Baby en kinderkleding #2

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_lautje_

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-19 15:52

Babyface valt ook heel smal met spijkerbroekjes.
Nadeel van name it vind ik dat de stof vrij dun is. Juul sloopt nooit iets maat in name it skinny heeft ze een gat gekregen.

Net de parrot trui opgehaald. Het valt weer als de grootste maat. Heb een 68-74 maar dat is echt voor het najaar hier.

Juul mocht ook wat uitzoeken maar vond de parrots lelijk... de zonnenprint vond ze wel tof maat T-shirt valt mega breed en jurkjes hadden ze niet.
Uiteindelijk werd ze wel verliefd. Namelijk op kersenrode sale water sandals. Geluk dat ze er nog waren in haar maat.
Had gelukkig nog spaartegoed wat ik kon inzetten :+

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 16:12

Stof van de broekjes die ik heb is niet dun, O raust er overal mee overheen, kruipt over tegels etc en alles is eigenlijk nog aardig ongeschonden. Of zouden ze een jongens en meiden lijn hebben met sterke stof voor jongens :+

blij met de maten die ik dan besteld heb. Kreeg echt super snel van KD bevestiging van verzending. Ook twee leuke bobo rompers via MP onderweg. Dat vind ik zo leuk staan onder een tuinbroekje.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 16:25

Bobo Rompers zijn gaaf vooral afgelopen winter

Zomer collectie is ook heel leuk heb er 2 met mouwtjes maar stof is zo dun dat ik niet denk ze te gaan verkopen
Sam is echt wildebras

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 16:27

Ja had van deze collectie ook al een paar hele mooie gezien maar ik wacht de sale af en zie dan wel wat er over is. zo'n leuke collectie <3

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 16:31

Wat een leuk vest Vero <3 Ik heb gelijk een zoekopdracht mee uitgezet voor Repose op MP. Maar ik zie zoveel van die duurzame merken die vreselijk kort en breed lijken op de foto's, heb jij al ervaring met merken die wel lang en smal vallen? Heel herkenbaar nl dat Tumble als enige mooi valt. Heb ook goede ervaringen van Dutch Dream Denim gehoord, maar of die duurzaam zijn.. Ik vind spijkerbroeken idd ook mooier bij die peuters, oudste heeft als baby al snel spijkerbroeken aan gehad maar die krijgt z'n broer nu niet meer aan, daar ga ik nog ff los met leggings en joggers :D Dat vind ik persoonlijk vanaf een jaar of 2 gewoon niet zo leuk meer. Alleen ff kijken hoe sloopproof leggings zijn straks, tov spijkerbroekjes.

Fijn dat het kolven iig lukt MB, dat heb je maar mooi voor elkaar +:)+

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 16:35

Vest van repose is supermooi idd. Heb m tweedehands maar hij lijkt wel nieuw. Vind ze nieuw veel te duur := maar lijkt t geld wel waard te zijn, want hij blijft dus gewoon als nieuw.

Carlijnq valt mooi lang en smal. Stella mcCartney ook wel. En snurk dacht ik ook wel.

Verder vind ik bv bobo breed vallen, maar dat oversized staat wel heel erg leuk op een strakke spijkerbroek. (Die dus wel moeilijk te vinden zijn voor mijn scharminkeltje :P)

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 16:47

Van Bobo is het ook een beetje afhankelijk van de stof. met die ribbelshirtjes sluit het ook bij een smalletje wel aan. Little Celebs vind ik ook mooi aansluiten, net als idd CarlijnQ. Obaïbi/Okaïdi en majoral vind ik ook goed vallen bij een smal kindje.

Heb zelf een oversized vest van Mingo, ook erg mooi!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-19 17:00

Oké peuter in de bocht. Komen thuis en het was huilen want ze wilde ook de vogeltrui...
jammer joh. Moet je ff wachten tot mama vakantiegeld heeft :Y)
Deze had ze uitgekozen.
Afbeelding

Voor de liefhebbers heb ik nog een mooie repose trui. Zwart/antraciet met in het wit het logo er op. Hele mooie trui, maar ik vind het meer een jongenstrui. Is een 2Y maar valt als een 98.

Bobo valt erg breed. Ik vind het supertof, maar mijn spilletjes passen het gewoon niet. Behalve idd de ribbelstof longsleeves. Valt alleen wel echt groot. Heb een 2-3 hier liggen van wintercollectie vorig jaar. Die ia echt nog huge qua mouwen en lengte.
Heb nu wel de overgooier jurk van bobo met tulpen. Maar die wil ze dus NIET aan -O-
En die is zoooo gaaf

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 17:23

@ lautje kan jij mij een foto sturen van de trui en de vp?

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 17:57

Ik heb eerste gedeelte binnen maar weet het niet.

De parrot korte broek gaat terug te mannelijk model voor Nora
De maten vallen groot.

En parrot trui heb ik binnen voor Sam, gelijk bij N gepast net te krap maar weet niet of die kleur mooi staat.
Dus wellicht gaat die retour, komt vanavond via Petozzi met de fietskoerier....winkel die duurzaam doet

Het shirtje is wel heel apart kleur wit niet wit niet off-white maar soort zacht beige die blijft
En uv shirt van bobi valt nu heel smal

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-19 18:02

Parrot paste ook niet qua kleur bij Julia Tita. Dus kan heel goed dat N het ook niet staat. Zag wel dat er ook wovenjurkje is met gele papegaaien. Maar dat is een over de knieën model. Niet echt praktisch voor peuters.
Die met zonnetjes met vlinderkapmouwtjes gaat hier wel komen. Is zelfde model als de walvissen.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 18:28

Maar ga jij die parrot wel kopen dan?
Of vergeet Julia dat

Ik vind lange jurken iid minder leuk bij peuters.
Jurk met zonnetjes is leuk maar heb de Carlijn ook al, en dan is beetje te...vind ik

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 18:30

Mooi Lautje! Ben benieuwd hoe die zullen staan. :)

De nieuwe collectie van MR vind ik niet heel veel aan, jammer genoeg.

Tita; ik vind dat ook! Heb nooit jurkjes aan bij Ella, vind dat pas leuk als ze kunnen staan/lopen.

Ik was vandaag bij de prenatal, hoewel ik daar normaal niet echt kan slagen aan het sale rek toch wat leuks uit kunnen zoeken! :)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 18:35

Ik heb deze set <3

Afbeelding

De trui en broek

Afbeelding

En de parrot trui. En ik twijfel nog over het bomberjack :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 18:39

Ryder schreef:
Jeetje MB gefeliciteerd maar wat een schok! Veel sterkte ook in het zkh, hebben jullie wel een eigen kamer? Neem aan dat je bij haar mag blijven?

Baya dat shirtje hebben wij hier ook voor ZL :)) heerlijk hysterisch en hij vindt de print ook fantastisch :+

Nee, P'tje ligt op de IC voor baby's, helaas.

PK, yassss SWS! Waar heb je ze vandaan, kan nergens O's maat vinden :(

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 18:59

Ook heel leuk, Panty. Ik ben echt dol op geel! <3

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 19:00

Bij Store of Daydreams!

Edit:
Ik vind die romper echt heel cute Giolli.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 19:02

Dat is een soort badstof, voelde wel fijn. Weet niet of het wat is hoor... anders is ie zo weer weg.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 19:10

Leuk spul weer meiden!!

MB, jij alweer thuis dan dus? Af en aan naar het zh?

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 19:19

Wat naar dat je niet bij haar op de kamer kan MB. Kan niet wachten tot ze te bewonderen is op insta o.i.d.!
Hoe gaat het met jou en de papa?

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 19:22

Zegt P’tje ‘sorry’, MB? O:)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-19 19:35

Ik geloof niet dat Marco nu een foto op insta gaat zetten al :o
Als ze op de nicu liggen zitten er meestal nogal veel slangen en dergelijke aan.

Heerlijke aankopen panty!!

Tita: nee de parrots ‘vergeet’ ik gewoon te kopen voor Juul. Bij Sophie staat hij wel mooi met die donkere haartjes.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 19:37

Ik denk ook wel dat ze in de couveuse ligt, N mocht daardoor niet op mijn kamer komen.

:') Lau..... foei.
Hier romper binnen...Jezus man das voor dikke baby daar past mijn manneke amper in dit jaar.
Wel vrolijk morgen eens passen

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 19:44

Nou dat weet ik wel zeker! Aan sonde etc.

Mijn neefje was 1600gr, dat was al zo klein, 1200 is dan helemaal tiny.. maar ook dat is helemaal goed gekomen!
Het is niet zoals je het wil maar gelukkig komt het meestal gewoon helemaal goed!

Het lijkt me wel heel vermoeiend, vooral omdat je ook al zo'n kleine druif thuis hebt.

Mama2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 21:26

Lautje; zou ik misschien ook een foto en vp mogen ontvangen van je repose trui?
En wat een schattige schoentjes! Je dochter weet wel wat uit te zoeken!

MB wat fijn dat de borstvoeding op gang is! Jullie zullen vast in een enorme rollercoaster zitten. Ik kan alleen maar zeggen probeer wat bij te komen en ook te genieten van de momenten dat jullie bij jullie meisje zijn!

Wat een mooie zachte kleurtjes Giolli!

Pantykous heb jij de gele trui met hartjes? Dat was t enige wat ik leuk vond maar wel voor een meisje en niet mijn eigen zoon.

Ik heb de nieuwe collectie van mr ook bewonderd maar vind het zoals de andere collecties weer behoorlijk heftig :+ (behalve dan de trui met hartjes)
Hier van de week nog een spijkerbroek en wit shirtje gehaald maar vast te saai om te showen :')
En morgen komt mijn little hedonist romper binnen! Erg benieuwd of t net zo’n fijne kwaliteit is als de truitjes en broekjes.