Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-26 17:42

Thanks dames, heb het gevonden en leeggegooid *\o/*

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-26 17:42

Mijn moeder onderbreekt mij vaak midden in een verhaal met iets compleet anders, en zegt dan na 5 minuten "nou ga maar verder." Ik ben gestopt met mijn verhaaltje af maken na die onderbreking en dat vindt ze niet zo leuk :+

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-26 17:44

Oh herkenbaar, hier hebben ze er ook een handje van om over je heen te praten.

Die Jozi :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-26 17:49

Irritant polarize!

denisesilver schreef:
Thanks dames, heb het gevonden en leeggegooid *\o/*

Jeeej! Werkt het nu beter? :D

—-

Jozi is juist heel fijn als hij zo moe is. Hij wordt echt een driftig verwend kind als hij niet moe is. Hij zeurt dan om het zeuren en stopt pas als hij vindt dat het goed is. Soms werk ik een hele lijst af om uit te vinden wat hij wil. En dat is niveau: ik wil eten maar dan wel in die ene speelbal. En ik wil op de bank liggen, maar jij moet bij mij liggen en dan moet ik m’n dekentje. Als ik niet op m’n vaste plek zit dan is het al helemaal verkeerd.

Tuurlijk kan ik hem negeren maar ik vind dat een dier ook aan mag geven wat hij wil. Alleen wil hij hele specifieke dingen. :=
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 27-02-26 17:52, in het totaal 2 keer bewerkt

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-26 17:50

Ik mis het mooie weer. :+

Aan de andere kant kreeg hoofdpijn van de zon. :+

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-26 17:52

Loop weer heel de dag allerlei dingen regelen die helemaal niet bij mijn taak horen. Blijf een uur langer om het allemaal te regelen om vervolgens afgekafferd te worden door een collega die mij niet uit laat praten en conclusies trekt.
Gaat zij dat weer lekker rond bazuinen morgen en heb ik het weer gedaan.

Ik eens functioneren naar mijn salarisstrook denk ik. Stuk minder rennen :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-26 18:01

Nyaleti schreef:
Ik eens functioneren naar mijn salarisstrook denk ik. Stuk minder rennen :')

Ik had vroeger een collega die zei minimum loon, minimum werk….
En dat zei ze toen ook gewoon altijd tegen de directeur :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-26 18:03

Ik win deze denk ik. Door omstandigheden komt de schoonmaker voorlopig niet. Dus ik heb vandaag alle werkplekken, vergaderruimte, keuken, wc, vloer etc alles goed schoongemaakt. Echt stof achterop de schermen, deuren (zijn glas), klinken etc. Gelukkig is ons kantoor mini haha.

Was toch weinig te doen en ik mag Jozi meenemen. En een hond is toch smerig. En ik ga niet naar een wc die weken niet schoongemaakt wordt. :r

Maddy_Paola

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-26 18:13

Mn polar ingnite synchroniseert mn activiteit en slaap niet meer sinds gisteren ergens, mn trainingen pakt hij wel.
Op mn horloge geeft hij het wel gewoon aan

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-26 18:16

Hier communiceert de hond iig nog redelijk duidelijk war ze wil :')
Als ze naar buiten wil gaat ze janken bij de achterdeur. Soms wil ze wel alleen naar buiten als ik ook mee ga, dus als ik dat niet doe staat ze binnen 5 seconden weer te miepen dat ze naar binnen wil :+
Ze heeft een roze bal waar snoepjes in kunnen, als ze daar mee wil spelen gooit ze die op mijn schoot :)) zelfde geldt voor haar trektouw en andere speeltjes.
Als ze knuffels wil en het is om één of andere reden niet mogelijk om op mijn schoot te klimmen gaat ze gewoon heel zielig naast mij zitten, zo dicht mogelijk in mijn persoonlijke ruimte, tot ik de hint snap. Gepaard met hier en daar een jankje.
Als ik eens uitslaap in het weekend of op een vrije dag jankt ze bij mijn ouders tot ze haar naar boven laten en klimt ze bij mij in bed.

Verder is het een schat van een hond hoor :Y)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-26 18:27

Zo kapot moe. Ik hoop echt dat we snel versterking hebben. Nu een maand dat we met 3 het werk van 6 doen en dat is gewoon niet vol te houden. Elke dag hoofdpijn en elke vrijdag een hoofd dat niet meer wil.

Nu weekend en nu even NIKS.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-26 18:50

Aguttie arme Jozi.

Ik moet helaas werken dit weekend. Moet wat afmaken wat niet gelukt is deze week. Balen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-26 19:00

Polarize schreef:
Hier communiceert de hond iig nog redelijk duidelijk war ze wil :')
Als ze naar buiten wil gaat ze janken bij de achterdeur. Soms wil ze wel alleen naar buiten als ik ook mee ga, dus als ik dat niet doe staat ze binnen 5 seconden weer te miepen dat ze naar binnen wil :+
Ze heeft een roze bal waar snoepjes in kunnen, als ze daar mee wil spelen gooit ze die op mijn schoot :)) zelfde geldt voor haar trektouw en andere speeltjes.
Als ze knuffels wil en het is om één of andere reden niet mogelijk om op mijn schoot te klimmen gaat ze gewoon heel zielig naast mij zitten, zo dicht mogelijk in mijn persoonlijke ruimte, tot ik de hint snap. Gepaard met hier en daar een jankje.
Als ik eens uitslaap in het weekend of op een vrije dag jankt ze bij mijn ouders tot ze haar naar boven laten en klimt ze bij mij in bed.

Verder is het een schat van een hond hoor :Y)

Haha heerlijk toch! <3

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-26 19:47

Wegwerkzaamheden... Kijk ik begrijp dat zo nu en dan delen vervangen moeten worden enzo maar naar bijna alles waar ook moet zijn is de weg afgesloten! Naar m'n paard, naar de winkel, naar de basicfit en als je een alternatieve route wil nemen precies hetzelfde, ook wegwerkzaamheden! Waarom alles tegelijk! Ze hebben de godganse n270 en de n277 vanuit alle kanten dichtgegooid!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-26 19:52

Er staat hier een rolmops die mij sommeert naar bed te gaan. Boos staan mopperen voor de slaapkamerdeur en janken.

Hij is echt heel moe. Maar ik ga niet om 19:45 naar bed. :=

We gaan morgen naar een drukke markt. Dan is hij vast weer gelukkig want hij houdt van drukte, markten en mensenmassa’s. :=

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-26 20:11

Ik erger me dood aan al die gore filmpjes die ik zie op Facebook…
Alleen als ik eraan denk krijg ik al overal jeuk en rillingen…..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-26 20:22

Alja schreef:
Ik erger me dood aan al die gore filmpjes die ik zie op Facebook…
Alleen als ik eraan denk krijg ik al overal jeuk en rillingen…..

Kan je niet selecteren dat je dat niet wil zien. :brr:

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-26 23:36

Brutus de Beer in mijn maag die geluidsoverlast geeft. :+

En misselijk en het ging zo goed. -O-

Wescha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-26 05:53

Door de pijn niet in slaap kunnen komen
Aantal podcasts verder toch in slaap gevallen, heb het nog half 5 zien worden. En nu is mijn zoontje al wakker. Kan het hem niet kwalijk nemen. Die lag al om 1715 op bed gisteren, maar paar uur slaap was welkom geweest. Als hoi straks op bed gaat duik ik mijn bed ook weeer in

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-26 07:31

Niet meer geslapen vanaf 03.30 uur.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-26 07:58

45 minuten voor de wekker wakker worden en dat is net zo'n pruttijd :+ wil je verder slapen, maar wil dat qua tijd natuurlijk net niet :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-26 08:15

Toen ik gisteren aan het schoonmaken was, klapte ik met m’n pols heel hard tegen de muur. Wat op zich niet zo boeiend is. Ware het niet dat ik een heel dun schakelarmbandje om heb met steentjes. Een van die steentjes sloeg in m’n huid en maakte een wondje. Het is precies waar je pols je hand wordt. Echt irritant. :=

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-26 09:46

Denk dat ik een blaasontsteking heb, lekker in het weekend. Hopelijk gaat het vanzelf weg want heb zo geen zin in antibiotica, had in januari ook antibiotica en zo misselijk van geweest.

Absolem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-26 09:48

Ik had gisteren een bruiloft. Drie uur bezig geweest om mijn vogel nest in een kapsel te veranderen en mijn zombie huid fris en fruitig te krijgen. Vervolgens gelukkig wel een heel gezellige avond gehad gelukkig .

Maar nu ? Ik ben echt helemaal kapot dood moe gaat gesloopt. %)

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-26 10:27

Gisteren spreek ik het mannetje van Stedin waar ik een afspraak mee moest maken. Ja stuur maar een app met je adres dan plannen we via de app. Ik geappt, geen reactie. Krijg ik vandaag weer een brief, zelfde als vorige week, staan ineens andere datums in maar ook een ander contact persoon. Wat een organisatie.