Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fotolijstje schreef:Ja klopt, het is gelukkig nu nog niet.
Alleen in september word ik 18 dus dan moet ik wel een lap geld gaan betalen.
fotolijstje schreef:Ja klopt, het is gelukkig nu nog niet.
Alleen in september word ik 18 dus dan moet ik wel een lap geld gaan betalen.
Esaqar schreef:Weeeeer een ontstoken navel. Eigenlijk is ie het afgelopen half jaar nog niet weggeweest.
Het is nu gewoon donkerblauw en hard.
Iemand hier ervaring mee.
Ben al 3 keer bij de huisarts geweest maar had er nou net niks aan.
Twijfel om nu weer heen te gaan en doorwijzing naar het ziekenhuis te vragen.
Laat ze me maar onderzoeken. Straks is het iets van binnenuit
Siersma schreef:Esaqar schreef:Weeeeer een ontstoken navel. Eigenlijk is ie het afgelopen half jaar nog niet weggeweest.
Het is nu gewoon donkerblauw en hard.
Iemand hier ervaring mee.
Ben al 3 keer bij de huisarts geweest maar had er nou net niks aan.
Twijfel om nu weer heen te gaan en doorwijzing naar het ziekenhuis te vragen.
Laat ze me maar onderzoeken. Straks is het iets van binnenuit
Als je een gaatje hebt, net als ik, ik maak het elke dag schoon met een wattenstaafje. Mocht het wel wat rood worden dan smeer ik er wat Purol op. Werkt bij mij goed. Als ik dat niet doe ontsteekt het ook, en dat doet zeer
fotolijstje schreef:Ik heb een probleem, of nouja mijn baas die het mijn probleem maakt.
Er is dus achter mijn rug om geruild met mijn werkdagen. Het rooster hing er al dus ik ging er vanuit dat ik niet op die dag hoef (wij mogen alleen ruilen in overleg). Alles chill, kijk ik weer op dat rooster is er toch geruild!
Niks aan mij vragen of ik kan hè.. zomaar zonder een enkel woord er over te zeggen.
Als ze het aan mij had gevraagd dan had ik sowieso nee gezegd. Maar nu is het mijn probleem weer omdat ik gewisseld ben zonder toestemming, en ik ben weer degene die vervanging mag gaan regelen (niemand kan of ze werken al)
Ik kan die dag gewoon niet en nu ga ik natuurlijk alle gezeik over mij heen krijgen omdat ik niet heb vrij gevraagd maar ik moest toen niet eens werken op die dag!
Ineke2 schreef:fotolijstje schreef:Ik heb een probleem, of nouja mijn baas die het mijn probleem maakt.
Er is dus achter mijn rug om geruild met mijn werkdagen. Het rooster hing er al dus ik ging er vanuit dat ik niet op die dag hoef (wij mogen alleen ruilen in overleg). Alles chill, kijk ik weer op dat rooster is er toch geruild!
Niks aan mij vragen of ik kan hè.. zomaar zonder een enkel woord er over te zeggen.
Als ze het aan mij had gevraagd dan had ik sowieso nee gezegd. Maar nu is het mijn probleem weer omdat ik gewisseld ben zonder toestemming, en ik ben weer degene die vervanging mag gaan regelen (niemand kan of ze werken al)
Ik kan die dag gewoon niet en nu ga ik natuurlijk alle gezeik over mij heen krijgen omdat ik niet heb vrij gevraagd maar ik moest toen niet eens werken op die dag!
Het probleem terugleggen bij degene die geruild heeft zonder overleg met jou.