Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marije_1997 schreef:Het is in de transport sector, corona verneukt alles. Kan elke dag wel bellen, maar dat word ik niet wijzer van. Heb vandaag gemaild, dat bedrijf belt me morgen. Maar heb dan ook een sollicitatie. En als ik daar per direct word aangenomen, dan weet ik het wel. Irritant zijn levert je geen baan op. Zo werkt dat helaas niet. Ik gun ze met deze tijden echt wel de tijd, maar ik moet ook door. Heb er wel eerst al constant achter aan gezeten. Laatste keer toen ik ze gesproken heb, zouden ze mij terug bellen omdat alles nog niet duidelijk is.
karuna schreef:Gelukkig geen last meer van, zo rottig is dat en niet te voorkomenrot hormonen.
Chanicha dik vest aandoen?
Hier mijn paps, echt soms snap ik niet waarom hij zo blijft drammen. Wat hij in zijn hoofd heeft moet nu, ten koste van alles desnoods.hij is opeens zo ongeveer zijn huis aan het leeghalen,
alles dat niet dagelijks nodig is wil hij hals over kop weghebben. Ik kan hem daar op deze afstand niet mee helpen. Niet dat hij rustig doet met zijn lijf, welnee gewoon doorgaan tot je geen lucht meer hebt en dan nog.
Nu wilde hij eea weggooien dat ik graag wil hebben, want herinneringen of van mij geweest. Alleen "even" ophalen is een dagvullend programma. En ivm de covid maatregelen ook niet percee een accute noodzaak. Hij is risico groep, ik ook en het is een beste reis erheen ook nog. En ik ben enorm moe ook nog.
Heb hem dat afgelopen week meerdere keren gemaild en gezegd. Het duurt even voor ik kan dus heb aub even geduld en leg het weg. Het gaat om hooguit een plastic tasje spullen. Maar het moet nu! Dat gaat niet dus mogelijk wordt het gewoon weggegooid want even een tasje laten staan voor een week.![]()
![]()
ik ga niet koste wat kost met veel een te moe lijf "even" een kleine 200 km autorijden om wat spullen op te halen. Ook niet verantwoord zo n eind te rijden nu door de moeheid.
Vanillia schreef:Ooh dat ken ik ZoeyDercks, zo hatelijk! Bij jou wordt er voor je gemest toch? Bij die van mij is de waterbak laatst 3x in nog geen 48 uur blijven lopen en ik moet zelf mesten
karuna schreef:Zigranta dat wil hij dan ook weer nietDaarom erger ik me er ook aan.
. Zwaar is het niet, mogelijk wel kwetsbaar. Oa een kerststalletje met figuurtjes dat ze met hun huwelijk in 1964 hebben gekregen. En wat kerstballen, lichtslingers en meer van dat spul. Er blijft geloof ik alleen praktisch spul over. De aankleding is weg, net als zijn passie destijds oude cameras en radios. Zijn fotografie spullen enz. Dit waren de laatste spulletjes geloof ik. Alsof hij niks meer van zijn leven wil bewaren want lekker makkelijk voor ons als hij overlijdt. Ik vermoed dat dat er achter zit
Vanillia schreef:Wat sneu van je haantje LukieBradley
Haha oh ik herken dat zo MyWishMax! Zou op zich best wat willen delen om wat extra tips te krijgen, maar ik weet zelf ook wel dat het nog lang niet perfect is en heb geen zin om tot op de grond afgebrand te worden
Britta31 schreef:karuna schreef:Zigranta dat wil hij dan ook weer nietDaarom erger ik me er ook aan.
. Zwaar is het niet, mogelijk wel kwetsbaar. Oa een kerststalletje met figuurtjes dat ze met hun huwelijk in 1964 hebben gekregen. En wat kerstballen, lichtslingers en meer van dat spul. Er blijft geloof ik alleen praktisch spul over. De aankleding is weg, net als zijn passie destijds oude cameras en radios. Zijn fotografie spullen enz. Dit waren de laatste spulletjes geloof ik. Alsof hij niks meer van zijn leven wil bewaren want lekker makkelijk voor ons als hij overlijdt. Ik vermoed dat dat er achter zit
Is er niet een lieve bokker die in de buurt woont en het op wil halen en voor je bewaren.