Sodera schreef:Dat is er dus eentje die ik niet meer van Netflix krijg; Vikings... Dus helaas niet...
Ik kijk het tegenwoordig via Ziggo, daarvoor via iets wat op Bokt niet mag worden besproken. Geen idee of jij Ziggo hebt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Britta31 schreef:Miesemuisje schreef:Dat k door mn zoontje sinds 4.15 al wakker was en sowieso maar 4 uur had geslapengelukkig kon mn vriend wat later beginnen en heb ik nog even kunnen slapen net
Kan je vanmiddag als je zoon zijn middagslaapje heeft ook niet even gaan rusten?
Citaat:Ikea #Barendrecht (en de andere vestigingen in NL) zijn vandaag weer geopend. Lange rij bij de ingang: *knip* Lange rijen al bij Ikea Barendrecht *knip*
xDenies schreef:Natuurlijke selectie blijft van kracht.Citaat:Ikea #Barendrecht (en de andere vestigingen in NL) zijn vandaag weer geopend. Lange rij bij de ingang: *knip* Lange rijen al bij Ikea Barendrecht *knip*
En dan een foto waar iedereen lekker hutjememutje staat te wachten tot ze naar binnen mogen. Werkelijk waar
Lau07 schreef:Dat gisteren tijdens Koningsdag opeens mijn 90 jarige opa en oma bij ons thuis langskwamen omdat ze zich zo verveelden na het binnen zitten.
Zitten wij potverdorie al weken thuis om de zwakkeren in de samenleving te beschermen, gaan de zwakkeren er ineens zelf op uit.
Foaly schreef:Marije_1997 schreef:Thuis kun je ook genieten van het mooie weer.
Tenzij je geen tuin hebt... ik zit al vijf weken te balen in mijn studio zonder buitenruimte. Maar blijf wel zoveel mogelijk binnen, ook al heb ik elke vierkante centimeter muur nu wel gezien
Whale schreef:Lau07 schreef:Dat gisteren tijdens Koningsdag opeens mijn 90 jarige opa en oma bij ons thuis langskwamen omdat ze zich zo verveelden na het binnen zitten.
Zitten wij potverdorie al weken thuis om de zwakkeren in de samenleving te beschermen, gaan de zwakkeren er ineens zelf op uit.
Ineens? Dat doen ze al weken...
Lau schreef:Wat is dat toch voor gezeik dat de hele huisartpraktijk tegelijk met pauze moet... ik krijg nu een bericht van de apotheek wat redelijk essentieel is dat het NU opgelost word. En natuurlijk is ook de hele apotheek met pauze tot 2 uur. Echt wat een gezeik.....
Marije_1997 schreef:Lau schreef:Wat is dat toch voor gezeik dat de hele huisartpraktijk tegelijk met pauze moet... ik krijg nu een bericht van de apotheek wat redelijk essentieel is dat het NU opgelost word. En natuurlijk is ook de hele apotheek met pauze tot 2 uur. Echt wat een gezeik.....
Ja en die pauzes duren geen half uur zoals normale mensen hebben, maar 2 uur. Koffiepauze bij onze huisarts duurt ook altijd mega lang.
Mars schreef:Oh dat snap ik ook nooit, inderdaad worden pauzes bij de meeste bedrijven afgewisseld zodat je altijd geholpen kunt worden. Maar op een of andere manier is dat bij artsen en apotheken niet mogelijk ofzo? Hier is alles ook van 13.00 tot 14.00 dicht.