Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 10:53

Ik heb deze bikini besteld 2 dagen geleden. Jammer genoeg zit ik opgescheept met een g-cup met een belachelijk smalle omtrek erbij, dus ik vind het echt heel erg lastig om een bikini te kopen die èn goed zit èn ook nog enigszins leuk is.

http://cdn.debijenkorf.nl/INTERSHOP/sta ... 913447.jpg

Met dit broekje
https://cdn.kleding.nl/L298343238/Bikin ... jes-in.jpg

Sowieso ben ik niet zo gek op zwemmen omdat ik me heel awkward voel, maar ik heb al een paar jaar niet echt gezwommen en het lijkt me toch leuk om een keer met m'n vrienden naar het strand te gaan, dus ik moet er toch aan geloven. :D

Macyy

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 11:20

Rebecca, ik zit met hetzelfde probleem als jou. Smalle omvang en grote cup, heb nu 2 jaar op rij een super fijne bikini van Prima Donna! Ik weet niet wat je er aan uit wil geven, maar bikini's van bijvoorbeeld de collectie van vorig jaar zijn al een stuk afgeprijsd.

Ik heb momenteel deze:

http://www.annadiva.nl/primadonnaswim-p ... -yolo.html

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 11:24

Ja ik vind prima donna dus ook zo'n merk dat het vaak net-niet is voor onze leeftijd, zeg maar.. Ik heb er wel een paar gewone bh's van en het zit wel echt heel goed, maar ik vind het vaak zo oubollig. :o De bikini die ik heb gekocht is van Freya, volgens mij is dat ook wel een goed merk. Budget maakt me dus echt niets meer uit (ik was nu ook 90 euro kwijt voor het topje + broekje samen), het moet gewoon goed zitten. Net als met bh's: met onze cupmaat heeft het echt geen zin om weinig uit te willen geven want dat lukt jammer genoeg toch niet. :))

Ik vind die van jou wel leuk trouwens!

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 11:51

Klopt hoor, je moet maar net geluk hebben. Vaak zijn het hele oudbollige BH's, maar zo nu en dan zit er toch een leuke tussen voor onze leeftijd! :D Ik ga ook niet meer opzoek naar goedkope BH's, vaak hebben ze mijn maat niet eens, of het zit voor geen meter.. Dankjewel! Vind die van jou ook leuk, simpel, maar altijd goed!

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 12:20

Meelezer valt binnen.
Rebecca, ik heb hetzelfde, grote cup en mini omvang, en heb ook mijn bikini's van freya! zitten ook gewoon de hele dag goed en ze zien er nog leuk uit. Niet goedkoop inderdaad maar ze gaan wel lang mee

XRosalieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 19:52

Afbeelding

Hee meelezer hier, weet iemand misschien waar ik zo'n rok koop en ook in deze kleur?
Ik ben al een hele tijd op zoek, maar helaas zonder resultaat.

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 21:52

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 13:59

Ik kan jullie hulp momenteel even goed gebruiken B-)

Ik heb woensdag een sollicitatiegespek bij de rechtbank voor een stage als juridisch medewerker.

Maar wát is het moeilijk om te bedenken wat voor kleding ik aan zal doen, en schoenen? Ik heb eigenlijk alleen sneakers..

Hebben jullie ideeën?

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 14:03

Ik zou bij zo'n stage zeggen; beter te netjes dan niet netjes genoeg. Ik zit zelf ook in de juridische wereld en ik zie dat mensen met sollicitatiegesprekken vaak in gewone broek of op sneakers oid komen, en ook al lopen veel mensen die daar werken er misschien ook wel zo bij, dan nog heb ik wel de indruk dat nette kleding, in ieder geval bij een sollicitatiegesprek, wordt gewaardeerd. Ik ga zelf altijd ofwel in pak, of een pantalon met pumps/loafers/derby's en een wat meer casual shirtje/blousje erop, of in rok of jurk. Sneakers vind ik persoonlijk een no-go bij sollicitatiegesprekken. Heb je geen (niet te kort) jurkje met hakken ofzo? Of ballerina's/derby's/loafers? (ik haat ballerina's zelf maar ze staan wel netter dan sneakers)

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 14:11

Thanks jodie! Inderdaad te netjes kan bijna niet in de juridische wereld.
Ik heb alleen geen pantalon.

Ik zat zelf te denken aan een hele nette zwarte jeans met een paar enkellaarzen en een sjieke zwarte blazer met daaronder een (witte?) blouse.

Maar is dat net genoeg?

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 14:18

Ja joh! Denk dat je daar een heel eind mee komt hoor. Ik zie ook niet vaak andere mensen in een pantalon, maar ik heb er toch een aantal in de kast liggen. Enkellaarsjes scheelt al tov sneakers, en een zwart/wit combi oogt sowieso altijd al chique vind ik. :j

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 14:21

Een jurk kan ook erg net zijn, maar wanneer is een jurk te kort?
Net boven die knie is denk ik het kortste dat kan.. Ik heb een heel net jurkje gevonden in de kast van mijn moeder, maar helaas komt deze maar tot de helft van mijn bovenbenen ivm mijn dikke billen.

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 14:45

Dat is wel iets te kort denk ik, maar de combi die je eerder noemde moet makkelijk kunnen :)

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 14:47

Rebeccaa schreef:
Ja ik vind prima donna dus ook zo'n merk dat het vaak net-niet is voor onze leeftijd, zeg maar.. Ik heb er wel een paar gewone bh's van en het zit wel echt heel goed, maar ik vind het vaak zo oubollig. :o De bikini die ik heb gekocht is van Freya, volgens mij is dat ook wel een goed merk. Budget maakt me dus echt niets meer uit (ik was nu ook 90 euro kwijt voor het topje + broekje samen), het moet gewoon goed zitten. Net als met bh's: met onze cupmaat heeft het echt geen zin om weinig uit te willen geven want dat lukt jammer genoeg toch niet. :))

Ik vind die van jou wel leuk trouwens!

Dit vond ik ook altijd, maar heb me nu toen een mooie bikini
gekregen voor Moederdag :oo <3

Eerst vond ik het helemaal niets, maar toen ik hem aandeed, wow!

superauke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 22:09

hey daar,
ik zie tegenwoordig wel eens meiden lopen met zo'n spijkerjack met patches erop en ik vind die dingen echt geweldig leuk :o
ik heb wel van meer mensen gehoord dat je die dingen zelf op een jasje of iets moet strijken(ben niet zo goed in dat soort dingen maarja :+ )
maar aangezien ik niet zo'n fan ben van ebay etc. vraag ik me af of je ze ook in een winkel kopen?

dus m'n vraag is dus: "weet iemand waar je een spijkerjasje met patches kunt kopen? of anders gewoon losse patches in een winkel?" of anders op een wat betrouwbaardere site?

alvast bedankt :D

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 22:14

Zo een typische stoffen-naai-borduur zaakje heeft vaak wel va die matches geloof ik.

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 22:17

Ik heb ze ook wel eens bij zo'n naai-zaakje op de markt gezien, de losse patches

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 23:17

Volgens mij is het ook bij sommige levi's winkels mogelijk om ze er op te laten zetten. Zelf vorige week een hele gave broek met patches gekocht!

superauke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 08:15

Dizzy505 schreef:
Volgens mij is het ook bij sommige levi's winkels mogelijk om ze er op te laten zetten. Zelf vorige week een hele gave broek met patches gekocht!

oh superleuk! waar heb je die gekocht?

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 11:31

Uhmm, ik heb eerlijk gezegt geen idee hoe de winkel heet was een klein winkeltje in Breda bij de kerk ergens. Kleine collectie maar had m een paar dagen daarvoor zien hangen en moest hem hebben :') ik ga kijken of ik een "merkje" kan vinden was nog eens een koopje ook voor €35

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 11:45

Hoi dames, weten jullie of Birkenstocks groot of klein uitvallen?
ik ben verliefd op deze sandalen <3

Afbeelding

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 11:55

Oh die zijn leuk! Ik heb van de standaard slippers een 37, terwijl ik normaal 38 draag.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 11:57

Ze vallen idd erg groot, heb ook maat 37, terwijl mijn maat eigenlijk 38 is.

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 12:25

Dizzy505 schreef:

bedoelen jullie zoiets?

Afbeelding

Deze is van de Piu Piu fashion hier in Hasselt (België) vind ze echt heel erg mooi! <63 maar helaas geen centjes ervoor :')

borduren ze bij levis? :oo heb hier in Hasselt wel een soort mini naai ateliertje gezien in de levi's store;;; ben benieuwd! Lijkt me wel cool als het niet te veel kost!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 12:34

Losse parches zie ik vaak genoeg te koop op de markt.
Maar ook regelmatig bij hobbywinkeltjes en soms ook zakjes bij de H&M ( de volwassen en minderafdeling) en New Yorker.