Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Nyaleti schreef:Hahaha heeeerlijk
Wel naïef dat ie niet door heeft dat het van jou komt, net nadat jullie samen een puzzel hebben gemaakt.
Maar heeft hij dan écht zo'n intense haat naar Suzan en Freek joh?
M_D_H schreef:Misschien kan je zijn adres delen, kunnen we elke week iets van Suzan en Freek sturen
Lau schreef:Niobe schreef:Of een dekbed!
Een pyjama en dekbed
Niobe schreef:Fly_high schreef:Waren ze nou geen broer en zus
Ik ben niet voldoende ingeburgerd om enige kennis van BNers te hebben, help Nederlandse muziek heb ik alleen in de vorm van zwaar bezopen karaoke meegemaakt, daar hebben we wel zat geschikte nummers voor
Getrouwde broer en zus als je het mij vraagt!
Ik ben niet voldoende ingeburgerd om enige kennis van BNers te hebben, help Nederlandse muziek heb ik alleen in de vorm van zwaar bezopen karaoke meegemaakt, daar hebben we wel zat geschikte nummers voor
Benzz schreef:Racoon, kensington, golden earring. Kan nog wel ff doorgaan we hebben mijn inziens echt wel goede muziek in Nl.
Rocamor schreef:Niobe schreef:Ik heb per ongeluk gelogen, er is wel Nederlandse muziek die ik leuk vind: Heidevolk en Boh Foi Toch. En Merol vind ik ook wel tof.
Meteen een biecht denk ik?
Boh Foi Toch is niet Nederlands maar wel tof
Fly_high schreef:Waren ze nou geen broer en zus
daantjuhhh schreef:Haha. Nou sowieso jank ik al om een zielige reclame.
Maar als je de baby van je bestie in je armen krijgt… ik ben helemaal geen baby persoon.
Maar op de een of andere manier hou ik nu al intens veel van een klein persoon die ik net amper een dag ken.