Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mand schreef:Fotograaf bezoekt een familie, waar duidelijk inteelt speelt. Dat geblaf is niet de hond, dat is die man![]()
https://www.skoften.net/skft/881222/fot ... -whitakers
eclair98 schreef:Ik ben blij dat het niet zo ver is gegaan bij al die koningen en koninginnen van vroegah. Had je een blaffende koning op de troon
[***] schreef:Ik zit een serie te kijken en daar werd op iemand ingestoken. (Jack Bauer, 24)
Moest ineens denken aan een luguber tafereel. Wat jaartjes terug inmiddels was er een filmpje waarbij in het volle daglicht een wat vollere vrouw welke op de grond lag. Bovenop haar zat (ik meen) haar ex welke wild op haar aan het insteken was. Die vrouw was aan het gillen en om hulp aan het roepen maar geen van de omstanders durfde in te grijpen. Een paar deden poging om dichtbij te opkomen, maar het duurde (voor mijn gevoel) super lang voordat iemand die man van haar af kreeg...
Vrouw in kwestie heeft de aanval we overleefd, maar had boven de 50 tal messteken.
Weet iemand welk filmpje ik dan bedoel?
Ben er best van slag van geweest toen.. wat een naar gezicht was dat... en zo onwerkelijk