11 euro biedt. :+

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 13:47

Afbeelding
Ik wil geld naar mijn rekening overmaken maar ik krijg deze melding? Wat moet ik doen? Kan geen rekening toevoegen

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 16:36

Vorig jaar voor het eerst iets gekocht op Vinted, vanuit Nederland en de kwaliteit was mager (niet aangegeven beschadiging en ski jas was zo lek als een zeef)

Nu voor de 2e keer iets gekocht, moet uit Italië komen! Hopelijk gaat dat goed. Heb wel kopersbescherming,maar goed ook, want stond helemaal geen beschrijving bij. Maar mooie prijs, dus ik heb de gok genomen. Nu hopen dat snel hier is, volgens Vinted tussen de 4 en 6 dagen.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 18:03

Ik ben nu sinds kort aan het verkopen op Vinted en krijg nu voor het eerst deze melding:

Afbeelding

Komt dit vaker voor?
Ik krijg nu mn pakketje terug en de koper zijn/haar geld?

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 18:12

Ja, ik heb het ook al 2 keer gehad. 1 keer ging het pakketje retour, maar heeft de oorspronkelijke verzender het nooit meer ontvangen.

cocktailtime

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 22:02

Zal er nog een actie komen met betrekking tot de verzendkosten met black friday ofzo.
Soms is italie echt duur in bepaalde dingen verzenden.

Trouwens wij als nederlanders kunnen niet in luxemburg kopen. Toevallig heb ik het via een vriendin die weer een belgische collega had die t voor mij heeft gekocht. Een enorme prijs omweg.
Maar je krijgt geen koopknop te zien

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 22:04

Spiegel is goor haha.! Maar net nog een hele mooie wollen RL blazer ontvangen. Super mooi stofje en ben ook helemaal weg van de kleur.

Afbeelding

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 00:02

Hoezo jullie in NL kunnen geen ads van Luxemburgse gebruikers kopen? Maar wel zien?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 00:14

Ja heel vaag. Je ziet de ad maar er is geen kopen knop -O- Dit is in mijn beleving altijd al zo.

Liannevh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 09:16

Klopt, dat komt omdat ze geen vervoer aanbieden vanuit Luxemburg naar Nederland. Toen mijn man een keer iets echt graag wilde hebben uit Luxemburg hebben we het naar een pakketpunt in België laten sturen en daar afgehaald.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 09:19

zonnebloem18 schreef:
Ja, ik heb het ook al 2 keer gehad. 1 keer ging het pakketje retour, maar heeft de oorspronkelijke verzender het nooit meer ontvangen.

Nou fraai is dat. :')
Het gaat hier om een spel van maar € 2, dus daar gaan we ook niet wakker van liggen ofzo.
Maar ik vraag me dan af waarom het niet gelukt is en of het inderdaad wel terug komt.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 09:44

Hier kort geleden ook gehad, met DHL, was niet eens op pakketpunt aangekomen en al terug, super vaag. Soms komt het wel retour afzender, soms niet.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 09:56

Oh ja had ik pas ook. Heb die verkoopster een mail gestuurd omdat ik het niet snapte. En zei woonde vlakbij de Franse grens met familie in Frankrijk. Ze heeft helemaal meegedacht en was dat weekend in Frankrijk. Dus het item voor mij gereserveerd, toen ze in Frankrijk was het adres aangepast, ik heb het gekocht, het weekend erna werd het in Frankrijk verzonden.
Hele omweg, maar vond het wel heel erg lief dat ze zo meedacht. :')

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 10:23

Wow, dat is wel echt een betrokken verkoopster, Kaitlyn.

Ik had vorige week ook iets. Ik had iets voor Sinterklaas gezien voor mijn zoontje, een bod gedaan, bod werd geaccepteerd met zelfs een reactie erbij, dus gekocht. Vervolgens krijg ik na de verstrijktermijn van het verzenden bericht dat het pakket niet verzonden is door de verkoopster. Ik heb haar nog een berichtje gestuurd, maar daar heeft ze nooit meer op gereageerd.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 10:35

Met zelfs een reactie erbij? Zelfs?
Ik vind dat zo raar, als ik iets verkoop stuur ik altijd een berichtje, met bedankt voor je koop en zal het goed verpakken en blabla. En ook soms ook nog foto's van het pakket (bij grotere bedragen).

Ik had een keer een bod gedaan en dat werd geaccepteerd, toen zag ik dat ze hier uit de buurt kwam, dus ik vroeg of ik het mocht komen halen. Ook niets meer van vernomen. :n Dan niet.

Heb ook een aantal zeer vertraagde pakketten.. Die zijn nu 2 weken onderweg ofzo, vraag me af of die nog wel een keer gaan aankomen. Vinted geeft aan dat na een bepaalde periode tot een bepaald bedrag wordt uitgekeerd als het niet zo is, iemand daar al ervaring mee?

Gelukkig gaat het vaker wel goed dan niet goed verder.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 10:47

Niwla schreef:
Wow, dat is wel echt een betrokken verkoopster, Kaitlyn.

Ik had vorige week ook iets. Ik had iets voor Sinterklaas gezien voor mijn zoontje, een bod gedaan, bod werd geaccepteerd met zelfs een reactie erbij, dus gekocht. Vervolgens krijg ik na de verstrijktermijn van het verzenden bericht dat het pakket niet verzonden is door de verkoopster. Ik heb haar nog een berichtje gestuurd, maar daar heeft ze nooit meer op gereageerd.

Ja ik zou niet snel die moeite doen voor een truitje van €20. Maar aan de andere kant; als je toch al regelmatig daar bent dan zou ik het ook wel willen doen.
Ben overigens heel blij met het truitje haha :D

Waardeloos is dat hé? Zo had ik 2 jassen gekocht voor bij de paarden. Bundel gekocht, contact, ineens reageerde meid niet meer, spullen werden niet verzonden. Stik in je jassen. :=

Ik vind het ook zelfs hoor. De meeste verkopers krijg ik echt geen bericht van. :')

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 10:51

Ik heb echt nog nooit een verloren pakket gehad *klopt af*
Wel eens iets dat bij Homer wéken onderweg was, maar ben rustig blijven wachten en toen kwam het toch.

Als er iemand hulp nodig heeft met iets uit luxemburg halen, piepen jullie maar. Ik kom bij gelegenheid ook wel in NL.

Zouden die vertragingen nu ook niet te maken hebben met de aanloop naar december? Heel binnenkort start de pakjesmarathon van black friday - sint - kerst - oudjaar...

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 15:00

We hebben onlangs ook gehad dat Vinted dacht dat wij commercieel waren, omdat het zoveel was. Hoppa.. 177 advertenties verwijderd en niet meer terug te halen natuurlijk.
We verkopen oa games voor consoles, en ja we hebben dezelfde spellen, maar voor verschillende consoles. Maar daar was Vinted in het begin dus niet zo blij mee :roll:

Als je er dan een paar andere dingen op zet, die niets met die games te maken hebben, is het weer goed.
Blijf het bijzonder vinden..

Hier net weer een pakketje met kleren voor de kinderen binnen, in een action tas, dikke prima :) Zag er keurig uit! Ik vind Vinted leuker dan marktplaats. :)

98xsophiex98

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 15:15

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 18:22

RL valt klein. Label en logo zien er uit als normaal, maar ik ben een RL newbie.