corinep schreef:Curlingouders!
Ohh dit. Paar jaar terug kwam er iemand bij mij thuis met een kind van 2. Werd my van te voren even toegefluisterd dat xx geen nee mag Hebben want kan daar niet tegen.
Ze zijn slechts eenmalig geweest

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daks schreef:corinep schreef:Curlingouders!
Ohh dit. Paar jaar terug kwam er iemand bij mij thuis met een kind van 2. Werd my van te voren even toegefluisterd dat xx geen nee mag Hebben want kan daar niet tegen.
Daks schreef:corinep schreef:Curlingouders!
Mkango schreef:https://nos.nl/artikel/2379142-7-50-eur ... -te-leggen
"We willen geen tweedeling in de samenleving," tot er geld te halen was.
nicole_floor schreef:Precies dat laatste idd. Festivals, evenementen, dikke prima, maar musea, restaurants etc. nee.Mkango schreef:https://nos.nl/artikel/2379142-7-50-eur ... -te-leggen
"We willen geen tweedeling in de samenleving," tot er geld te halen was.
Dat ik voor een evenement/festival een toegangstest moet doen(betalen) prima. Maar was niet van plan omdat voor een restaurant te doen..
Nayomie schreef:Exact.Ja, arme gezinnen die een dagje weg willen. Is zo voor sommige gezinnen geen doen meer.
Daks schreef:Ik heb weinig vertrouwen meer in de Nederlandse overheid dat ze dit niet tot in den treuren blijven rekken met allerlei vage RIVM-getalletjes en argumenten die kant noch wal raken.Gewoon helemaal niet testen voor iets. Op de lange termijn dan. Sorry maar wat voor maatschappij krijgen wij op deze manier. Als toch iedereen gevaccineerd is zou, het onderhand klaar moeten zijn met dit drama
Ineke2 schreef:Ik heb een afte onder mijn bovenlip en die doet verrot zeer
michelle___ schreef:Een mens op marktplaats, die bijna een maand later komt klagen dat ze niet tevreden is... Wat moet ik ermee.