Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Marit

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 21:09

Dankjewel!!

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 23:12

Marit, super je nieuwe site! Duidelijk en prettig ogen. Ik vind jou blogs altijd leuk, ook als niet-fotograaf weet je me te boeien omdat je leuk schrijft en de alles in lekkere dummie taal uit kan leggen. Dus ik blijf ook in 2015 fan *\o/*

En idd leuk om alle jaaroverzichten te lezen, ik heb ook een verhaaltje over 2014 én met voor voornemens mbt de blog in 2015.. Het 2014 van krulletje: reizen, ontdekken en goede voornemens

Ik was de laatste maanden even zoekende maar ben nu weer 'on track'. Ik blijf lekker in de persoonlijke verhalen stijl, anekdotisch met humor en gevoel erin. En volgend jaar gaat er iig geblogd worden over trouwen :D.

Joyce, interessant wat je schrijft over SEO, ik ben er op mijn werk ook meer mee bezig en wil die kennis graag uitbouwen (ook mbt de blog promotie).

Ow en last but not least, happy new year allemaal!!

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 23:13

Oh dat vind ik echt heel erg leuk om te horen!! Dankjewel :D :D

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 09:47

Gelukkig nieuwjaar nog allemaal!
Ik ben gisteren verhuisd naar Noorwegen :):) , daarover binnenkort een post. Maar vandaag nog even een stukje over de seizoensgroenten van januari :)

Mandarijn12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 11:58

Naar Noorwegen?? Gaaf!

Je website ziet er super uit Marit.

grassie: gefeliciteerd :D

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 12:46

@Mandarijn: Maar dan weet jij, als professional op dit gebied, dus ook dat het voor de bloggers hier weinig nut heeft om zich volledig en alleen op linkruil te gaan storten. Want het feit is wel, dat linkruil hip/hot/happing was een aantal jaar geleden (en je daar toen inderdaad heel vlot en makkelijk mee kon scoren) en dat het tegenwoordig veel minder gewaardeerd wordt door Google. Ik heb niet gezegd dat linkruil NIETS meer doet, ik heb gezegd dat het veel minder doet en dat als je graag snel en goed wilt scoren, je beter je tijd en energie in andere dingen kan steken die tegenwoordig veel hoger op het lijstje van Google staan.

Maar goed, ieder zo zijn eigen strategie, zoals ik ook al zei, er zijn meer wegen die je kunt bewandelen. Het blijft een complexe materie.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 12:50

Ik heb vandaag weer een rode (ben lekker bezig) op mijn blog. OPI In a Holidaze.

Ik doe niet aan linkruil op mijn pagina's. Ik heb mijn SEO goed ingesteld (handig zo'n nerd verleden) en dat gaat erg goed.

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 13:13

Misschien klinkt het heel erg als ik dit zeg.. Maar ik vind het knap dat jullie zulke dingen allemaal weten en kennen etc. Ik heb nu een jaar mijn eigen blog, maar ik blijf het lastig vinden hoor al die termen en codes etc. Ik zou me er eigenlijk eens wat meer in moeten gaan verdiepen.

Mooie nieuwe site Marit, ik heb ook al een poos een spiegelreflex liggen, maar nog niet veel mee gedaan. Ik ga van het weekend met behulp van jou blog eens even lekker mee puzzelen :D

Tazzy: OPI blijft toch echt prachtige nagellak he? Ik ben zelf groot fan van hun. Misschien heb ik het wel eens gevraagd of vraag ik nu iets heel doms, maar heb je de Sally Hansen gellak al eens geprobeerd? Blijft heel goed! :-)

Happypaardje: Wauw naar Noorwegen, grote stap! Ik ben benieuwd naar je post erover, lijkt me leuk te lezen :D

Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 13:15

Anouk, ik heb de gellak van SH nog niet geprobeerd. Ik heb gellakken van OPI en PBC en die bevallen eigenlijk zo goed dat ik nergens anders naar gekeken heb.

Ik heb in het verleden veel gedaan met programmeren en dat soort dingen dus voor mij is het heel makkelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 13:30

Ik vind het wel geniaal dat ik een jaar geleden een post schreef over Tunneldosering. En dat dat nu de nummer 1 hit is bij googlen op tunneldosering :)) hij wordt nog steeds dagelijks gevonden en gelezen :')

Mandarijn12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 14:04

:)) Ik moest opzoeken wat het was :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 14:05

En dan vind je mijn blog :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 14:31

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 16:13

Je nieuwe site is mooi Marit! :D

Bij mijn ouders lag heel veel sneeuw dus daar moest ik uiteraard wat foto's van maken: Winter Wonderland

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 16:18

Ik had je post gister al gelezen saar, ik dacht bij de eerste foto serieus dat je op wintersport was, haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 16:40

Ik heb gister ook een soort terugblik-post online gezet. Tevens weer mijn eerste post in een hele lange tijd, en de tweede in een half jaar. Heb nu wel weer zin om weer echt aan de slag te gaan!

Het jaar van Em: Sentimenteel gedoe

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 17:03

Ik heb flink vooruit gewerkt (lang leve vakantie!) op mijn blog. Op vaste dagen in de week posten blijkt ook echt wel te werken voor de statistieken, ze schieten omhoog! :D
Laatst bijgewerkt door Bnet op 07-05-24 21:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 17:18

Wauw Sara, super gave foto's!

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 17:38

wow wat een sneeuw Sara!! :D
En over je id ze bijten niet bij de gemeente, ze kijken hooguit een beetje raar en zeggen oh deze kaart had je nog niet zo lang hea? En de boete voor kwijtraken is afgeschaft! ja oeps ik heb hier ook ervaring mee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 17:39

Ik heb al een paar jaar geen ID kaart meer O:) Was hem ooit kwijt en vind het te duur om een nieuwe te kopen :') Sleep nu m'n paspoort overal naartoe mee, ook wel prima.

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 17:45

Paspoort had ik toen nog niet helaas. De eerste keer toen ik hem kwijtraakte had ik een paar dagen daarna rijexamen. En de tweede keer had ik een nieuwe legitimatie nodig aangezien ik op vakantie ging. Toen maar een paspoort aangeschaft :D zijn wat groter en minder makkelijk kwijt te raken haha!

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 17:49

Mooie foto's Saar! Wauw!
Laatst bijgewerkt door Bnet op 07-05-24 21:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Marrleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 18:31

Ik zal ook maar weer eens een link naar een van mn artikelen plaatsen! :D

5 tips om je laptop langer te laten leven

@hippologic Mn keel gaat weer goed, maar ik ben wel twee dagen ziek geweest, waaronder oudjaarsdag. Dat was best wel balen! Ik was wel meegegaan naar mn familie, met mn ouders maar ik was niet gezellig want na het gourmetten heb ik de hele avond in een stoel gehangen :')

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 19:50

Hoe vaak posten julli ein de week? Ik heb mijn blog recent weer opgepakt en het lijkt alsof ik toch wel 3x per week iets moet posten. Bij een nieuwe post schieten de kijkcijfers omhoog en de dag er na nog een na-wee :') Daarna bloedt het dood. Ik heb geen zin om op FB ofzo telkens mijn blog (dezelfde) onder de aandacht te brengen.

Marrleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 19:55

Ik probeer iedere dag te posten. Ik had dinsdag alle artikelen voor deze week klaarstaan en ik ga morgen beginnen met schrijven voor komende week. Daarbij heb ik iedere week twee standaard categorieën (eet-tips en 'weekly occupations') dus dat maakt het wel wat makkelijker. De cijfers van mijn blog zijn omhoog geschoten nadat ik eens een artikel op facebook gezet had maar dat duurde ook maar twee dagen. Nu heb ik zo'n 10 bezoekers per dag, de meeste via Twitter en een enkele via Bloglovin.