Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 10:29

Sodera schreef:
Dat is er dus eentje die ik niet meer van Netflix krijg; Vikings... Dus helaas niet...

Ik kijk het tegenwoordig via Ziggo, daarvoor via iets wat op Bokt niet mag worden besproken. Geen idee of jij Ziggo hebt :P

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 10:32

Britta31 schreef:
Miesemuisje schreef:
Dat k door mn zoontje sinds 4.15 al wakker was en sowieso maar 4 uur had geslapen :z gelukkig kon mn vriend wat later beginnen en heb ik nog even kunnen slapen net

Kan je vanmiddag als je zoon zijn middagslaapje heeft ook niet even gaan rusten?

Hij slaapt nooit langer dan 45 min, uitzonderlijk een keer een uurtje :7 maar ga elk dutje wel even liggen in ieder geval!

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 10:35

Natuurlijke selectie blijft van kracht.

Citaat:
Ikea #Barendrecht (en de andere vestigingen in NL) zijn vandaag weer geopend. Lange rij bij de ingang: *knip* Lange rijen al bij Ikea Barendrecht *knip*

En dan een foto waar iedereen lekker hutjememutje staat te wachten tot ze naar binnen mogen. Werkelijk waar :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 10:42

xDenies schreef:
Natuurlijke selectie blijft van kracht.

Citaat:
Ikea #Barendrecht (en de andere vestigingen in NL) zijn vandaag weer geopend. Lange rij bij de ingang: *knip* Lange rijen al bij Ikea Barendrecht *knip*

En dan een foto waar iedereen lekker hutjememutje staat te wachten tot ze naar binnen mogen. Werkelijk waar :Y)

Zorgt er wel voor dat verstandige mensen overblijven. Ik snap het niet. Met z'n allen massaal weggaan, terwijl we thuis moeten blijven. Hier was het afgelopen weekend op de weg mega druk met gezinnen en oude mensen. Thuis kun je ook genieten van het mooie weer.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 10:44

Marije_1997 schreef:
Thuis kun je ook genieten van het mooie weer.

Tenzij je geen tuin hebt... ik zit al vijf weken te balen in mijn studio zonder buitenruimte :'). Maar blijf wel zoveel mogelijk binnen, ook al heb ik elke vierkante centimeter muur nu wel gezien :+

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 10:51

Lau07 schreef:
Dat gisteren tijdens Koningsdag opeens mijn 90 jarige opa en oma bij ons thuis langskwamen omdat ze zich zo verveelden na het binnen zitten.
Zitten wij potverdorie al weken thuis om de zwakkeren in de samenleving te beschermen, gaan de zwakkeren er ineens zelf op uit. ;(

Ineens? Dat doen ze al weken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 11:00

Foaly schreef:
Marije_1997 schreef:
Thuis kun je ook genieten van het mooie weer.

Tenzij je geen tuin hebt... ik zit al vijf weken te balen in mijn studio zonder buitenruimte :'). Maar blijf wel zoveel mogelijk binnen, ook al heb ik elke vierkante centimeter muur nu wel gezien :+

Als student zijnde snap ik wel dat je even naar buiten gaat hoor. Maar de meeste ouderen en gezinnen hebben wel een tuin of balkon. Vooral hier in de omgeving. Amper flats hier hahaha.

Vriendin van mij zit ook in haar studio, maar die gaat wel soms even naar buiten foto's maken bijv. Dan ben je er toch even uit. Ik ben zelf gezegend met lieve ouders waar ik nog mag wonen en een mooie ruime tuin, maar erger me wel door aan al die schreeuwende kinderen, ouderen en wielrenners. Je hoort de gekste dingen voorbij komen

Steeph

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 11:04

Een harde realiteitscheck met mijn eigen mentale gemoedstoestand. Tijd voor een potje janken.

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 11:08

Whale schreef:
Lau07 schreef:
Dat gisteren tijdens Koningsdag opeens mijn 90 jarige opa en oma bij ons thuis langskwamen omdat ze zich zo verveelden na het binnen zitten.
Zitten wij potverdorie al weken thuis om de zwakkeren in de samenleving te beschermen, gaan de zwakkeren er ineens zelf op uit. ;(

Ineens? Dat doen ze al weken...

Mijn opa en oma zijn de afgelopen weken braaf thuis geweest, tot gisteren dus -O-
We hebben ze naar huis gestuurd, wat heel sneu is, maar voor hun eigen bestwil. Ik begrijp echt niet dat die mensen allemaal zo dom zijn. Ik heb op Flakkee (waar ik woon) ook bovengemiddeld veel oude mensen gespot bij de tulpenvelden en op de fiets. Zo dom. :n

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 11:15

Collega die me op zaterdagavond belt (niet opgenomen) en vandaag zegt dat ze raar vind dat ik in mijn vrije weekend niet met werkzaken lastiggevallen wil worden. Het ging ook om iets totaal onbenulligs dat geen haast had.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 11:18

@ Lau07

In de eetwinkel waar ik werk op Flakkee komen er elke dag wel behoorlijk veel oudjes aanwaaien voor een ijsje. Daarna gaan ze het hutje mutje buiten op staan eten :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 11:21

Ik heb besloten dat de volgende keer dat er een bejaarde op 10cm langs mijn voeten langst rijdt in een scootmobiel ik er over heen ga hoesten. Terwijl ik netjes buiten een smoothiebar sta te wachten in een afgezet stukje. En de HELE steeg leeg is... Ik moest opzij springen maar stond al zowat tegen de gevel aan. Echt die man boeide het gewoon niet. {:)-:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 12:06

Herkenbaar :+ Afgelopen zondag stond ik ook in een leeg dorp, vlak bij een winkelraam om een briefje te lezen. Meters ruimte om mij heen: liep er een ouder echtpaar vlak achter me langs.. Ik had ze te laat gezien en ik kon natuurlijk niet het raam door om zelf afstand te nemen. Het valt me wel op hoor, doe ik moeite om afstand te houden: komen mensen zo dichtbij mij..

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 12:38

Wat is dat toch voor gezeik dat de hele huisartpraktijk tegelijk met pauze moet... ik krijg nu een bericht van de apotheek wat redelijk essentieel is dat het NU opgelost word. En natuurlijk is ook de hele apotheek met pauze tot 2 uur. Echt wat een gezeik.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 12:43

Lau schreef:
Wat is dat toch voor gezeik dat de hele huisartpraktijk tegelijk met pauze moet... ik krijg nu een bericht van de apotheek wat redelijk essentieel is dat het NU opgelost word. En natuurlijk is ook de hele apotheek met pauze tot 2 uur. Echt wat een gezeik.....

Ja en die pauzes duren geen half uur zoals normale mensen hebben, maar 2 uur. Koffiepauze bij onze huisarts duurt ook altijd mega lang.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 12:44

Marije_1997 schreef:
Lau schreef:

Ja en die pauzes duren geen half uur zoals normale mensen hebben, maar 2 uur. Koffiepauze bij onze huisarts duurt ook altijd mega lang.

Ja nou echt en elk normaal bedrijf gaat ook apart met pauze zodat iig iemand de telefoon opneemt.
En dan hebben ze bij de HA van 10 tot 11 overleg en van 12 tot 1 pauze... want dat is normaal ofz...

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 13:15

Oh dat snap ik ook nooit, inderdaad worden pauzes bij de meeste bedrijven afgewisseld zodat je altijd geholpen kunt worden. Maar op een of andere manier is dat bij artsen en apotheken niet mogelijk ofzo? Hier is alles ook van 13.00 tot 14.00 dicht.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 13:21

Mars schreef:
Oh dat snap ik ook nooit, inderdaad worden pauzes bij de meeste bedrijven afgewisseld zodat je altijd geholpen kunt worden. Maar op een of andere manier is dat bij artsen en apotheken niet mogelijk ofzo? Hier is alles ook van 13.00 tot 14.00 dicht.

Ja dat, en dan heb je dus dat bij alle andere mensen dus rond 12-13 pauze krijgen van hun werk. En dus ff de HA willen bellen maar dat kan dan dus niet. Echt top :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 13:30

Tandartsen, gemeentehuis, banken, ook die gaan nog niet allemaal met die tijd mee. :+

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 13:41

Bij onze dokter lunchen ze en daarna houdt de dokter een telefonisch spreekuur of doet visites dus zijn van 12.00 tot 14.00 dicht maar wel bereikbaar.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 14:13

Gigantische corona dip en ik ben er he-le-maal klaar mee. En ik weet dat ik niet alleen ben en dat ik me er gewoon aan moet houden, maar ik merk dat het gewoon echt heel flink effect begint te krijgen op mijn schoolprestaties en mijn stage. En daar baal ik van -O-

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 14:50

Menstruatiepijn echt heel erg en ik ben op werk. Pijnstillers beginnen in te werken dus dat is mooi, maar het is nog steeds pijnlijk. Zit hier ook nog tot half tien

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 15:10

Stress...
En we krijgen een hekwerk om het gehele erf volgende week, maar dan zullen we de reeën niet meer in de tuin zien. ;(

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 15:18

Ik zou eigenlijk vandaag op vakantie naar Spanje gaan en daar morgen mijn verjaardag vieren. Ik erger me dat ik er zo van baal. Dat ik even wat minder goed kan relativeren als normaal gesproken.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 15:20

Aan de moeder van mijn vriend...
We wonen helaas niet bij elkaar naast de deur waardoor het normaal gesproken al lastig was om elkaar regelmatig te kunnen zien, maar door de corona crisis hebben we elkaar al 2 maanden niet kunnen zien omdat zijn moeder het niet wil. Daar heb ik verder alle respect voor, we zijn allebei nog thuiswonend dus ouders hebben uiteindelijk toch de beslissende hand, maar het maakt het niet minder vervelend.

We hadden gehoopt dat, nu met een kleine versoepeling en de vakantie dat zijn moeder iets soepeler zou zijn met de vraag of we konden kijken dat vriend en ik elkaar weer kunnen zien. Zijn moeder vroeg meteen hoe we de 1,5 meter wilden gaan doen wanneer we bij elkaar zouden zijn.

Ik vind zijn moeder echt een schat van een vrouw en ben ontzettend blij dat ik zo in zijn familie ben opgenomen, maar ik vind het toch behoorlijk onredelijk. We zijn een jong stel, denken goed mee met opties om ervoor te kunnen zorgen dat we met zo min mogelijk mensen in contact komen, maar toch lijkt ze het wederom niet te willen hebben dat we elkaar mogen zien. Ik hoop zo erg dat ze toch inziet dat het voor een jong stel (23 en 24) ook gewoon lastig is deze hele situatie en dat het er echt niet makkelijker op wordt wanneer we elkaar niet kunnen zien, alleen via videocall.
Ik mis mijn vriend echt ontzettend erg....