Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marcella schreef:Ik ga alleen uit eten als het echt moet. Met 3x daags tramadol is uit de deur gaan even plannen hier nu.
Marigold schreef:Mijn ergernis is dat dochter impulsief een oude fret heeft gekocht van marktplaats maar ergens woont waar je helemaal geen huisdieren mag houden. En dus natuurlijk betrapt werd en het diertje gister hier heeft gebracht, waarbij gaandeweg de aap uit de mouw kwam: of ie hier ‘even mag logeren’ (want alle anderen zeiden natuurlijk nee).
Nja dan denk ik, beestje kan er ook niks aan doen, dus zal mn best doen. Maar hij is onwijs bewerkelijk en zet de hele boel op stelten en alles ruikt er nu naar. En mn oude kat grumpy. En ik moe.
Little_Gift schreef:Marcella schreef:Ik ga alleen uit eten als het echt moet. Met 3x daags tramadol is uit de deur gaan even plannen hier nu.
Ik blijf het gek vinden dat je zo fel reageert op Tramadol.
Zeker omdat je het nu toch al een tijdje neemt en je systeem er dus aan gewend zou moeten zijn.
Ik reageer bijvoorbeeld totaal niet op Tramadol, ongeacht de dosering, niet qua wazig zijn noch qua pijnstillend effect noch qua vermoeidheid.
Op fentanyl merk ik iets qua scherpe randjes in pijngradaties maar zelfs daarmee ben ik niet suf of moe of verward.
Dat is ook abnormaal dus is ook verder onderzocht moeten worden.
Misschien moet jij dat toch ook even melden zodat men kan nakijken waarom je zo heftig reageert op Tramadol?
CupCakes_ schreef:Dat we als partner van een (vrijwillige) brandweerman zijnde een plant cadeau hebben gekregen. Maar dat die plant er serieus uit ziet als een stuk gras. Vooruit, als je dan een plant geeft, doe dan tenminste een fatsoenlijke mooie.
En dat de wederhelft dan aangeeft dat het om het gebaar gaat want er wordt wel aan de partners van gedacht. Maar dat deze plant veel werk kost, en er absoluut niet mooi uitziet dat wordt even vergeten.
Ik vind dit eerlijk gezegd echt wel een flop.
CupCakes_ schreef:Ik heb het ding nog niet in water gezet, maar die plant heet De valse Roos van Jericho
Ik krijg de afbeelding even niet hier geplaatst.
CupCakes_ schreef:Ik heb het ding nog niet in water gezet, maar die plant heet De valse Roos van Jericho
Ik krijg de afbeelding even niet hier geplaatst.