Secret Santa Surprise 2016

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 01:08

Caira schreef:
Ik heb hem

Ja zo werkt het niet hè, we willen foto's en een gokje wie je SS is!

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 01:12

Wauwie mijn SS heeft me echt gestalked. Zoveel leuke dingetjes, nou ben ik door mijn bedrijf wel simpel te vinden, Hihi

Maar ik ben er echt heel blij mee.

Mijn haakhobby is meegenomen, mijn obsessie voor Rituals, heerlijke thee en een mooie kalender.

Ik ben echt happy ermee
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik was echt te moe voor de hints (kom net bij Eva en Alizee vandaan) dus ik heb een beetje gesmokkeld. Charxhebe ben jij mijn SS?

Anoniem

Re: Secret Santa Surprise 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 01:14

Let je op? Je adres is zichtbaar ;)

mooi pakket verder :D , heerlijk je kan even kleuren

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 01:18

Rebecca schreef:
Let je op? Je adres is zichtbaar ;)

mooi pakket verder :D , heerlijk je kan even kleuren

I know, vind ik niet zo erg, staat toch al overal

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 06:53

Hahahaha je hebt het snel geraden Caira! Maar inderdaad ik ben je SS :D ik ben blij dat je er blij mee bent haha :)

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 09:52

Rebecca schreef:
Oh en de beknopte versie van wie nog niks verstuurd hebben of nog niet geraden zijn :

Citaat:
Verstuurder - Ontvanger

1. Thats_Me
2. Banjer
3. J00P
4. Cinderella
5. Selina
6. xhanneadje
7. Joltsje
8. Lifeofmarit
9. Esmolove
10. GUSTIxBILL
11. Rink
12. OliLau
13. Junia
14. Nuvel
15. Murthul
16. Fredt
17. Gentlegiant
18. Tica_81
19. IMAY1990
20. Irene2
21. xTitanic
22. WiancaR
23. xApple
24. MerleSimone
25. anniekasaur
26. Jessica_1998
27. Niene87
28. _Mellanie
29. CharxHebe
30. Yacintha
31. DeEenhoorn
32. daiswees
33. Momo2
34. Devil_ina,
35. Mariett
36. Mira283
37. Passiepeer
38. cnterpstra
39. XmissdaphX
40. Senas
41. xWouter
42. Bluestar
43. Hannah
44. Dyphusion
45. Rofah
46. Santigo_
47. M_D_H
48. Maureen95
49. Nymphe
50. Fennadev
51. justahorse
52. lovehaffie
53. LisaFaded
54. sloffiee
55. UMayDream
56. Mariekeoo

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 09:55

Ik wil nog wel even zeggen dat ik vind dat sommige mensen echt ongeduldig zijn, je weet dat kan gebeuren dat je hem laat krijgt. Denk dat de verzendperiode juist goed is, niet iedereeen heeft veel tijd om t te verzenden. En het kan natuurljk ook bij PostNL vertraging hebben opgelopen. Dus gewoon even geduld dames :)

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 09:59

Yonker schreef:
Ik wil nog wel even zeggen dat ik vind dat sommige mensen echt ongeduldig zijn, je weet dat kan gebeuren dat je hem laat krijgt. Denk dat de verzendperiode juist goed is, niet iedereeen heeft veel tijd om t te verzenden. En het kan natuurljk ook bij PostNL vertraging hebben opgelopen. Dus gewoon even geduld dames :)

Hahaha jij hebt je pakketje zeker al ? Iedereen is nieuwschierig om zijn of haar cadeautje te krijgen. Een beetje ongeduld en nieuwschierigheid mag heus wel!

leadhooves

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 10:03

Yonker schreef:

Ik denk dat het meer spanning dan ongeduld is. :j

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 10:15

Yonker schreef:

Ik heb niemand écht zien klagen over het feit dat hun pakketje er nog niet is..

En ik snap Marjoow heel goed, want ze heeft vorig jaar ook écht tot het allerlaatst moeten wachten..
Je nieuwsgierigheid wordt dan gewoon echt tot het uiterste getest...

Ik had mijn pakketje ook liever iets eerder gehad..
Maar zoals je al zegt, de verzendtijd is nou eenmaal tot vandaag... dusja..

Persoonlijk vind ik de verzendtijd ook wel erg ruim..
Ik denk dat een week ook prima zou volstaan..

Ik wacht gewoon geduldig verder ;)
En trouwens, benoemen dat jij benieuwd bent naar je pakketje, is in mijn ogen NIET ongeduldig..
Maarja, dat is mijn mening..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 10:16

mariekeoo schreef:
Yonker schreef:

Hahaha jij hebt je pakketje zeker al ? Iedereen is nieuwschierig om zijn of haar cadeautje te krijgen. Een beetje ongeduld en nieuwschierigheid mag heus wel!

Nieuwsgierig is toch iets anders dan op voorhand al klagen dat het al het tweede jaar is dat ze moeten wachten of dat dinsdag echt absurd flauw zou zijn.

Voor hetzelfde geld ligt het vast bij postnl en zit er nu ergens een secret santa keihard te balen bij het lezen van zulke berichten.

Ik heb ook nog geen pakket en wacht met smart, maar ben vooral nieuwsgierig.

Er mag over het algemeen wel wat liever tegen elkaar gedaan worden. Eerst post men niet genoeg en wordt er zelfs geopperd dat die mensen maar niet meer mee moeten doen. Dan zijn er mensen die te lang moeten wachten en is dat zelfs de schuld van de secret santas. Doe eens lief, tis een veel te leuk project. :)

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 10:21

Oke de sfeer slaat om! Klaar bij deze. Iedereen doet lief tegen elkaar het is teminste bijna kerst

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 10:23

Weetje...
Zoveel mensen, zoveel wensen..
Echt, de lol is er wel een beetje af zo...
Niemand mag meer iets zeggen...
En als er niets word gezegd is het ook niet goed...

Ik ben echt van mening dat dit komt door de grootte van de groep...
Vorig jaar had echt maar een enkeling gewacht tot het einde van de verzendperiode..
Het is gewoon leuk om je pakket te ontvangen..
En als je dan al 100 (zelfs meer) pakketten voorbij hebt zien komen, dan word je wel nieuwsgierig..
Ik wel tenminste..

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 10:29

Jammer dat dit topic niet gewoon voor de pakketjes en leuke dingen worden gehouden. Persoonlijk vind ik een onwijs leuk ding de sss, maar het krijgt voor mij steeds weer een nare bijsmaak als het topic weer negatiever wordt. Ik vind het prima als het wordt aangegeven maar ga er niet te lang op door. En als je wel de behoefde hebt om over dingen te praten ga dan naar het kippenhok, en hou dit topic leuk.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 10:34

@Judith_ volgens mij heb jij mijn bericht iets te negatief opgevat. Was enkel namelijk een idee om volgend jaar de periode van verzending wat korter te houden. Ik reageer later wel ff uitgebreider. Had ook niks te maken met boos zijn op mijn SSS of die ergens de schuld van geven want die heeft niks fout gedaan.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 10:39

mariekeoo schreef:
Yonker schreef:

Tuurlijk mag dat maar vind sommige reacties niet oké :)
Ik heb mijn pakketje ook nog niet zo lang hoor en turijm ben je nieuwsgierig en beetje ongeduldig maar slaat soms wat over in negativiteit in mijn ogen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 10:42

Mijn excuses marjoow dan heb ik je bericht te fel opgevat, en te fel opgereageerd.

Het liep voor mij een beetje hoog op, elke dan tientallen pagina's bijlezen waarbij de helft alleen maar moppers bevat ipv leuke foto's van pakketjes of pogingen om de hints te ontrafelen, ik werd er een beetje moedeloos van.:+

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 11:10

Ik heb heel lang op mijn vingers gezeten (een uitdrukking die ik inmiddels ook in het dagelijkse leven gebruik, waarna mensen mij enigszins bevreemd aankijken :+), maar wil nu toch even reageren. Ook ik vind de negativiteit zo langzamerhand erg vervelend worden. Maar in mijn ogen is het vooral de reacties op reacties op reacties die het zo vervelend maken. Als iemand een minpuntje noemt, of misschien ronduit negatief is, neem dat dan gewoon voor kennisgeving aan. Ga niet tig pagina's door over hoe vervelend zo'n negatief berichtje wel niet is.

Persoonlijk zou ik het wel jammer vinden als mensen de minder fijne kanten niet meer mogen benoemen. Het zijn immers mooie evaluatie punten voor volgend jaar (wat overigens niet wil zeggen dat als iemand klaagt, dat volgend jaar meteen anders moet). Maar als niemand niets 'negatiefs' mag zeggen, hoe moet men dan weten wat volgend jaar beter anders kan?

Maar negatief reageren op iets negatiefs, levert alleen maar meer negativiteit op. Dus, lees je iets waar je niet blij van word? Ene oog in, andere oog uit, ga op je vingers zitten, klik op de link naar alle leuke pakketjes en lees alle berichtjes van blije mensen. Adem in, adem uit en niks meer aan het handje. Het is maar een spelletje.

Ik heb weer veel leuke pakketjes langs zien komen, maar ben afgelopen twee dagen weg geweest dus heb weinig gereageerd. Maar ik zie echt weer de meest creatieve dingen langs komen. En ik blijf het geweldig vinden dat mensen zoveel moeite voor een ander, vaak zelfs een vreemde, willen doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 11:16

Klopt maar ik blijf op vingers zitten want kan hier niks zeggen zonder dat je compleet aangevallen word , niet de eerste keer vorige keer was ik opeens ondankbaar .

Leven en laten leven , zoveel mensen zoveel wensen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 11:18

[naam] schreef:
Oh en de beknopte versie van wie nog niks verstuurd hebben of nog niet geraden zijn :

Citaat:
Verstuurder - Ontvanger

1. Thats_Me
2. Banjer
3. J00P
4. Cinderella
5. Selina
6. xhanneadje
7. Joltsje
8. Lifeofmarit
9. Esmolove
10. GUSTIxBILL
11. Rink
12. OliLau
13. Junia
14. Nuvel
15. Murthul
16. Fredt
17. Gentlegiant
18. Tica_81
19. IMAY1990
20. Irene2
21. xTitanic
22. WiancaR
23. xApple
24. MerleSimone
25. anniekasaur
26. Jessica_1998
27. Niene87
28. _Mellanie
29. CharxHebe
30. Yacintha
31. DeEenhoorn
32. daiswees
33. Momo2
34. Devil_ina,
35. Mariett
36. Mira283
37. Passiepeer
38. cnterpstra
39. XmissdaphX
40. Senas
41. xWouter
42. Bluestar
43. Hannah
44. Dyphusion
45. Rofah
46. Santigo_
47. M_D_H
48. Maureen95
49. Nymphe
50. Fennadev
51. justahorse
52. lovehaffie
53. LisaFaded
54. sloffiee
55. UMayDream

Mariekeoo je hebt toch al gestuurd en bent geraden? :)

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 11:39

Voor diegene met de tekening als hint: volgens mij is het feit dat er een tekening bij zit de hint :))
Als het degene is die ik denk dat het is ;)

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 11:55

Ik snap opzich de opmerking van Yonker wel, melden dat je ongeduldig bent is natuurlijk helemaal niet erg, maar aangezien er verschillende mensen begonnen over volgend jaar de verzendtijd te veranderen, dat is wel iets anders als je t mij vraagt. Lijkt me overigens ook niet verstandig die te veranderen ivm mensen die gewoon fulltime werken. Dan kunnen we beter doen verzenden tot 18/12 openmaken vanaf 19/12 oid zodat het tegelijk gaat.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 11:58

Tegelijk openmaken; denk je dat mensen zo geduldig zijn. Hahahha weet niet of ik dat kan <<)

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 12:01

Yonker schreef:
Tegelijk openmaken; denk je dat mensen zo geduldig zijn. Hahahha weet niet of ik dat kan <<)

Volgens mij hebben we dat 2 jaar terug wel gedaan en er waren maar een paar mensen die te vroeg waren met openen omdat ze niet goed hadden gelezen toen, dus viel heel erg mee :D

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 12:03

Hahahah ja nou wellicht toch beter om volgend jaar de groep op t splitsen :)
Maar dat zien we volgend jaar wel!! Volgende week krijgt gewoon iedereen haar pakket :D