Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
CalipsoLover schreef:Je hoeft je ook helemaal niet open te stellen als je daar (nog) geen zin in hebt. Gewoon duidelijk communiceren over je intenties, verder hoeven er geen strings attached te zijn. Als je je er zelf niet comfortabel bij voelt hoef je het ook niet te doen. Gewoon even pauze nemen kan ook goed doen.
miss_lizje schreef:Ik mis hem, maar het wordt wel minder, maar maakt het nog verdomd lastig om verder te daten. Ik blijf iedereen maar vergelijken met hem. Het voelt vanaf mijn kant ook niet echt eerlijk om nu op date te gaan met een ander. Beetje bang dat ik mij niet genoeg kan open stellen.
Hoe hebben jullie dit aangepakt/pakken jullie dit aan?
Zertab schreef:CalipsoLover schreef:Je hoeft je ook helemaal niet open te stellen als je daar (nog) geen zin in hebt. Gewoon duidelijk communiceren over je intenties, verder hoeven er geen strings attached te zijn. Als je je er zelf niet comfortabel bij voelt hoef je het ook niet te doen. Gewoon even pauze nemen kan ook goed doen.
Klopt. Maar dan zal het altijd casual blijven en geen relatie. Terwijl ik dat wel weer leuk zou vinden maar niet dat gedoe ervoor.
Maar goed, ik date ook niet nu. In april wel kort gedaan met een man maar dat liep ook niet zo goed.
xDenies schreef:Oh wat heftig! Dat lijkt me inderdaad niet niks. Hoe is de breuk ontstaan? Niet dat je het hoeft te uiten hoor! Alleen wat jij wilt vertellen maar je bent welkom om je hart te luchten!
Valerie93 schreef:xDenies schreef:Wut .. nee joh .. dat meen je niet .. wat een walgelijk figuur. Ze was toen al zwanger? Toen jullie nog samen waren?
Nee wij waren al uit elkaar, wonende nog in 1 huis wegens de huizenmarkt. Kunnen/konden ook nog steeds goed overweg met elkaar.