Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Saaams schreef:ikkebenhier, ik zou zeggen kom maar halen met het adres van de plaatselijke kringloopwinkel.
Saaams schreef:Nee, ik vind dat zo misbruik maken van je situatie.
Je kan wel een dure paardensport betalen maar geen paardenspullen?
justdiesel schreef:Daar kan een verkoper nooit voor zorgen, daar hoort postnl voor te zorgen....
Maar dan had je het verzekerd moeten verzenden, dan had je nog iets gehad....
Maar een verkoper is niet aansprakelijk hoe er met een pakket omgesprongen word.....
Cayenne schreef:Wat vinden jullie van kopers die iets tijdens de feestdagen willen komen ophalen?
Ik had nu een koper voor een lantaarn die perse op eerste kerstdag rond 19:00 uur wilde langskomen.
Nog gezegd dat ik dan visite heb voor het kersteten... 'Ah ok, dus u bent dan thuis?'
Het kwartje viel niet helemaal geloof ik
Cayenne schreef:Wat vinden jullie van kopers die iets tijdens de feestdagen willen komen ophalen?
Ik had nu een koper voor een lantaarn die perse op eerste kerstdag rond 19:00 uur wilde langskomen.
Nog gezegd dat ik dan visite heb voor het kersteten... 'Ah ok, dus u bent dan thuis?'