Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 16:23

Ja. Dan maar sparen voor een paar mooie katten, kun je daar oud mee worden.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 16:26

Kat 1 heb ik al :D

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 16:42

@Martine_R: Ik zou er niet mee verder gaan inderdaad. Er moet iets zijn dat je aantrekt en dat kan misschien ook het appen zijn. Maar misschien zit je ex-date er toch nog een beetje tussen te porren inderdaad, zoals je zelf aangeeft. Ik heb je berichtjes even terug gelezen. Ik weet niet of je zozeer echt geen match ben met "2 maanden guy". Er zijn natuurlijk altijd verschillen in een relatie (in de breedste zin van het woord), maar het moeten wel overkomelijke dingen zijn. Die maniertjes, is dat heel vreselijk? Ikzelf heb trouwens meestal een aanloop nodig voor het verliefd worden, ik verwacht niet met 2 dates hoteldebotel te zijn.

Dankjewel! Wij waren bijna een jaar bij elkaar. Kort maar, eigenlijk. Maar het was vrij intens en we deden veel samen. Nadat ik gisteren zei dat het me beter lijkt dat we afstand nemen van elkaar vroeg hij direct of ik er alsjeblieft voor hem zou zijn in de ochtend met een klein appje. Zo verwarrend %). Dus ja, vanochtend was hij er weer. Ik heb nu gezegd dat ik over een week weer wil appen. Als ik er geen eindtijd op zet, denk ik dat hij toch weer zelf gaat appen.

@Zertab: Bedankt en ja, handig is het allerminst, maar dat is ook niet per se een eigenschap van de liefde :+.
Oh nee toch. Je moet hem echt niet projecteren op andere mannen hoor, daar word je echt gek van! Ben het eens met Relaxed. Je komt iemand tegen die leuker is en die veel beter voor je is :j. En ik ben het ook eens met MB, goed dat je al hulp hebt. Ik denk inderdaad dat je wellicht de gesprekken op een bepaalde manier in gaat waardoor het dood loopt. En dat is niet jouw schuld, maar misschien mis je gewoon een stukje rust?

@Relaxed: Dankjewel, ik denk ook dat het beter is zo. We maken elkaar op het moment alleen gelukkig wanneer we elkaar zien en die momenten zijn maar kort in vergelijking met een hele week/maand en daarna is het gemis weer ververst. Niet goed en inderdaad pappen en nathouden.

@Lynnepinny: Hoe lang is het uit nu? Dat je je hier meldt is al een klein stapje ;).

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 17:02

@Sorriso, bijna 4 maanden, maar ik kom hem nog wekelijks tegen op de sportvereniging :o dat maakt zaken zeker niet gemakkelijker, maar het gaat wel beter!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 17:53

Kun je het daten dan beter niet even helemaal laten zertab? Want op deze manier heeft het niet echt een positieve invloed op je leven.

Jammer djinnie. Hopelijk komt hij met een alternatief.

Bij mij is het denk ik dat ik vooral het enthousiasme mis en teveel vergelijk met mijn ex. Met hem had ik een goede klik via de app en we hebben heel wat afgebeld. Na een paar dagen was ik zo nieuwsgierig dat ik niet kon wachten om af te spreken En we hebben onze afspraak toen naar voren gehaald. En dat heb ik met mijn matches tot nu toe niet. Dus ik zie het swipen nu vooral als tijdverdrijf op de wc :')

Overigens was ik 3 jaar met hem samen. Ervoor moest ik mezelf ook wel een schop geven maar als ik onderweg was vond ik het meestal wel leuk

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 18:00

En dan al helemaal alleen blijven bedoel je?

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 18:04

Zertab schreef:

Ik denk dat dat voor jou eerst wel verstandig is ja. Je staat blijkbaar niet echt open voor iets nieuws, misschien dan even helemaal de focus op het daten weghalen? Vrijgezel zijn is niet het einde van de wereld.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 18:04

Nee even je focus verleggen op andere dingen en er even helemaal niet mee bezig zijn. Zodat je je volledig op jezelf kan focussen en op dingen die wel positieve invloed hebben. Het daten kun je op ieder gewenst moment weer oppakken.

Het is cliché maar je moet happy zijn met jezelf en met je leven. Anders word het verdomd lastig om een gezonde relatie op te bouwen. Hoe hard je ook probeert

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 18:05

Nee, pas weer gaan daten als je beter in je vel zit. Nu raak je alleen elke keer weer teleurgesteld en bevestigt terwijl je ook zelf een gedeelte 'verpest'. Wat heb je te verliezen als je alleen aan jezelf werkt? Juist niks, want ook niet elke keer dat rot gevoel.

En kom op, je bent hartstikke jong nog. Als jij niet tevreden bent met jezelf of alleen is een relatie echt niet de oplossing.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 18:31

Zertab schreef:

En sorry, niemand zit te wachten op een wanhopige meid. Dat werkt nou eenmaal niet

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 18:33

Zertab schreef:

Meid, je bent 23. Even niet Tinderen staat niet gelijk aan helemaal alleen blijven. Ik ben verder geen psycholoog en wil dat ook niet zijn: maar je bent wel een beetje gefocused op het alleen blijven. Is het misschien een idee om eerst tevreden met jezelf te zijn?
Ook omdat je in de topics over afvallen, best geconcentreerd bent op het afvallen en of het wel of niet lukt. Misschien is het handig om eerst op jezelf te focussen.
Maar dit en bovenstaande adviezen, zal je toch eerst zelf moeten gaan geloven. Anders is het een beetje tegen een muur aanpraten.

Martine_R: ik zou ook niet voor die 2 maanden date gaan. Als je het na 2 maanden nog niet voelt, dan denk ik niet dat het nog gaat komen. Ook om hem wel een klein beetje te beschermen, zoals je zelf al zegt.

Djinnie: wat jammer dat je date niet doorgaat. Maakt hij wel aanstalten om een nieuwe afspraak te plannen?

Ik heb wel een leuke match nu en leuk gesprek. Maar ik denk dat een echte date er niet van gaat komen. Ik verhuis woensdag (als de zomerstorm geen roet in het eten gaat gooien) voor onbepaalde tijd naar Terschelling :Y)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 18:34

Altijd fijn, vertellen waar je mee zit en dan uitgemaakt worden voor wanhopig. Dit maakt mijn dag meteen goed!!!! :)

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 18:42

Zertab schreef:
Altijd fijn, vertellen waar je mee zit en dan uitgemaakt worden voor wanhopig. Dit maakt mijn dag meteen goed!!!! :)

Stel je alsjeblieft even niet zo aan joh.

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 18:43

Zertab schreef:

Je krijgt zo ongeveer van alle kanten advies, en dat is het enige wat je eruit haalt?

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 18:45

Echt typisch Bokt weer dit. Nee, natuurlijk niet. Maar blijkbaar ben ik wanhopig, dus bespaar de moeite en energie maar om mij adviezen te geven.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 18:45

Het wordt een beetje vermoeiend nu en nogal sfeerbepalend.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 18:48

Er is 1 persoon die dit zegt, maar misschien moet je eens na gaan waarom je meteen die reactie aangrijpt om te zeggen dat niemand je advies hoeft e geven. Als je juist de rest leest probeert iedereen mee te denken. Maar 1 opmerking en het is typisch bokt???

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 18:48

Ja, alsof ik iemand mij wanhopig laat noemen. Zou niet gezond zijn als ik dat zou pikken. :')

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 18:49

MyWishMax schreef:
Er is 1 persoon die dit zegt, maar misschien moet je eens na gaan waarom je meteen die reactie aangrijpt om te zeggen dat niemand je advies hoeft e geven. Als je juist de rest leest probeert iedereen mee te denken. Maar 1 opmerking en het is typisch bokt???

Heb ik toch gezegd? Ik heb de reacties gelezen, maar heb er niet op gereageerd, omdat ik nog niet goed wist wat ik erop moest zeggen. Soms mag iemand best even nadenken en dingen laten bezinken.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 18:49

Zullen we gewoon van onderwerp veranderen? Zo geen zin in herhaling van herhaling.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 18:50

Joh doe ff normaal.. Je krijgt allemaal goede adviezen en alleen dat ene pik je eruit. Als je je overal zo op het negatieve focust wordt het een zwaar leven voor je.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 18:51

MarcoBorsato schreef:
Zullen we gewoon van onderwerp veranderen? Zo geen zin in herhaling van herhaling.

Yes please :j

Aight

Anyhow, in other news:

Ik heb een aantal leuke dates gehad, en nu een vast date-persoon waar ik alles tegen kan zeggen en we zitten allebei een beetje in hetzelfde schuitje dat we ook niet méér willen dan dit (ik wil even zoals hierboven ook mooi wordt gezegd ''de focus op mezelf leggen''). En daar zijn we allebei heel open en relaxed in. Fijn om dan toch fun te hebben!

MyWishMax

Wie wil er voor mij swipen? :')

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 18:52

Je kunt in de aanval schieten of even laten bezinken wat er gezegd is. Wellicht kom je anders op mensen over dan je zelf denkt.

Verder eens met MB. Wie heeft er nog een goed verhaal?