Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 14:41

Ik draag juist geen aansluitende jurkjes (kan ik echt niet hebben) en ik vind dat er nu heel veel te vinden is. Draag bijna altijd skater jurkjes, of met een mooie A-lijn. Daar hangen de winkels nu echt vol mee, en als de uitverkoop deze week begint al helemaal := Jurkjes in overvloed...

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 14:45

Ik weet tegenwoordig niet eens meer wat ik nou wel en niet leuk vind en zie door de bomen het bos niet meer. Ik weet in elk geval wel dat die felle kleuren en korte strakke dingen met glitters absoluut niet aan mij besteed zijn. :') Ik hou meer van wat klassiekere nette kleding en soms wat simpelers, ik ben nogal van de less is more, haha. (hangt enorm van mijn bui af en natuurlijk waar ik heen ga).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 14:49

Ik kan wel echt uitpakken met kleding, maar ik doe het eigenlijk altijd wel in het zwart :') Voel me even prettig in een spijkerbroek en een strak shirt als in een high waisted kort broekje met een panty eronder. Felle kleurtjes en glitters zijn niks voor mij :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 14:51

Oh, hier bij ons in de stad zijn het bijna allemaal jurkjes in kokerrok-model. In donkere kleuren: marineblauws, zwart, donkergrijs... Daar heb ik al een paar exemplaren van, ben nu net op zoek naar jurkjes die vanaf de heup losser vallen zeg maar. Niet te vinden of je zit gelijk aan > €100/jurkje.

Mijn zilverkleurige jurkje van esprit dat ik paar dagen eerder heb gepost is 1 van de hele weinige feestjurkjes.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 14:53

A-lijn jurkjes zijn nu toch wel te vinden Karin?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 14:54

Hmm, misschien de Mango en Zara even kijken? Bij die eerste hadden ze heel veel A-lijn modelletjes hangen van de week :j Bij de WE hebben ze ook altijd mooie jurkjes voor een klein prijsje!

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 15:41

Varekaj schreef:
Hangt ook af van je figuur. Ik ben een peer, plat bovenaan, smalle taille en aardige heupen. Daar wat leuks voor vinden is nu niet de ideale periode. Al die nauw aansluitende dingen leggen de nadruk op je bobbelfiguur :(

Vond afgelopen week de feestkleding ook tegenvallen. Hier en daar wel iets met wat kleur maar het meeste was gewoon eenvoudig zwart, en dan ook geen bijzondere snit. Zo heb ik al jurkjes genoeg in de kast.

Precies hetzelfde, strakke jurkjes voel ik me niet heel comfortabel in en van die ''juttezak model'' jurkjes (die ik overigens wel leuk vind) staan me niet omdat ze vaak toch net op mn heupen rusten (wat het model meteen verknalt) of ze zijn te lang :'(

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 15:54

Ik ben ook niet zo van de felle kleurtjes en glitters. Doe mij maar een te grote trui (die leuk zit) als jurk, panty eronder en overknee-socks met kei hoge plateau's. Ook highwaisted zijn inder leuk in korte of lange broek versie :j bij de primark waren kei veel leuke kimono achtige vestjes in de aanbieding, lekker los met touwtjes eraan. Super leuk en super cheap :) ik heb liever wat wijder dan super nauwsluitend.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 16:11

Hier nog een kerstoutfitje van mij!
Afbeelding

Over jurkjes, ik ben juist wel meer van de strakke jurkjes. Kan maar niet wennen aan een jurkje of rokje dat losser valt, terwijl ik het bij anderen vaak wel erg mooi vind staan!

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 16:18

Tof jurkje!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 16:21

Ik hoop dat ik over een tijdje weer mooie strakke jurkjes aan kan :D

Op dit moment staat een strakke bovenkant met lossere onderkant gewoon het mooist. En dan flink getailleerd.

Had voor de feestdagen een peplum top met kokerrok en het flapje van die peplum top viel mooi over mijn vetjes. Stond erg goed, kreeg ook veel complimenten. Mijn vriend vond het ook errrrg leuk :))

xLotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 17:26

elkee schreef:
Ik ben ook niet zo van de felle kleurtjes en glitters. Doe mij maar een te grote trui (die leuk zit) als jurk, panty eronder en overknee-socks met kei hoge plateau's. Ook highwaisted zijn inder leuk in korte of lange broek versie :j bij de primark waren kei veel leuke kimono achtige vestjes in de aanbieding, lekker los met touwtjes eraan. Super leuk en super cheap :) ik heb liever wat wijder dan super nauwsluitend.

Zo gaaf :D Ik hou ook van oversized truien met overkneesocks alleen plateaus heb ik zelf niet maar wil nog wel een paar eigenlijk <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 19:34

H&M heeft hier weinig a-lijn en vanuit België kan je niet op hun site shoppen :(
Mango is weg uit onze stad (snif) en zara is er ook niet. WE viel ook tegen, maar winkel is niet zo groot hier. L&L wel 2 hele leuke jurkjes gezien maar laatste zat op de paspoppen en daar wilden ze ze niet vanaf halen. Dik balen want was wel mijn maat en zelfde model in andere kleur paste als gegoten. Alleen sta ik niet met kanariegeel :p

Desigual vind ik ook erg leuk maar hun jurkjes flaneren me nooit :'(

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 19:36

xLotje, ze lopen heerlijk dus een aanrader :)

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 20:30

Dit is mijn jurkje voor morgen <3

Afbeelding

Afbeelding

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 20:30

Gaaf! :D

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 20:32

Lekker kleurtje! (:

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 20:46

Slagroomsoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 20:47

Ik vind ze allebei leuk! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 20:48

Ik vind de bovenste vooral leuk :) Lekker makkelijk en simpel!

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 20:53

Ik neig ook naar de bovenste, zoek iets simpels met een kleine hak. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 20:57

Jurkje staat je heel leuk!
Laarsjes hierboven niet echt mijn smaak..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 21:14

Natsuki, heel leuk jurkje! Staat je super! Vind de open rug erg leuk, geeft wat pit :)

Ivm de laarsjes: de zwarte vind ik het leukste. Eenvoudig en met zowat alles te combineren. Dat is met die andere tikje lastiger denk ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 21:17

Lieve mensen, help! Ik ben helemaal verliefd op de trui die ik heb gezien in een videoclip op youtube. Ik heb geprobeerd hem te printscreenen :+ weet iemand waar ik zoiets soortgelijks kan vinden? <3

Afbeelding

In de videoclip komt hij heel vaak voor en is hij ook duidelijker te zien. Ik moet echt zoiets hebben haha :D