Hier ook weer wat dingen gescoord via Marktplaats, leuk hoor!
O.a. een ouderwetse houten box voor mijn nichtje. Is wel zo fijn als ze hier een avondje komen dat die kleine dan een plekje heeft, hoeven ze niet vanalles mee te slepen en wie weet hebben we er zelf ook nog een keer wat aan

Ik vind MP echt ideaal om een beetje rond te kijken wat er zoal voor modellen enzo bestaan van iets waar je interesse in hebt, dus zat eens te kijken hoe dat zit met boxen. Zo gaandeweg besloten dat ik graag een houten wilde, opvouwbaar, met een bodem die hoger en lager gezet kan worden, een lade eronder en toen ik er 1 zag met zo'n telraampje erin wilde ik dat ook erg graag, leuk toch

Zag dat dat bij nieuwe boxen niet meer is.... zal weer weer iets van gezeur zijn dat ze hun eigen vingertjes tussen de balletjes kunnen rausen als ze lomp aan het doen zijn

Ik vind dergelijke dingen alleen maar leerzaam, wij zijn niet zo moeilijk

Dus gezocht naar ouderwetse boxen met zo'n leuk telraam, en toen bleek er 1 in het naastgelegen dorp te koop staan, compleet met een boxkleed voor maar 15 euro!
Nog met ouderwetse houten balletjes ook zo te zien, en een dubbel telraampje, die zag ik al helemaal weinig.
Waren er meer van een alweer wat nieuwer model met witte plastic stokjes (vaak verbogen...met van die schreeuwende kleuren plastic balletjes...lang zo leuk niet...) dus de leukste versie

Ziet er zo vanaf de foto prima uit, ook een smaakvol gekleurd boxkleed, geen geld die 15 euro en op een scheet afstand... dus die ga ik vanmiddag halen, leuk toch