Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 16:05

_JTM schreef:
Is er een beetje vraag naar schoenen? Heb namelijk best veel schoenen die ik eigenlijk nooit aan doe... Zijn wel een aantal keer gedragen maar zien er verder nog prima uit. Zou het überhaupt nut hebben om ze op MP te zetten vraag ik me af?

Ik denk het wel, ik zelf kijk er regelmatig naar en zie dat er best op geboden wordt, maar ja het ligt er natuurlijk wel aan wat voor schoenen, merkschoenen, zoals rieker, ecco, wolky e.d. dat wil wel, maar een onbekend merk uit de Schoenenreus / Scapino zal misschien minder snel lopen, zeker als ze gedragen zijn. Ik zeg gewoon foto's maken, ook van de zool en gewoon proberen!

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 16:16

Heb net mn timberlands binnen :D :D
Hele mooie schoenen, blij mee!
Nieuwprijs is rond de 200 euro, gekocht voor 100 euro :D

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 16:17

Anoniem schreef:
Heb net mn timberlands binnen :D :D
Hele mooie schoenen, blij mee!
Nieuwprijs is rond de 200 euro, gekocht voor 100 euro :D

Welke Timberlands heb je gekocht? Ik heb de mijne bij de schoenenwinkel vandaan voor 95 euro :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 16:18

Geen idee _O-
Zou wel banketstaaf zijn hahaha.
Welke heb jij?

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 17:06

Ik las hier iets over een deken maat 145 voor een shetlander van 110.. Zo gek vind ik het niet hoor! Mijn shetlander van 1.04 heeft een deken maar van 135. :=

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 17:14

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 17:16

Ik ben net ff mijn kleerkast ingedoken voor 5 minuten! Splinternieuwe skinny broek met kaartje eraan en een legging gevonden die weg mogen! Sommige dingen krijg ik toch niet over m'n hart om te verkopen :n

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 17:19

Lailaa schreef:
Ik las hier iets over een deken maat 145 voor een shetlander van 110.. Zo gek vind ik het niet hoor! Mijn shetlander van 1.04 heeft een deken maar van 135. :=

Onderlengte dan ;)

We hadden hier over een deken met 145 bovenlengte en een onderlengte van 195 !

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 17:20

Lailaa schreef:

Er stond 145/195, dus 145 bovenlengte en 195 onderlengte, dus maatje paard :j

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 17:37

Hahahha klopt, shet moet 85/135 hebben en ik heb een 145/195

Klaaswoeba

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 19:25

Shetties, weet ik maar die vind ik dus aan de dure kant plus dat ik de site een beetje lastig vind.

GC, hmm die van jou zijn wel een beetje de richting die ik zoek maar dan eigenlijk zonder bies. En waar in Duitsland woon jij? Anders is een dekje alweer elf euro, maar als ik hem kan halen is het misschien ook nog wel te doen.

Mijn pony is net boven de 90cm en oranje vind ik niet echt wat (behalve voor WK's EK's of koninginnedag :p) dus bedankt voor de aanbieding maar dat is het ook niet.
Wil hem ook niet veel dikker dan sjabrak dikte, het is puur voor dat het leer minder snel vies wordt :)

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 11:50

Zo vandaag weer een lading erbij gezet op MP. Had er van de week al diverse dingen opgezet, maar van de andere dingen moest ik nog foto's maken.....

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 12:20

Hier ook weer wat dingen gescoord via Marktplaats, leuk hoor!

O.a. een ouderwetse houten box voor mijn nichtje. Is wel zo fijn als ze hier een avondje komen dat die kleine dan een plekje heeft, hoeven ze niet vanalles mee te slepen en wie weet hebben we er zelf ook nog een keer wat aan :P

Ik vind MP echt ideaal om een beetje rond te kijken wat er zoal voor modellen enzo bestaan van iets waar je interesse in hebt, dus zat eens te kijken hoe dat zit met boxen. Zo gaandeweg besloten dat ik graag een houten wilde, opvouwbaar, met een bodem die hoger en lager gezet kan worden, een lade eronder en toen ik er 1 zag met zo'n telraampje erin wilde ik dat ook erg graag, leuk toch +:)+

Zag dat dat bij nieuwe boxen niet meer is.... zal weer weer iets van gezeur zijn dat ze hun eigen vingertjes tussen de balletjes kunnen rausen als ze lomp aan het doen zijn :P

Ik vind dergelijke dingen alleen maar leerzaam, wij zijn niet zo moeilijk O:)

Dus gezocht naar ouderwetse boxen met zo'n leuk telraam, en toen bleek er 1 in het naastgelegen dorp te koop staan, compleet met een boxkleed voor maar 15 euro!

Nog met ouderwetse houten balletjes ook zo te zien, en een dubbel telraampje, die zag ik al helemaal weinig.
Waren er meer van een alweer wat nieuwer model met witte plastic stokjes (vaak verbogen...met van die schreeuwende kleuren plastic balletjes...lang zo leuk niet...) dus de leukste versie :)

Ziet er zo vanaf de foto prima uit, ook een smaakvol gekleurd boxkleed, geen geld die 15 euro en op een scheet afstand... dus die ga ik vanmiddag halen, leuk toch :)

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 12:26

Heerlijk zo'n koopje toch!
Maar idd zowel mijn ouders als schoonouders hadden een box met zo'n telraampje, de nieuwere modellen niet meer....

Vanmorgen iemand gemaild met een bod, ze ging akkoord en een uurtje later al de T&T code +:)+
Als het goed is komt vandaag ook de deken die ik over heb genomen van een bokker, als post.nl zich aan de afspraken houd :=

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 15:55

Morgen wordt de tafel opgehaald die ik op mp heb staan en ben akkoord gegaan met de boden op de twee kasten dus ik ben benieuwd als die ook worden opgehaald. Per 1 okt moet, het huis leeg zijn en wil niet teveel tot niks naar mijn eigen huis slepen ;)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 15:57

Dan zit je aardig op schema met de verkoop denk ik? Wel lekker als dergelijke grote meubelen vast weg zijn :j

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 16:00

Was je box zoals op de foto??

alja, wat heerlijk dat het zo lekker loopt!

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 16:38

Varekaj schreef:
Ga even polsen wat vriendje denkt over mijn cola glazen van de Mac, houden of niet. De sets zijn niet compleet denk ik maar ach, misschien kan ik er nog iemand blij mee maken.

Glazen van dit jaar? O:)

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 16:56

Mijn New Rock schoenen zijn al onderweg en worden morgen geleverd volgens PostNL! :D

Edit: Pakketje weegt 2.5kg :P Valt me nog mee

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 18:45

Die schoenen, wat een enorme apparaten joh :))

Ja hoor, box is superleuk +:)+

Ziet er echt hartstikke mooi uit, alles keurig in orde, houten balletjes nog heel mooi, metalen stokjes nog mooi recht...mankeert eigenlijk niks aan. Boxkleed is ook super leuk, supernetjes smaakvol ding in ecru-bruin kleuren met een heel leuk nijlpaard erop met zachte oortjes die er uit komen, ook helemaal in hele nette frisgewassen staat +:)+

Het beukenhout heeft vrijwel dezelfde kleur als onze grenen kasten dus dat misstaat ook niet en in uitgevouwen toestand blijkt hij ook nog tussen de kasten te passen dus staat hij eigenlijk ook niet zo heel erg in de weg. +:)+

Er zitten zelfs nog 5 blokjes bij om de bodem te verhogen, 1 reserve dus want ze gaan op de 4 hoeken :)

Enige wat ik jammer vind is dat de bodemplaat en binnenkant van de lade van dat geperste hout is -O-
Maarja dat zie je verder toch niet en is wel gewoon sterk. En wat wil je voor 15 euro :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 18:49

Ik heb 1 glas van de OS (met zwart rubber bandje onderaan) en dan een aantal die de vorm hebben van zo'n colablikje (2 roze, 2 blauwe en 1 zwart/grijs) en dan nog eentje in het groen.

Afbeelding7
deze in het groen

Afbeelding
deze dus 2 roze, 2 blauwe en 1 zwart/grijs

Afbeelding
met het zwarte bandje

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 21:14

pmarena schreef:
Hier ook weer wat dingen gescoord via Marktplaats, leuk hoor!

O.a. een ouderwetse houten box voor mijn nichtje. Is wel zo fijn als ze hier een avondje komen dat die kleine dan een plekje heeft, hoeven ze niet vanalles mee te slepen en wie weet hebben we er zelf ook nog een keer wat aan :P

Ik vind MP echt ideaal om een beetje rond te kijken wat er zoal voor modellen enzo bestaan van iets waar je interesse in hebt, dus zat eens te kijken hoe dat zit met boxen. Zo gaandeweg besloten dat ik graag een houten wilde, opvouwbaar, met een bodem die hoger en lager gezet kan worden, een lade eronder en toen ik er 1 zag met zo'n telraampje erin wilde ik dat ook erg graag, leuk toch +:)+

Zag dat dat bij nieuwe boxen niet meer is.... zal weer weer iets van gezeur zijn dat ze hun eigen vingertjes tussen de balletjes kunnen rausen als ze lomp aan het doen zijn :P

Ik vind dergelijke dingen alleen maar leerzaam, wij zijn niet zo moeilijk O:)

Dus gezocht naar ouderwetse boxen met zo'n leuk telraam, en toen bleek er 1 in het naastgelegen dorp te koop staan, compleet met een boxkleed voor maar 15 euro!

Nog met ouderwetse houten balletjes ook zo te zien, en een dubbel telraampje, die zag ik al helemaal weinig.
Waren er meer van een alweer wat nieuwer model met witte plastic stokjes (vaak verbogen...met van die schreeuwende kleuren plastic balletjes...lang zo leuk niet...) dus de leukste versie :)

Ziet er zo vanaf de foto prima uit, ook een smaakvol gekleurd boxkleed, geen geld die 15 euro en op een scheet afstand... dus die ga ik vanmiddag halen, leuk toch :)

Hé zo'n box heb ik nog op zolder staan, had ik het geweten, had je zo voor de niks mogen ophalen!

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 22:48

Varekaj schreef:
Ik heb 1 glas van de OS (met zwart rubber bandje onderaan) en dan een aantal die de vorm hebben van zo'n colablikje (2 roze, 2 blauwe en 1 zwart/grijs) en dan nog eentje in het groen.

[ Afbeelding ]7
deze in het groen

[ Afbeelding ]
deze dus 2 roze, 2 blauwe en 1 zwart/grijs

[ Afbeelding ]
met het zwarte bandje

Wat wil je voor die met het zwarte bandje? :P
Mijn vriendin heeft laatst een van die glazen van mijn complete setje laten vallen -O- :P

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 08:21

Deken gisteren ontvangen, past helemaal prima op m'n paardje.
Als het goed is komt er vandaag nog een pakketje binnen.

Gisteravond via MP nog laarzen verkocht. Dus ik ben weer helemaal blij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 09:07

@ upendo: Ik zit in België en verzekerd verzenden van hieruit is €9,99, wat ik veel vind voor alleen maar een glas. Is het goed dat ik eerst even ga uitzoeken of ik het niet een stuk goedkoper jouw kan op kan krijgen voor ik een prijsje maak? Ik stuur je er nog wel een PB'tje over :)