Storm schreef:Ik denk dat het bij tranen hetzelfde gaat als bij borstvoeding? Met kliertjes. Je lichaam maakt het zelf aan.
Beelddenker ziet nu mensen borstvoer huilen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mando schreef:Zou ik zelf niet doen maar dat is ieder voor zich natuurlijk.
Ligt ook aan de rede van ontslag en of je goed met collega's ging anders zou ik een pak koeken doen
Flowery schreef:Mando schreef:Zou ik zelf niet doen maar dat is ieder voor zich natuurlijk.
Ligt ook aan de rede van ontslag en of je goed met collega's ging anders zou ik een pak koeken doen
Koeken zijn inderdaad een goed idee! Mijn contract wordt niet verlengd vanwege ziekte (zit midden in mijn re-integratie). Dus heel leuk is het allemaal niet
Jolliegirl schreef:Flowery schreef:Koeken zijn inderdaad een goed idee! Mijn contract wordt niet verlengd vanwege ziekte (zit midden in mijn re-integratie). Dus heel leuk is het allemaal niet
Huh... Dan mogen ze je contract niet eens ontbinden....
Gini schreef:Dus eigenlijk is het een tijdelijk contract dat niet verlengd wordt? Dat is toch niet echt een ontslag in de zuivere zin van het woord?
Pepperrr schreef:Die wikilink doet het niet bij mij..
_Karlijn schreef:Pepperrr schreef:Ik lig wakker met de volgende vragen
- Waar haalt je lichaam het vocht vandaan als je moet huilen? Het is niet dat dat ineens 'op' is ofzo... Dus waar komt dat vandaan?
- Als je heel veel hebt gehuild, moet je dan ook extra drinken omdat je dan vocht kwijt bent?
En nu weer lekker slapen. Goeiemorgen
Ooooh dat vraag ik me ook al heel lang af! Kun je je tranenreservoirleeghuilen??