Zijn vader terroriseren is trouwens zijn favoriete bezigheid... Bij zijn moeder heeft hij dat maar 1 keer geprobeerd

Zondag is hij 1 maandje "oud"
Vip (Vippy) = Very Important Pony is de naam

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Little_Gift schreef:Definitief besloten mijn veulentje te houden en dat nu ook officieel uitgesproken![]()
Zijn vader terroriseren is trouwens zijn favoriete bezigheid... Bij zijn moeder heeft hij dat maar 1 keer geprobeerd![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Polarize schreef:Dat mijn ouders mijn studieboeken betalenHet is dit in plaats van op vakantie gaan met elkaar, maar hier ben ik echt veel dankbaarder voor. Hoef me geen zorgen te maken om of ik genoeg geld heb voor alle boeken, maar kan ze gewoon kopen en krijg het geld terug van mijn ouders.
En we zijn toch geen vakantie mensenAf en toe spontaan een dagje uit is veel leuker
Miesemuisje schreef:Die kun je toch ook niet wegdoen
marleen_88 schreef:Wat een leukerd, goede beslissing genomen.
Bellatrix schreef:Wat leuk dat je hem houdt!Hij is enorm schattig!!
Ik heb vandaag voor het eerst sinds heel lang paardgereden en ik ben blijven zitten, ze zat mega lekker en ik heb zelfs gegaloppeerd.
Zonnehoed schreef:Wat een schatje is Vippy!
luuntje schreef:Ah veulen blijft. Snap ik hij oogt zo leuk.
Alle kittens hebben een chip en 1e enting gehad.
Blij met lieve dierenarts.
Ineke2 schreef:Ach wat leuk dat Vip blijft![]()
Ziet er goed uit die pastasaus Krtek!
nicole_floor schreef:Little_Gift schreef:Definitief besloten mijn veulentje te houden en dat nu ook officieel uitgesproken![]()
Zijn vader terroriseren is trouwens zijn favoriete bezigheid... Bij zijn moeder heeft hij dat maar 1 keer geprobeerd![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ooh wat een dotje.![]()