Ik had laatst een nachtmerrie. Nou ja eigenlijk kwam die wel goed uit. Ik droomde dus dat ik op date zou gaan met Mark Rutte... maar toen ie in m'n droom kwam kwam ik erachter dat ik me had verslapen... Is die man toch nog ergens goed voor
Dancyy
Geplaatst: 04-08-17 23:42
purny schreef:
Ik had laatst een nachtmerrie. Nou ja eigenlijk kwam die wel goed uit. Ik droomde dus dat ik op date zou gaan met Mark Rutte... maar toen ie in m'n droom kwam kwam ik erachter dat ik me had verslapen... Is die man toch nog ergens goed voor
Haha fijne droom purny Ik heb ook wel eens dromen gehad dat ik dacht 'oh oliebol ik heb geen wekker gezet' en dan meteen wakker word. Heeft me al een paar keer gered van te laat komen
Halloooooo allemaal...oeff nachtmerries, toen ik nog met mijn ex samen was had ik ze vaak. Dan wilde ik hem heel hard slaan en dan lukte dat niet, of heel hard schreeuwen en dan lukte dat niet. Sinds het uit is Heb ik daar gelukkig geen last meer van
Ben wel van plan het niet zo laat te maken als gister, toen was het half 5
Eloya
Geplaatst: 06-08-17 00:45
Afgelopen nacht ook wel maar niet zoveel zin om berichtjes te typen. Zo moe en niet kunnen slapen sinds die hersenschudding begint me na bijna 2 weken wel op te breken. Lees wel mee ^^