Ik heb een dysmatuur prematuurtje gehad, dat wil je ook niet Veel sterkte.
norton84
Geplaatst: 03-02-15 15:48
Celiien schreef:
Ik vind Cataleya ook erg gaaf
Hier nog niks nieuws gehoord
Dat is een orchideen soort Cataleya.
Oud collega Zoon Met naam dox.
Blue_Eyes
Geplaatst: 03-02-15 15:56
Urielle schreef:
Ik heb een dysmatuur prematuurtje gehad, dat wil je ook niet Veel sterkte.
Ik ook, en nee, dat is niet leuk inderdaad. 41+3 is ook niet leuk, maar het komt echt. Bijna, Marjon! Deze week nog heb jij een kleintje! Sterkte
Deniseevy
Geplaatst: 03-02-15 16:07
Jeetje, wat een namen hier allemaal zeg Vriendin van mij heeft een meisje in de klas zitten die pieternel heet.. Werd meteen door de hele klas raar aangekeken ... :/
Over een paar jaar is Pieternel weer helemaal hip. En die rats-over-het-toetsenbord-en-klaar-naam is dan nog steeds raar en moeilijk. En Pieternel hoeft haar voornaam nooit te spellen denk ik Ik vind t best stoer, zo'n klein juffertje die dan Pieternel heeft
Pieternel vind ik eigenlijk wel lief. Zou de naam nooit kiezen maar idd liever pieternel dan een rammel over het toetsenbord.
Mille vind ik net niet af ofzo....
Traiectum
Geplaatst: 06-02-15 15:26
Paar dagen geleden gelezen: een tweeling, jongen en meisje. De voornamen vielen nog wel mee, maar als tweede naam hadden de ouders Orestes en Electra bedacht. Leuk joh, je kinderen vernoemen naar personages uit de Griekse mythologie. Vooral als die personages hun moeder hebben vermoord als wraak voor de moord op hun vader. En het Electra-complex is in de psychiatrie de situatie waarbij een dochter sex wil met haar vader ...