Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tienus63 schreef:lenaa_tje schreef:https://www.rtvnoord.nl/nieuws/710354/W ... oronavirus Positief dit!
Op zich heel positief. Maar ik vraag me af of 0 positieve uitslagen gelijk is aan geen personen met coronabesmetting onder de leden en het is en een blijft een momentopname.
Maar zeker positief signaal.
Nu hopen dat andere regio’s ook zelfde resultaten hebben.
verootjoo schreef:SusanH schreef:Maar die mensen zitten toch niet op een gesloten afdeling met een RM? Dan kun je ze hooguit adviseren niet te gaan. Maar je mag ze niet tegen houden.
Nee idd geen gesloten afdeling.
Maar volgens mij mochten in heel NL instellingsbewoners niet naar buiten toch?
Ik vind het iig erg triest.
imaudy schreef:Als je het hele artikel gelezen heb, is hij er op zijn plek dan?
_Penotti schreef:Zou hij er nu alleen heen moeten zou hij waarschijnlijk niet mogen.
Helaas te weinig plekken. Belachelijk genoeg maar waar.
Maar gelukkig zijn ze (en daarmee bedoel ik niet de verpleging) nog niet zo bot hem eruit te gooien na het overlijden van zijn vrouw.e
Ik hoop dat hij nog lang mag fietsen.
imaudy schreef:_Penotti schreef:Zou hij er nu alleen heen moeten zou hij waarschijnlijk niet mogen.
Maar gelukkig zijn ze (en daarmee bedoel ik niet de verpleging) nog niet zo bot hem eruit te gooien na het overlijden van zijn vrouw.e
Als er te weinig plekken zijn dan kunnen ze die kamer toch beter geven aan iemand die het hard nodig heeft? Dan voor meneer een plek met wat minder, maar wel passende zorg.
imaudy schreef:_Penotti schreef:Zou hij er nu alleen heen moeten zou hij waarschijnlijk niet mogen.
Als er te weinig plekken zijn dan kunnen ze die kamer toch beter geven aan iemand die het hard nodig heeft? Dan voor meneer een plek met wat minder, maar wel passende zorg.
Sizzle schreef:Ik zie de relevantie totaal niet wat fietsen met wonen te maken heeft.
De boodschap die ik nu lees is dat het volledig acceptabel is om mensen die niet meer kunnen fietsen eenzaam op te sluiten en fietsende ouderen uit hun woning te gooien omdat ze anders misschien in opstand kunnen komen tegen eenzame opsluiting.