Hè "moet" je die pijpen oprollen dan...? Blijft dat een beetje zitten, bij een jurkje toch niet zeker...?

Het stoort mij niet echt hoor, maar vind het wel apart zo'n zeg maar onafgewerkt broekje. Doe er dan gewoon een nette zoom in, dan kunnen mensen die alsnog wel zelf afknippen en is hij ook zo maar dan heb je tenminste een keuze

De maat 110 past iig nog voor geen meter, dat is echt een afzakkende drollenvanger. Dus de kast in gebonjourd. Ben benieuwd of dat over 1 of 2 jaar wel een beetje staat want zo leek het meer een soort zwarte pieten pofbroekje
What to do, korte broeken bijkopen in zijn huidige maat (is hij vermoedelijk zo weer uit), in een maat groter (heb niet zoveel aan korte broeken in het najaar) of gewoon meer in zijn zwembroek/onderbroek/blote billen (thuis of op het strand he)?
We waren naar het strand en hij is vreselijk van het weglopen op het moment (geen klein stukje, maar rustig 100 m, veel te ondernemend voor zijn eigen bestwil). Op het strand niet zo'n ramp, het was rustig en het strand is groot, maar ik heb geen 5 minuten op mijn billen gezeten om met de vriendinnen die mee waren te praten
Op een gegeven moment moest hij een droge broek aan, moest ik even in mijn tas zoeken, wurmde Gup zich onder mijn arm door en rende in volle vaart weg. Maar in plaats van dat hij weer richting zee stoof, rent hij nu naar het terras van de naastgelegen strandtent, waar een bruiloft aan de gang was (thank goodness alleen het feest en niet de ceremonie)
Ik voelde me vrij banketstaaf (pun intended).
Is toch warm zat
Idd alleen luier. Alleen als we de tuin uit gaan kleed ik hem aan
. Overigens hier ook iets van acht korte broeken of zo. Als we weg gaan of als hij naar de opvang gaat, krijgt ie uiteraard wel een broek aan.