[HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 06:46

elnienjo schreef:
Relaxed schreef:
Ach hou op zeg, kids typt gewoon makkelijker.. Iets met slakken en zout :+

Dit! Waarom zou je meer letters typen dan nodig?

Da's mijn reden inderdaad.

Zonder kind spreek ik met twee anderen wel af. Veel rustiger dat wel.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 06:49

Lieverds heb ik ook al voorbij horen komen.hubby niet.

De ratten _O-

wittepit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 08:12

Heel af en toe gebruikt mijn zus ook het woord “kids”, echt tenenkrommend. Op het werk veel moeders, feliciteer ze oprecht met hun zwangerschap, meld meteen even dat ik niet op kraambezoek kom, dat hun baby niet de uitzondering gaat zijn die ik wel leuk/schattig/opschootneembaar vind, en ik me in de toekomst wel meld als er paarden getekend of koekjes gebakken mogen worden. Ze waarderen vaak mijn oprechte walging over luiers wel, en mijn alternatieve opvoedtips wat betreft afharden en leren omgaan met teleurstellingen ~~}>

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 08:18

wittepit schreef:
Heel af en toe gebruikt mijn zus ook het woord “kids”, echt tenenkrommend. Op het werk veel moeders, feliciteer ze oprecht met hun zwangerschap, meld meteen even dat ik niet op kraambezoek kom, dat hun baby niet de uitzondering gaat zijn die ik wel leuk/schattig/opschootneembaar vind, en ik me in de toekomst wel meld als er paarden getekend of koekjes gebakken mogen worden. Ze waarderen vaak mijn oprechte walging over luiers wel, en mijn alternatieve opvoedtips wat betreft afharden en leren omgaan met teleurstellingen ~~}>

Eerlijk en recht door zee, daar hou ik van. Dan weet je precies waar je aan toe bent :D

c_alsemgeest

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 08:34

ja ik weet niet wat het is met het woord 'kids'... ik kan er ook niet zo goed tegen, terwijl andere verkleinwoorden e.d. mij niet zo veel uit maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 08:34

Ik zeg het nooit, maar schrijf het dus wel :+

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 08:59

c_alsemgeest schreef:
ja ik weet niet wat het is met het woord 'kids'... ik kan er ook niet zo goed tegen, terwijl andere verkleinwoorden e.d. mij niet zo veel uit maken.

Verkleinwoorden “shudders” :=
En dan helemaal als er weer iemand als een demente oude tor alle woorden in een zin verkleint als ze tegen een kind beginnen te blaten -O-

En euries ...
Laatst bijgewerkt door Sonja_vR op 29-05-19 09:24, in het totaal 1 keer bewerkt

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 09:18

Wij hebben in de vriendengroep veel mensen die elkaar poepie, schatje, aapie, liefje, honneponnetje noemen in het openbaar...

Mijn man en ik zijn een tegenactie begonnen een aantal jaar geleden.
Wij zijn "Mijn worm-vorming aanhangsel" "de takke trol" of "Die heks uit het oosten"
In het begin keek iedereen zo vreemd _O-

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 09:25

Ow maar ik noem mijn vriend ook popje
Dat kan dan weer wel :j :')

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 09:29

Ik hoorde laatst een man zeggen ‘ik ga even een plasje doen’ nou dan staan de rillingen wel op mn rug hoor. Een volwassen man die het over een plasje heeft, brrrr

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 09:35

c_alsemgeest schreef:
Wij hebben in de vriendengroep veel mensen die elkaar poepie, schatje, aapie, liefje, honneponnetje noemen in het openbaar...

Wij zijn "Mijn worm-vorming aanhangsel" "de takke trol" of "Die heks uit het oosten"

Wij noemen elkaar juist schattige dingen om elkaar te ergeren :P Hoe ranziger hoe beter (suikerhartje, honingbeertje dat niveau)

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 09:41

hahahaha honingbeertje :')

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 09:44

Qimm schreef:
c_alsemgeest schreef:

Wij noemen elkaar juist schattige dingen om elkaar te ergeren :P Hoe ranziger hoe beter (suikerhartje, honingbeertje dat niveau)

Schattepetatje :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 09:45

Mars schreef:
Ik hoorde laatst een man zeggen ‘ik ga even een plasje doen’ nou dan staan de rillingen wel op mn rug hoor. Een volwassen man die het over een plasje heeft, brrrr

Ik had een tindermatch die vroeg waar mijn huisje woonde :r vent van een jaar of 40 :')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 09:50

Relaxed schreef:
Mars schreef:

Ik had een tindermatch die vroeg waar mijn huisje woonde :r vent van een jaar of 40 :')

Wat een afknapper! Beide voorbeelden -O-

wittepit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 09:50

O braak! Plasje doen! Volwassen vent okay, maar om dat tegen een kind te zeggen? No way.
Moet bekennen dat ik mijn scharrel aanspreek als “Du, schätzlein” dat zal voor anderen ook een beetje typisch zijn.

wittepit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 10:02

quera schreef:
wittepit schreef:
Knip ~~}>

Eerlijk en recht door zee, daar hou ik van. Dan weet je precies waar je aan toe bent :D

Hahaha, is toch voor veel mensen even wennen maar de grootste grap is dat kinderen het prima kunnen hebben! Mijn nichtje lust sushi, maar geen wasabi. Die kop als ik vooral niet sneaky een flinke klodder wasabi op de lekkerste stukjes smeer en erbij vermeld “zoooo, die hoef jij niet meer!”

Denk ook wel dat het gezond is als ze kennis maken met een optie anders dan “vadertjemoedertje” en poppen in een wandelwagen, en die kindverheerlijking kunnen ze uitstekend zonder.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 10:11

Mijn schoonzusje vraagt altijd aan haar man en volwassen zoon of ze nog moeten plassen als ze weg gaan.Zelfs een keer aan mijn man.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 10:30

Britta31 schreef:
Mijn schoonzusje vraagt altijd aan haar man en volwassen zoon of ze nog moeten plassen als ze weg gaan.Zelfs een keer aan mijn man.

Nou mijn ex had ook de neiging om altijd te moeten pissen als je net 3 minuten onderweg was :')

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 10:42

Maar zij vraagt het waar iedereen bij is.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 11:03

wittepit schreef:
Hahaha, is toch voor veel mensen even wennen maar de grootste grap is dat kinderen het prima kunnen hebben! Mijn nichtje lust sushi, maar geen wasabi. Die kop als ik vooral niet sneaky een flinke klodder wasabi op de lekkerste stukjes smeer en erbij vermeld “zoooo, die hoef jij niet meer!”

Denk ook wel dat het gezond is als ze kennis maken met een optie anders dan “vadertjemoedertje” en poppen in een wandelwagen, en die kindverheerlijking kunnen ze uitstekend zonder.
[/quote]

tuurlijk kunnen ze dat prima hebben
duidelijkheid: vinden ze fijn ;)

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 11:12

Relaxed schreef:
Britta31 schreef:

Nou mijn ex had ook de neiging om altijd te moeten pissen als je net 3 minuten onderweg was :')

Nou mijn man ook elke keer weer _-:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 11:14

Ik ben 1x gewoon doorgereden.. Dat gezeik onderweg altijd :+

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 12:02

Ik zei het ook tegen de kinderen vroeger.Nu plassen of ophouden.Zelfs tegen mijn nicht met Down.Haar moeder stopt dan onderweg,ik niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 12:03

Mijn vriend noemt me zeekoe.. vinden mensen ook raar _O-

Ik condoleerde net bijna de stagiair die tussen 2 kotsbuien op het toilet door melde zwanger te zijn van de 2e. Kon me nog net herstellen :')